Diskuse k článku

Nedvědův Juventus ve Španělsku prohrál

S jednogólovou porážku se vrací Juventus Turín z prvního osmifinále Ligy mistrů, které se hrálo na hřišti La Coruni. Nedvědův tým prohrával už v poločase, jedinou branku zápasu vsítil v 38. minutě Albert Luque. Domácí pevnost uhájili také fotbalisté Porta, kteří zdolali Manchester United 2:1. Venku uspěla Chelsea a francouzský Lyon.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

FCBetman

tipovačka
haló palais počítáš ještě ?
0/0
26.2.2004 16:00

lukinoo

hmmm
Nechápu, proč tam postavil místo TREZEGUETA toho prcka MICOLIHO a ne MARCA DI VAIA???? Vážně nechápu....To byla jednoznačná chyba...
0/0
26.2.2004 13:01

Paulinho

Re:
Taky si myslím... Já čekám, že jednoho dne třeba postaví od začátku útok Trezegue - Di Vaio. A on pořád nic...  To by mohlo být zajímavé - jeden vetší "brankostroj" než druhý. Ach jo!
0/0
26.2.2004 13:21

Piljo

Re:
Je fakt, ze Di Vaio goly dava, ale rek bych, ze na ne potrebuje strasne moc sanci. Ten Miccoli je docela sikovnej, ma nizky teziste a pro obrance urcite neprijemnej hrac. Ale je to jen muj nazor...
0/0
26.2.2004 17:09

pakous

Prekvapuje me
ze tu nejsou ohlasy na vysledek Porta, i kdyz 2:1 porad spis nahrava Man, cekal jsem minimalne remizu. Nevidel to nekdo?
0/0
26.2.2004 11:47

loket

Re:
Dávala to STV 2. Fotbal pěknej. MAN dal první branku hned asi v 17min. a celkem je to ukolébalo. Potom střed pole ovládlo POR a do poločasu se jim podařilo vyrovnat. V druhé půlce bylo POR o něco lepší a podle mě zaslouženě vyhrálo. MAN se spíš spokojil s s jednou brankou na hřišti soupeře a s tím, že prohrál jen o jeden gól. Asi se spoléhá na odvetu...
0/0
26.2.2004 12:04

Hyper TAC

La Coruna - Juventus
Při sledování včerejšího zápasu La Coruna - Juventus Turín jsem si říkal, že ta Sparta nehrála až zas tak špatně.............
0/0
26.2.2004 11:09

angel10

Škoda,
já jsem se těšila na krásný fotbálek a zatím to nestálo za nic, podle sestřihu musel být zápas VfB - Chelsea daleko lepší. Pavlík nehrál nic moc, ale souhlasím s názorem, že toho ani moc nahrát nemohl, když ho ignorovali a hlavně, když chtěl rychle přejít do útoku, tak to někdo vrátil zpět a nemělo to smysl. Alessandro byl včera hroznej, byl na střídání už v poločase.
0/0
26.2.2004 10:32

samout

Sparta + La Coruňa
jedeem!!! Vymlaťte tu Italskou betonovací pakáž.  Sparta sice taky občas betonuje, ale jen proto, že na nic lepšího nemá lidi. Italové betonujou proto, že nic jiného hrát nechtějí (lhostejno na tom jestli kluby nebo repre, hrajou tak všichni) a to je rozdíl. Španělům moc moc držím palce, snad se podaří přiboudlej Juventus poslat do pekel. Poslední finále LM bylo nekoukatelné, doufám, že letos bude finále Arsenal - Real Madrid. To by byl panečku fotbálek
0/0
26.2.2004 10:28

xt1

Re:
nechci Ti kazit nadšení, ale španělé se v tomhle kole nepředvedli o nic lépe, než kdokoli jiný. Real uhrál haluz po mizerném vákonu na Bayernu. A včera ten soubor herců a padajících filmařů z La Coruni taky nic moc. Jediný gól zápasu zařídil megahrubou chybou Thuram. Španělé sice měli převahu to je pravda, ale jakmile dostali k vápnu, okamžitě sebou praštili na zem, hned sem si vzpomněl na Pikla na Žižkově :-)
0/0
26.2.2004 10:39

cport

Re:
no ted jsem videl nekolik zapasu spanelske ligy i nejake regionalni souteze a ono je to simulovani tady zvykem :-/ ... a ani jednou jsem nevidel rozhodciho, ze by za to dostali kartu. Taky je pravda, ze jsem ani jednou nevidel rozhodciho, ze by to simulovani uznal jako faul ... ale asi to je otazkou casu. Nakonec budme radi, ze se to v nasi lize snazi trestat, aspon nasi hraci budou zrucnejsi a sikovnejsi ... kdyz to uz jinak v dnesnim fotbale nejde :-D
0/0
26.2.2004 11:44

xt1

Re:
Překvapilo mě, jak mizerně hrál Real na Bayernu. Viděl jsme tedy jen sestřih ve studiu LM, ale fakt, že tam za celou dobu neměli co ukázat je zarážející. Škoda že Kahn pustil ten gól, můj oblíbený Bayern mohl poslat Real do p... Teď asi těžko, 1:1 do odvety je výsledek na nic.
 
