Diskuse k článku

Zapomněl, že má pojistku na dožití. Když se ozval, dostal 120 tisíc

Životní pojištění může zaniknout kvůli úmrtí pojištěného či osoby, která platí pojistné, nebo naopak dožitím se doby, na kterou bylo pojištění sjednané. Nečekejte ale, že se vám každá pojišťovna ozve sama. O plnění musíte v některých případech aktivně zažádat. Potvrzuje to praxe.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P55a87v64e70l 53K30r10a72u34s 2400695759242

To ona je pojišťovna aktivní jen když jsi ve skluzu...

+3/0
13.4.2019 22:14

M37i55c76h39a70l 75K40r29e12j87č17a 5378166156833

Sorry, ale myslim, ze tyhle clanky by mely byt oznaceny jako PR

Pojistovaci, pravnici a pamatkari - to jsou 3 profese na P, jejichz zhodnoceni sem nemohu z duvodu cen7ury napsat Rv

+2/0
13.4.2019 13:16

P36e67t86r 79L20e63h22n54e71r69t 2637755878846

Cenzor promine, ale tohle počínání pojišťoven je prasárna.

+3/0
13.4.2019 12:19

J45o65s31e25f 97Š54o88l79t51e79s 8974828220533

Tohle není pojistka, tohle je kočkopes. Pojistka je úrazovka apod. Spoření do pojišťoven nepatří a kdo na to ještě nepřišel, tak přichází o peníze.

+1/0
12.4.2019 22:51

M98i57c42h47a25l 26H45i65r53k88a 4647596240103

Jak někdo může zapomenout na peníze v pojistce ... 8-o, aha, to je příběh z červené knihovny Broker Trust ;-D

+1/−3
12.4.2019 20:46

M14a69r17t10i52n 44S65e32d85o22n17a 2595946556259

Stat se to muze. Ja jsem rusil ucet kde jsem predpokladal vklad par korun a ono tam bylo pres 300 tis. A to jsem jej nepouzival cca 2 roky.

+1/−2
12.4.2019 21:20

Z16d80e37n51ě68k 55J23o36n25á59š 9701489786210

Neznám větší vyžírky než pojišťovny... tohle je jednání na hranici trestního práva... a bohužel nejenom v ČR, ale i jinde v evropě.

+3/−1
12.4.2019 18:42

M41a59r47t40i87n 75S81e72d97o39n77a 2865766716309

A v cem se to trestni pravo naplnuje?

+3/0
12.4.2019 21:21

J39a65n 31B89a50r46t18u37š18k55a 7546901421903

Neměla by být !podmínka informování!" už ve smlouvě?

0/0
12.4.2019 18:30

K49a80r94e85l 20N54o61v69á28k 5160790432433

Ješte o perníkové chaloupce prosím!

Zaplatí to Broker Trust nebo Partners normálně jako vždycky..

0/0
12.4.2019 17:18
Foto

M81a96r73t81i77n 51P15i84š92t49o58r38a 8738328326399

To je obecný a neřešitelný problém. Pokud si to někam zapište, jen to o krok odsunete. Neřeší to ani elektronické systémy.

0/0
12.4.2019 16:19

M84i42c83h49a80l 57S57t81e10h66l26í67k 9694461241209

Nebudu mluvit za všechny pojišťovny, ale v té, ve které pracuji já, klienta kontaktujeme prakticky vždy. Na rovinu říkám, že je to potenciál dalšího obchodu. Pokud byl klient spokojený, proč by si neuzavřel novou smlouvu. Jsou výjimky, klient se přestěhuje, jiné tlf číslo atd.. Ale jinak prostě kontaktujeme každého

+14/0
12.4.2019 15:58
Foto

L17u13k35á39š 44N73o75v48o36t16n56ý 6416467578458

Normálně mi zvlhlo oko a už už jsem se chtěl rozběhnout do nejbližší, široce rozevřené náruče fin. poradce Partners, ale naštěstí jsem si všiml, že hrdinové dnešní story jsou pro změnu Broker Trust V Padouch nebo hrdina, my jsme jedna rodina. V

+35/−1
12.4.2019 15:36

P31a38v40e43l 72S94t92e61r34b48a 8906806215347

a není to, když mají vyplatit a neozvou se, nezákonné obohacování nebo něco na ten způsob? A minimálně za dobu, kdy jsme peníze už měl mít by měli připlatit ještě nějaký úrok?

+3/−4
12.4.2019 15:11

R47o24s56t35i47s31l70a95v 92C93a21h65a 6443227747111

neopravnene obohaceno? Ta pojistovna si ty penize nechala? Nebo byly stale klienta?

+4/−1
12.4.2019 15:53

L26e45o52š 30Š93t38ě39p12á50n24e23k 7514111894535

Právě že byly klienta a pojišťovny na to kašlou, že uplynula nějaká sjednaná doba!!!!!!

