Podobně tehdy sparťané spláchli rakouského šampiona v posledním předkole Ligy mistrů. Doma se ještě držel a uhrál bezgólovou remízu, na Letné se nezmohl vůbec na nic, vyráběl hloupé chyby a prohrál 0:3. Málokdo si asi už vybaví, že před startem sezony měnil název: nově v něm měl na sílu nacpané jméno pojišťovny Wüstenrot, hlavního sponzora.
Snad jen v tom na něj současný Salcburk, který se ve středu večer bude se Spartou přetahoval o první body v novém ročníku Ligy mistrů, navazuje.
Už dávno se jmenuje podle firmy Red Bull, která od roku 1987 vyrábí sladkokyselý energetický nápoj s dvěma červenými býky ve znaku.
To kvůli ní už fotbal v Salcburku není a nikdy nebude jako dřív.
Salcburk nepotřebuje stovky skautů, stačí mu pár špičkových. Ti umí vyčíhnout borce, kteří zapadají do schématu. Přivedou hráče, zlepší ho podle vlastního návodu a prodají za spoustu peněz.