Kvíz:

Slogany proslavují značky. Máte je v paměti? Otestujte se

Většina z reklamních sloganů, které na nás denně vyskakují, odšumí bez povšimnutí do historie. Jiné však zazáří a pomohou vrýt značku či výrobek do naší paměti. Vymyslet slogan, který se lidem dostane pod kůži, není vůbec snadné.

Špičkový slogan musí být krátký, úderný, a přitom musí předat zákazníkům co nejvíce informací. Když se „kreativcům“ podaří splnit tato tři kritéria, mají vyhráno. Takový slogan pak funguje jako klíč. Značce a zboží otevírá cestu k zákazníkovi.

Některé starší slogany zkouší „kreativci“ nahradit novými. I svět marketingu se totiž mění a prosadit se v konkurenčním boji o zákazníky není snadné i zavedeným značkám. Vyzkoušejte si v našem kvízu, jak na vás reklama působí, které slogany si bezpečně pamatujete a které už v hlavě nemáte.

Otázka 1/14

Věta: „Věk je jen číslo,“ souvisí:

Chcete porovnat své znalosti s ostatními a zařadit se do kvízových žebříčků?

Do žebříčků zařažujeme pouze přihlášené uživatele, kteří vyjádří svůj souhlas. Zveřejněno bude Vaše jméno, pořadí a body. Souhlas můžete ve svém profilu kdykoli odvolat.

Nastavte si velikost písma, podle vašich preferencí.