Ilustrační snímek

Ilustrační snímek | foto: Petr Lundák, MF DNES

Největší hráči realitního trhu podpoří malé a střední developery

  • 0
Velcí hráči realitního trhu přicházejí s přelomovou novinkou. Společně zakládají Centrum pro developery, kde chtějí nabízet komplexní služby malým a středním developerům. Od konzultací ve fázi projektu přes výběr dodavatelů až po marketing a prodej jednotek.

Prosadit se na developerském trhu bude nyní pro investory snazší. „Vlastníkům stavebních parcel, starších činžovních a panelákových domů či pozemků, pomůžeme realizovat jejich developerské projekty. Ti se nebudou muset zabývat obtížemi plynoucích z jednotlivých fází projektu, ale budou se moci soustředit pouze na jeho efektivitu a výnosnost. O vše ostatní se postaráme my,“ říká Vanda Janovská, obchodní ředitelka Maxima Reality.

V Centru pro developery se spojili realitní kanceláře Maxima Reality. a Next reality, přední český realitní portál Reality.iDNES.cz, společnost ProBydlení , marketingová společnost Redema, finanční experti z Gepard finance a tradiční český dodavatel bytového vybavení SIKO.

Nabídnou poradenství, které může začínajícím i zavedeným developerům snížit náklady spojené s plánováním, výstavbou i prodejem projektu.

„Developeři obrovsky ušetří už na outsourcingu, když nebudou muset budovat marketingová ani prodejní oddělení,“ říká Petr Makovský, výkonný ředitel Reality.iDNES.cz. Odměna je navázaná až na prodej bytů. „Orientujeme se na společný úspěch. Nechceme po malém developerovi, aby platil nesmyslné peníze za služby, které ještě nedosáhly kýženého efektu,“ dodává.

Jedním z hlavních cílů Centra pro developery je, aby vznikaly smysluplné projekty, které developerům přinesou očekávaný zisk, a zároveň se v nich bude lidem dobře bydlet.

“Nenabízíme pouze pomoc po stránce obchodní a marketingové, naše letité zkušenosti stojí už na začátku nastavení projektu. Optimalizací skladby bytů a dispozic pomůžeme maximalizovat prodejní plochu, což bude ve výsledku znamenat více prostoru v jednotlivých bytech i vyšší zisky z jejich prodeje. Pomůžeme také s výběrem a optimalizací systému dodavatelů standardů a standardních materiálů.” říká Jiří Vajner ze společnosti ProBydlení.

Centrum pro developery si vezme na starosti i klientské změny, ze kterých se pokusí vytěžit pro developera maximum. Díky zkušenostem dokážou specialisté v Centru podpořit projekt nejen v počáteční fázi celkovou optimalizací, ale také účinnou marketingovou propagací a samotným prodejem nemovitosti.

“Každý měsíc zpracujeme více než čtyři tisíce poptávek po nemovitostech, přitom jsme i nadále jediní, kdo se na trhu zabývá tzv. lead-generation prodejem nemovitostí,” říká Makovský o projektu Reality.iDNES.cz Performance, který se zabývá marketingovou podporou prodeje nemovitostí přes internet již řadu let.

Nové partnerství společností s mnohaletou realitní praxí přináší ucelenou službu. „Máme za sebou na realitním trhu více než dvacet let nejen zkušeností, ale také statistik, z nichž vycházíme při optimalizaci projektu a jeho prodeji,“ shrnuje Robert Hanzl z Next Reality.

Díky Centru pro developery se developeři nemusí obávat, že se jim jejich investice nevrátí.


Témata: Developer