0/0
26.2.2004 11:57

Paulinho

Re:
Mě napadá, že by to mohlo být nějak takhle... Ono hrát fotbal v 5 a víc pod nulou, když jsi ze Španěl zvyklý na minimálně 20 stupňů, asi není nic moc. Takže taktika Realu mohla být něco ve smyslu - žádný zbytečný honění se (mohlo by z toho být nachlazení, nebo nedej bože něco mnohem horšího; taky kluzkej terén, že...) a v klidným tempu uhrát slušný výsledek pro odvetu. No a to se jim rozhodně povedlo. Takže tady postoupí na 90% Real. BTW, ten zákrok Ballaca na Beckhama byl teda nechutnej. Já ho teda nemusím, ale taky to moc sportovní nebylo.
Ještě k Deporu. Jak tady někdo může tvrdit, že nic nehrál??? Depor hrál hodně suprovej fotbal, s parádním presingem a okanžitým přechodem do útoku. Jenom kdyby ti šmejdi nesimulovali. Takhle jim v odvetě fandit asi nebudu.
BTW, největší simulant je stejně Inzaghi (starší). A taky je to nejvíc faulující útočník. Před tou jeho první šancí dokonce shodil i "vraha" Johanu...
0/0
26.2.2004 13:15

xt1

Re:
Já netvrdím, že hrálo Deportivo kulový, psal jsem že mělo převahu. Jenom nechápu proč například Valerón, při každý možnosti zakončit, zvolí místo střely pád na zem.
0/0
26.2.2004 13:24

honzagm

Re:
v zime zadnych 20 C neni. Tento vikend budou maximalni teploty v Madridu kolem 5 C a od 600 m (v teto nadmorske vysce Madrid lezi) muze padat snih. Byl jsem minuly tydne na Atletico -- Depor a byla hnusna vlezla zima.
0/0
26.2.2004 15:45

Katherine5

Re: Khan hm hm
Khan "pustil" gól? vždyť on si ho sám dal!! normálne hrábnul rukou a Real se mohl radovat. ja to říkám furt že je to tele.
0/0
26.2.2004 14:59

Bystry_chlapec

Nedved
me vcera hodne zklamal. Snad se da do Eura dohromady. Takhle ne!!!
0/0
26.2.2004 10:04

mseeker

Vstupenka na EURO!!
Mám navíc 1 lístek na zápas ČR - Německo v Lisabonu 23.6.04  za 1300 Kč. Zájemce nejlépe z Brna ozvěte se na mail mseeker@seznam.cz
0/0
26.2.2004 10:02

mseeker

Re:
už není
0/0
26.2.2004 15:21

Gasherbrum

No,včera to
byl od Juve hrozný fotbal a vlastně je takový poslední dobou stále,myslím,že by měli vyhodit Lippiho,mnoho zápasů vidím prokoučovaných.Např:nedokáže srovnat Del Piera,který hraje už hodně dlouho na sebe,prostě bych jej nestavěl.Nevím,proč stále staví Montera,který má teď vyloženě špatnou formu a to,že na pravou stranu postavil defensivní štít Appiaha,to jsem úplně zíral,dopadlo to dle očekávání....
0/0
26.2.2004 9:50

samout

Re:
Já bych nestavěl Juventus. Nedá se na to dívat. Doufám, že Nedvěd půjde do jiné země (Anglie, Španělsko), rád bych mu zase jednou v klubu fandil.
0/0
26.2.2004 10:30

FCBetman

tipovačka
jak dopadla tipovačka ? a kde budou výsledky ? dík za info.
0/0
26.2.2004 9:41

zmroote

Re:
Taky sem zvedavej .-)
0/0
26.2.2004 15:22

tnsta

nedved
Vsimli jste si, ze z pocatku Nedved hyril aktivitou, ale nikdo nemel pochopeni. Prihaval na jeden dotek ve snaze zrychlit hru, coz by na Spanely platilo, ale nedostal mic zpet. Nechapal jsem komentatora, ze chvalil Zambrotu, ten pokazil nejvic prihravek a byl koncovym hracem. Kazda akce u nej koncila. Vztah Lipi-del Piero je katastrofa. Juventus hral nejlepe kdyz byl Del Piero zranen.
0/0
26.2.2004 9:41

