náhledy
Martin Jahoda (vlevo) a Jan Březina vystudovali Vysokou školu ekonomickou v Praze. Jsou sportovní nadšenci, v roce 2013 založili firmu SportAnalytik s cílem motivovat děti ke sportu.
Autor: Michal Šula, MAFRA
Vymysleli originální metodologii, která umí v každém dítěti odhalit, pro jaký sport má přirozený talent. Rodiče tak mohou své děti lépe nasměrovat, aby je sport začal bavit a neseděly doma jako pecky u televize nebo počítače.
Autor: archiv: SportAnalytik
"Dítěti dokážeme říci – ty jsi dobrý v rychlosti, dynamice, ty ve vytrvalosti a síle. A když dítě odchází s tím, v čem je dobré, víme, že ho to ke sportu přirozeně motivuje," říká Martin Jahoda.
Autor: archiv: SportAnalytik
"Každý člověk, který pracuje v korporaci na střední a vyšší pozici dozraje k tomu, že začne uvažovat, co by mohl dělat vlastního. Někdo třeba nemá nápad, nebo se neodváží začít podnikat, ale je to přirozené o tom uvažovat," říká Jan Březina.
Autor: Michal Šula, MAFRA
"Naše sportovní dny se snažíme dělat zábavně. Děti jsou soutěživé a chtějí soutěžit. Dělají osm zábavných testů, chtějí být rychlejší silnější, lepší," poznamenává Martin Jahoda.
Autor: archiv: SportAnalytik
"Každý si může najít sport, který ho bude bavit a přinášet mu radost a zdravý životní styl. Vždyť nevadí, že některé dítě pomaleji běhá, je důležité, aby mělo chuť nějaký sport dělat," říká Jan Březina.
Autor: archiv: SportAnalytik
Do sportovních aktivit zapojují oba podnikatelé i své děti.
Autor: archiv: SportAnalytik
Sportovní analýza dětí se stala součástí celonárodního školního projektu nazvaném Sazka Olympijský Víceboj. Metodologie, kterou oba podnikatelé vyvinuli ve spolupráci s odborníky Fakulty tělesné výchovy a sportu včele a docentem Tomášem Peričem, se začíná šířit Evropou.
Autor: archiv: SportAnalytik