+1/−1
12.4.2019 17:55

R91o64s24t88i90s98l16a97v 35C74a35h45a 6453327177601

Ale pořád to byly klientovy peníze. Takže nemůže jít o neoprávněné obohacení.

+2/−1
12.4.2019 17:58

M80i86l33a32n 55S37ý89k39o18r84a 1538835337186

Doziti pojistne smlouvy je pojistna udalost a jako takovou by ji mel nahlasit klient. Pojistovna takovou povinnost nema i kdyz v drtive vetsine klienta kontaktuje sama.

+2/−1
12.4.2019 16:03

L28u94m12i50r 28N11o30v32a82k 8111203466268

jojo mně česká pojišťovna volá každej měsíc, ať navýšim dvě pojištění, "že jsou to starý záležitosti a je potřeba to změnit K LEPŠÍMU" :D až budou mět plnit, tak bude ticho po pěšině stejně jako tady v tom případě :) oni si pletou pojišťění s příležitostí vymlátit ze smlouvy co nejvíc provizí pro svoje zaměstnance ;-D

+1/0
12.4.2019 15:01

S55t68a92n92i79s43l63a41v 63N77o67v96o64t73n83ý 2803166559319

To je přece známá věc, že pojišťovny nic nedají jen tak ozvou se jen když hledají nové plátce a nebo když přestanete platit.

+7/−1
12.4.2019 14:28

D74a27v55i39d 43Z94a14j15d39á58k 8145312220181

Za to kdyz neprijde platba, tak se pojistovna umi ozvat hned druhy den. To ma ty datumy nastavene spravne.

+19/−1
12.4.2019 14:06

J20i44ř69í 25K90ü73h50r 2680766640276

A proč by se neozvala, když jí chybí peníze?

+6/−2
12.4.2019 14:21

P44a52v62e36l 45K51r75a54l 4878719989982

To je v pořádku. Ale je celkem seriozní se ozvat, když ji peníze přibývají.

+8/0
12.4.2019 14:35

P39a59v97e74l 37S33t81r59a55k54o87š 6537391240655

Co taky čekat když platil 500Kč měsíčně? Ať je spíš rád, že to životní pojištění nepotřeboval, to by nestačilo ani na tv u lůžka :)

+1/−4
12.4.2019 12:29

J24e81n80d15a 50S90o22u97k51u50p 8786932173

Teda nějak mi nejde matematika. 500x12=6000

6000x15=90000

Neco přispíval zaměstnavatel... A dostane po 20 letech 120 000? No to není moc ziskové spoření.

+1/−16
12.4.2019 12:24

J37a76n 33C46h21o44d40u65r92a 1972229453933

to je pojisteni, ne sporeni

+21/0
12.4.2019 13:22
Foto

S14t70a88n64i19s96l31a84v 61D71o17n65á58t 6183263607560

Část pojistného kryje pojištěná rizika, takže na spořící složku nejde celá částka.

+6/0
12.4.2019 14:23

M33i58l39a74n 31S78ý30k50o41r93a 1828105317836

Podle me pan Soukup svym prispevkem jen demonstroval myslenkove pochody valne casti populace ohledne pojistnych produktu :)

+5/0
12.4.2019 15:56

J67e69n55d85a 50S19o86u40k80u72p 8316752143

Pardon pánové, buď se pojistim, nebo spoří, tyhle kočkopsi jsou na nic.

+5/0
12.4.2019 16:20

M26i80l62o36š 24M14i46c73h62a15l28o82v 3915673234771

Pojišťovny nerady platí...rády pouze přijímají platby, dávají pokuty, penále a vypovídají pojištění. Když mají plnit, často se zkusí hádat, třeba i když nemají pravdu nebo dokonce špatně vykládají vlastní pojistné podmínky, jen aby ponížili, nebo vůbec neplnili pojistné plnění.

Bez špatné zkušenosti jsem zatím pouze s ČPP.

+5/−1
12.4.2019 11:44

Z13b47y84š39e87k 48H95o12ř32e74j51š69í 8910771667522

Koukám, že zemětřesení nastalo i v reklamním oddělení Mafry - kde je Partners? :-)

+40/−1
12.4.2019 9:26

J54í74ř13í 69N78o66v68o94t84n19ý 2142635364139

V čudu

0/0
12.4.2019 23:51

J58i50r72k62a 76N34o46v45á25k 6772835595149

připadá mi, že čnb zná jiné pojištovny než já - ty jednají výhradně v nejlepším zájmu svých vlastníků.