Gasherbrum

Re:
Souhlasím naprosto s tebou,dokud byl v Juve Ancelotti,tak Del Piero nehrával pravidelně,ale Juve hrál nejlepší fotbal a v podstatě nastartoval onu vítěznou šňůru,Lippi se loni na ní svezl+ńa famozní formě Nedvěda,ale jinak je to špatný trenér.Vlastně ani nevím,proč tehdy Ancelottiho vyhodili,když získal titul-zřejmě opravdu proto,že nestavěl Del Piera.
0/0
26.2.2004 9:52

Shabooh.Shoobah

Re:
Tak tady bacha na věc. Juve pod Ancelottim nikdy žádný titul nezískal, protože mu ho v posledním kole vyfouklo Lazio. A Lippi se na nikom nevezl. 2x pos sobě získat titul není podle mě náhoda.
0/0
26.2.2004 10:21

Porsak

Re:
skvělá paměť, bravissimo seňore. Jenom bych doplnil finále CHL....takže věc je jasná.....kvalita tam je
0/0
26.2.2004 10:31

Lukáš 1

vsichni sme to videli
Vam prislo ze Juve hrala fotbal ? Opravdu ? Sem si nestacil vsimnout...pokud si nekdo neustale a porad a cely zapas tuka pred vlastni branou a tech golu co mohli dostat bylo nepocitane. Ztraceni micu, nepresnosti, sance del piera 120%
Opravdu strasnej zapas a z obou stran....sem se tak tesil na kvalitni podivanou...ale radsi sem se po pulce venoval necemu jinemu...
0/0
26.2.2004 9:36

Pind

Re:
No, to máš pravdu, major Zeman byl lepší
0/0
26.2.2004 10:22

Shabooh.Shoobah

Re:
Šance Del Piera byla možná 120%, ale jinak ji řešit ani nemohl. Na rozdíl od Inzaghiho je Del Piero přece jenom větší technik s větším citem pro míč, a tak věčně nespoléhá na náhodu a nepere to do středu brány jako Inzaghi ve středu do Blažka. Forza Juve.
0/0
26.2.2004 10:24

Niinimaa

Re:
Mohl, 1)střela podél Moliny, 2) přihrávka do středu vápna,3) blafák podél doprava, což bych asi být na jeho místě zvolil
0/0
26.2.2004 10:50

polarniliska

Re:
Nebo střílet mezi nohy.
0/0
26.2.2004 11:05

Piljo

Re:
Byla dobra...?:-)
0/0
26.2.2004 17:12

Jarousi

simulanti
Vsimli jste si nekdo, jak hraci Deportiva simulovali. Nechapu, jak jim to vyssi princip mravni muze dovolit.
0/0
26.2.2004 9:31

Pind

Re:
Asin neviděli Vyšší princip! Blázni...
0/0
26.2.2004 10:23

ix5

Nedvěd
Všichni ho tu dnes kritizujete, ale jeho včerejší špatný výkon souvisí s žalostným výkonem celého týmu. To, co předváděli obránci Juventusu, vůbec nesneslo ani přirovnání k výkonu obrany Sparty v zápase s AC. Záloha totálně selhávala, především Apiah byl tragéd a nedal snad ani jednu dobrou přihrávku, zato hned v úvodu několikrát soupeři "namazal". Naproti tomu španělé hráli vynikající presink a ofenzivní hráče Juve moc k rozehrávce ani nepouštěli.
0/0
26.2.2004 9:20

Paulinho

Depor x Juve
Takže já to včera schválně počítal. Del Piero nahrál Nedvědovi 2x za celý zápas. Poprvé v 58. minutě (po špatném zpracování míče) a podruhé v 76. minutě. A to, že byl Nedvěd několikrát mnohem lépe postaven, naprosto ignoroval.
Jinak hlavní problém Nedvěda byl v tom, že Juve to hráli buď nákopem na útočníky, nebo po stranách. Tam ale byl hodně tragický Appiah (ten se vždy utopil v kličkách nebo nahrál Del Pierovi) a tuším Zambrota (který sóloval snad ze všech nejvíc). Navíc Pavel se teda do defenzivy zrovna nehrnul, spíš tam povětšinou nazpět vyklusával. No a protože už ve středu zálohy Juve nemá Davidse (který sice občas dostal červenou, ale zato oběhal kilometry a získal nejvíc míčů), tak neměli šanci.
BTW, Valeron a Luque byli včera naprosto fantastičtí. Luque zesměšnil Thurama (a Zambrotu taky) a Valeron se ukázal včera jako mnohem lepší "tvůrce hry" než Pavel. Taky Victor včera jasně předčil Appiaha. Jo a ten jejich defenzivní záložník taky jasně předčil toho z Juve.
Takže uvidíme v odvetě...
0/0
26.2.2004 9:09

