náhledy
V Zeelandia reaguji vždy na poptávku pekařů a cukrářů. „Poslední výzvou, kterou jsem dostala, byla věčná náplň, co vydrží. Je to oříšek, protože současným trendem je co nejméně éček, umělých barviv a cukru. Tak se snažíme pracovat s přírodními konzervanty,“ říká vývojářka Marie Psotková.
Autor: Zeelandia
„Pekař přidá jen droždí, případně olej, zalije směs vodou a má nachystané těsto. Je to mnohem rychlejší, než kdyby vše připravoval sám od začátku,“ vysvětluje Pavel Tušek.
Autor: Zeelandia
Firma Zeelandia patří do B2B segmentu: zásobuje pekárny, cukrárny, supermarkety, hypermarkety, školní jídelny, cateringové služby, restaurace i kavárny.
Autor: Zeelandia
Pohled do výroby.
Autor: Zeelandia
Pohled do výroby.
Autor: Zeelandia
Pohled do výroby.
Autor: Zeelandia
Pohled do výroby.
Autor: Zeelandia
„V laboratoři něco vymyslíme, pošleme to v malém pekařům na vyzkoušení, a teprve pak to začínáme dělat ve velkém,“ říká vývojářka.
Autor: Zeelandia