Diskuse k článku
Když stádo zaměstnanců nenávidí odlišnost
Vyspělé a civilizované podniky milují různost, neustálé pučení něčeho nového, nápaditého.Ty ostatní se zuby nehty drží stejnosti lidí, procesů a stádnosti. Trestat tvořivé jedince, kteří se chtějí vzdálit tupějšímu stádu, se dá bohužel velmi rafinovanými způsoby.
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit příspěvky:
Všechny podle vláken Všechny podle času
![]() |
Honzap. GruberStále mne fascinuje styl psaní p. Grubera. Obsah je v pohodě, jde většinou o popis situací které všichni běžně známe a prožíváme s naznačenými důsledky. Ale při prvním čtení mám vždy dojem že jde o nějaký velký úlet, jakmile narazím na konec a vidím "David Gruber - odborník na komunikaci", případně dnes "David Gruber - Manažerský poradce", je mi vše jasné. Mimochodem, zajímalo by mne jestli p. Gruber je odborník na komunikaci A manažerský poradce a nebo jestli je to úplně jinak.
0/0
13.12.2004 19:30
|
![]() |
Tomáš X.Autorovi"Kamarádíčkové, stádečko", .... to je vyhrocené emotivní hodnocení, to není seriózní psychologický nebo sociologický rozbor. Tohle může autor psát do komentářů k jiným článkům, ale ne jako samostatný článek. Fakticky to může být leckde pravda, ale vyznění článku vypadá spíše jako reakce na jeden konkrétní případ než jako nestranný statisticky významný rozbor.
0/0
13.12.2004 17:07
|
![]() |
Honzap. GruberStále mne fascinuje styl psaní p. Grubera. Obsah je v pohodě, jde většinou o popis situací které všichni běžně známe a prožíváme s naznačenými důsledky. Ale při prvním čtení mám vždy dojem že jde o nějaký velký úlet, jakmile narazím na konec a vidím "David Gruber - odborník na komunikaci", případně dnes "David Gruber - Manažerský poradce", je mi vše jasné. Mimochodem, zajímalo by mne jestli p. Gruber je odborník na komunikaci A manažerský poradce a nebo jestli je to úplně jinak.
0/0
13.12.2004 15:47
|
![]() |
naivkačerstvá zkušenostPřed třemi měsíci jsem nastoupila jako vedoucí zákaznického servisu v jedné menší firmě. Do té doby firmu řídila pouze ředitelka, která se rozhodla zřídit novou pozici vedoucího, aby přesunula část svých povinností na někoho jiného. Její zaměstnanci však usoudili, že nikoho takového nepotřebují (zvýšená kontrola!) a já jsem tak byla odepsána - dříve, než jsem vůbec poprvé vstoupila do dveří. Od prvního dne mého nástupu do práce bylo zřejmé, že mě tam mé nové kolegyně nechtějí. Domnívala jsem se, že časem pochopí, že jsem celkem normální člověk. Na konci zkušební lhůty jsme se s paní ředitelkou dohodly, že odejdu, protože jsem "nezapadla do kolektivu" (ačkoliv jsem při konkurzu byla opakovaně ujišťována, že jsem do jejich kolektivu přesně ten správný typ).
Zajímavá životní zkušenost (doufám, že naposledy - a nikomu to nepřeju, snad s výjimkou zúčastněných dam onoho kolektivu). Věřte, že být za idiota - ať děláte co děláte - není nic moc.
|
![]() |
DanRe: čerstvá zkušenostNěco podobného znám. Je mi 25 let. Nastoupil jsem do práce, kde muj novy kelektiv tvořily pouze dáme od 45 - 50 let, At jsem delal co jsem delal, do kolektivu mne nevzali, at jsem se snazil s nimi i promluvit. nikomu to nepreju. Jelikož jsem to vydržel přes období zkušební doby, nemohl jsem odejít ihned a trvalo to dalsi dva mesice nez jsem mohl zmenit pozici v ramci podniku. Ted delam ve smíšeném kolektivu a je to paráda. |
![]() |
naivkaRe: Re: čerstvá zkušenostdíky za reakci na můj příspěvek. Mimochodem jsem dáma 43 let, onen kolektiv byly vesměs dámy 26-35 let. Na věku tedy asi nezáleží. Také jsem předtím dělala ve smíšeném kolektivu a bylo to v poho. |
![]() |
spaceman7Chcete vědět co je odlišnost?... tak zkuste práci v Británii, např. přes www.webpark.cz/praceveu Tam poznáte odlišnost a pokud se vrátíte, pohled na věc bude jiný.
0/0
13.12.2004 15:24
|
![]() |
job3000SystemDobrý den,
to co autor popisuje jsem už několikrát viděl nebo zažil.
Jsou různí lidé.
Ti co jsou schopni přicházet s novými nápady a vnášejí systém práce není mnoho.
Nedávno jsem u jedné dealerské pobočky prodávající automobily už 2 roky se potýkala v problémech a ať přišel jaký chtěl vedoucí, který nenastolil nový systém a podřídil se stávajícímu systému tak se nic nedělo.
Já jsem to vyděl jako tu největší chybu. Majitel chtěl pobočku prodat nebo zavřít.
Pak nastali okolnosti kdy vedoucí servisu u konkuren ce nebyl spokojen a přešel do této pobočky nastolil svůj zvyklí systém z předchozího zaměstnání. Za 3 měsíce se produktivita zvedla cca 150 % oproti stávajícímu stavu.
|
![]() |
Al-AzizOpravaProvedl bych v článku drobnou korekturu... A sice ve slově "stádní" bych písmeno "d" nahradil písmenem "t". A bude to naprosto přesné![]()
0/0
9.12.2004 21:36
|
![]() |
TondaodlišnostiTak se s tím nedá nic dělat .
0/0
9.12.2004 12:03
|
Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!
V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.
Vstupte do obchoduPoraďte se s odborníkem
Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.
Vstoupit do poradny