Jarousi

Re: 3x
Zapomnel jsi v prvnim polocase prihraval Del Piero Nedvedovi jeste podel prave lajny, ale jeste driv nez to stacil zpracovat, tak mu to Spanele ukopli.
0/0
26.2.2004 9:29

Pind

Re:
Z Del Pierra děláte blbce, ale jak hrál Nedvěd? Kromě jediné skvělé přihrávky v prvním poločase hrál jako velký alibista, jen ať něco nepokazí. Přiznejme raději, že prostě nemá formu, v posledních zápasech je to jednoznačné (snad jste někdo viděli např. zápas AS Řím-Juve)...
0/0
26.2.2004 10:28

Shabooh.Shoobah

Re:
Přesně tak.
0/0
26.2.2004 10:30

Paulinho

Re:
Pokud si přečteš znovu, co jsem napsal, tak pochopíš, že včera se mně Pavel herně hodně nelíbil (a on vlastně ani nemohl). Takže ještě jednou. Co se defenzivy týče, tak tu opravdu odklusal (až na vyjímky), víceméně vždy doklusal do učitého prostoru, ale obsadit hráče už se neobtěžoval. No a v útoku to bylo taky o ničem. Pár světlých momentů, ale jinak se vlastně díky výše popsané hře Juve naprosto nedostal do hry.
Ale abych nepomlouval jenom Juve. Jak hrál Depor skvěle, tak minimálně 3 jeho hráči měli dostat žlutou za nafilmování pentle. A bohužel to byli zrovna Valeron, Luque, a toho třetího už nevím.
0/0
26.2.2004 11:29

Shabooh.Shoobah

Re:
To znamená, že podle tebe by Del Piero měl jen a pouze nahrávat Nedvědovi nebo co? Přiznávám, že je to škrtil, ale že někdo někomu přihraje max. 2x za zápas není zrovna směrodatné a nemusí to znamenat vůbec nic.
0/0
26.2.2004 10:29

zmroote

Re:
Jeste bych doplnil minimalne tri ale spis vic Nedvedovych padu do strel soupere a velice obetavou obrannou hru... Ale fakt je, ze uhrat vic dopredu mu spoluhraci nedovolili... skoda.
0/0
26.2.2004 15:26

Morgaine

Juve docela zklamal ;-(
Vubec se jim nedarilo ;-( Meda moc videt nebyl a sance taky zadny nemeli ;-( Spanele je prehrali na plne care ;-( skoda, ale hrali lip...
0/0
26.2.2004 9:09

michali

La Coruňa
La Coruňa včera hrála fantasticky, vynikajícím pressingem totálně Juventus vymazala. Je to škoda, ale je třeba to uznat. Thurama ztrapnili a např. Nedvěd a Del Piero si skoro ani nekopli....
0/0
26.2.2004 8:54

Janča 1

Kritici
Všichni kritici, co tady včera blábolili o tom jak Sparta zahrála na ho*no by se měli ihned omluvit, protože zápasy odehrané večer ukázaly, že i evropské velkokluby dokáží odehrát nezáživné zápasy (a dokonce si šoupnout i nějaký vlastenec)! Jsem sice Slávistka, ale myslím, že Sparta:AC byl jeden z nejlepších zápasů, které nám LM tentokrát nabídla!!!!!!!! No, v odvetách už půjde o všechno - tak se snad bude na co dívat...!!!!!
0/0
26.2.2004 7:40

Pind

Re:
Milej zlatej, viděl jsem celé střetnutí Bayern Mnichov-Real Madrid, říkám si, to bude mač, jenže byl to fotbal na grcání a kolik hvězd světového fotbalu v něm účinkovalo, tragédie...
0/0
26.2.2004 10:39

Janča 1

Re:
a co tak se naučit číst??? Nějak ta tvá reakce na můj příspěvek nesedí - jo a jsem HOLKA milej zlatej!!!!!
0/0
26.2.2004 10:56

Pind

Re:
Já jsem tu tvoji neviděl...takže nevím, jestli si holka, ale jsi hustá. Ahoj, zajímáš mě!
0/0
26.2.2004 11:13

zmroote

Re:
Jak ze si ho nevidel? Vzdyt si na nej reagoval?! Asi mas dost co? :-)
0/0
26.2.2004 15:30

Najdete na iDNES.cz