Diskuse k článku

Když bolí záda při sedavém zaměstnání

Máte sedavé zaměstnání akaždý den vás ze sezení bolí záda? Zkuste několik nenáročných cviků, které pomohou uvolnit zatuhlé páteřní svalstvo. Všechny rehabilitační cviky se mají provádět pomalu, tahem ­ nikoliv švihem. Cvičit by se mělo pravidelně, nejlépe 2x denně alespoň 10 minut. Každý cvik provádějte 5­10x s krátkým odpočinkem, dodržujte rytmus dýchání. Cviky je třeba provádět tak, aby nezpůsobovaly nebo nezvětšovaly bolest.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pacient

jak se stát ředitelem
už jste někdy slyšeli o pozici "zdravotní ředitel společnosti"(autor článku)  ? :-))) Najděte oddělení které svého ředitele ještě nemá.
0/0
12.11.2003 16:32

barbule

jak si zlepšit kondici při sedavém zaměstnání
Provádět dvakrát denně po dobu deseti minut cvičení a každý cvik opakovat 510 x jak nám radí odborník je podle mého mínění návod, jak si přivodit infarkt a tím vyřešit situaci definitivně. Opravdu, hezká rada
0/0
5.9.2003 7:44

opravář

chybka
na začátku mělo být pravděpodobně každý cvik opakovat 5 - 10×, místo toho je tam 510x, to by asi za deset minut každý nestihl
0/0
18.2.2003 18:40

Finance.iDNES.cz radí

Víte, že cestovní pojištění vás chrání proti vysokým výlohám na léčení v zahraničí?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz