náhledy
Začíná být patrný odlišný způsob uvažování mileniálů o kariéře. Stejně jako běžci na dlouhých tratích i tato tvrdě pracující i tvrdě hrající generace upírá oči na horizont a na to, co bude dál. Plánují běh na dlouhou trať, a chtějí práci, která zvýší jejich dlouhodobou zaměstnatelnost.
Autor: zdroj: Globální průzkum ManpoweGroup 2016 uskutečněný ve 25 zemích světa.
Celkem 73 % mileniálů hlásí, že pracují více než 40 hodin týdně, přičemž více než čtvrtina pracuje více než 50 hodin týdně. Globálně má 26 % mileniálů dvě, či více placených zaměstnání.
Autor: zdroj: Globální průzkum ManpoweGroup 2016 uskutečněný ve 25 zemích světa.
Výsledky průzkumu HSBC Bank dokládají, že hnacím motorem mileniálů je touha pozitivně ovlivňovat své okolí na makro i mikro úrovni. 69 % z nich tvrdí, že za rozhodnutím o vstupu do podnikání stála možnost působit na ekonomiku, přičemž záměrem 59 % bylo pozitivně působit na svou komunitu.
Autor: zdroj: Průzkum HSBC Bank uskutečněný v 9 zemích světa zveřejněný v březnu 2016
Ilustrační snímek
Autor: Profimedia.cz