+1/−1
12.4.2019 7:34

J48a62n 75P80a84v48e74l 8373262638526

Porušovali by zákon, kdyby jednali jinak

+4/0
12.4.2019 7:50

M97a45r78e89k 54J77a43n42e74č29k25a 1107956393101

Klasická vyčůranost pojišťoven, proč by měla mít povinnost se klientovi ozvat sama i tam, kde je definované datum plnění pojistky, když může hezky v tichosti doufat, že se na nějaké plnění smlouvy třeba i zapomene, např. při úmrtí klienta, ztrátě pojistné smlouvy, zapomenutí, apod. Ale zkuste pojišťovně nezaplatit pravidelnou splátku, to se určitě ozve hned a klidně i vícekrát a o tom to je. Pak se pojišťovny můžou divit, že už začínají mít mezi lidma spíše pověst dalších šmejdů ;-)

+43/−3
12.4.2019 1:57

P42a16v19e58l 35K85l28u62s29á41č18e37k 6298241617740

no, česká pojištovna šmejd je

+2/0
12.4.2019 7:44

M41i85l30e63n41a 54K55l90o46u44č51k84o84v32á 2626790516842

S Českou taky máme zkušenosti. Manželovi skončilo důchodové pojištění v jeho 60 letech. Podepsal ukončení, ovšem na výplatu pár desítek tisíc čekal 2 měsíce. Peníze jsme nepotřebovali, ale slo o princip. Na dotazy pořád odpovidali - nevíme, kde je ta ukoncená smlouva, možná že uz jim mají v uctarne a ti maji lhůtu na zpracování, možná je ještě na pobočce - samé blablabla. Už nikdy. Dobrou zkušenost máme s Allianz.

+1/−6
12.4.2019 8:00

R16o67s28t67i38s66l79a82v 59C57a46h50a 6243277237531

Obavam se, ze to bylo jinak - ta smlouva ma nejakou vypovedni dobu, ze?

+6/−1
12.4.2019 9:57

M82i23l75e74n68a 86K59l27o21u89č43k43o77v95á 2786380856432

Ne, pane Caho. Ve smlouvě bylo uvedeno, že končí dnem xx.xx.xxxx. Bylo totiž na 20 let. Na pobočce to odsouhlasili. Já měla to samé důchodové/ne penzijní/, k datu skončilo, peníze za 5 dní na účtě. Uzavírali jsme ho s mužem ve stejný den a rok/pojistovak byl u nás doma/- akorát, že mně skončilo o trochu dřív, neb jsem o pár měsíců starší než manzel. A já nebyla vypovídat smlouvu na pobočce, ale pouze na kontaktnim místě ČP. Takže bych řekla, že v případě manžela šlo o lidské selhání.

+1/−1
12.4.2019 11:03

R18o92s56t73i57s63l83a58v 94C97a53h95a 6303347707401

No takze to nebude zkusenost s CP, ale nejakym konkretnim joudou. A byl tedy problem to sepsat s nekym jinym znovu?

0/−1
12.4.2019 15:56

A48d48é14l76a 26S29t17ő10r56o48v32á 3459144621782

Mám s Českou pojišťovnou jen dobré zkušenosti. Měla jsem 3x pojistnou událost a 3x všechno proběhlo hladce. Dokonce mi volala paní, že jsem nedodala jeden papír. Nedodala, protože jsem si nepřečetla celý email, kde to bylo napsaný ;-D S paní jsme to vyřešili a peníze přišli ldo dvou dnů. Ve všech případech.

+4/−1
12.4.2019 8:11

M18i63l79e19n30a 95K19l65o21u89č19k91o61v72á 2246680196722

Záleží na lidech. Jako všude. Někdo si odkrouti svoje, někdo udělá něco navíc, i když třeba nemusí. Slečna na pobočce byla milá, ale pak to zkazili jiní. A vrhá to špatné světlo na celou instituci. Většinou se tak chovají ti zalezlí na centrále, kteří jsou anonymní a nikdy nepřišli do styku s klientem tváří v tvář.

+6/0
12.4.2019 8:51

J46a56r39o33m19i27r 88C84h56a27l18o40u48p53k42a 4299457425507

Mě se česká pojišťovna ozvala před koncem pojištění. Ale asi to bylo tím, že mi ještě nebylo 40 a chtěli mě zahákovat dál. To jim neklaplo, přesto výplata byla do týdne od konce smlouvy.

+1/0
12.4.2019 14:50

R25o50s44t39i82s91l85a16v 36C55a36h41a 6783237727661

Ale ona ta povinnost holt neexistuje, i kdyz je to divne. Ale pokud povinnost neexistuje, pak na ni nemuzete spolehat.

Podivejte se koneckoncu na svycarske banky a penize po Zidech, co zemreli v koncentracich... jak dlouho, kolik desetileti to tam lezelo?

0/−1
12.4.2019 9:56

Finance.iDNES.cz radí

Víte, že termínovaný vklad je obvykle lépe úročený než spořicí účet?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz