Diskuze
Povinné ručení: sazby se řídí až podle dvaceti kritérií a ceny rostou
Děkujeme za pochopení.
Š68i38m27o65n 31M35a44r17t49y40n21e66k
Nejlépe zdražit stávajícím zákazníkům (kteří jezdí roky bez zaviněné nehody a pojištění nevyužili) a ty nové lákat na nízké ceny
L22u37b24o15š 59C60h27l54u15m89s80k43ý
Ano, to je běžná praxe. Proto každý rok sjednávám novou pojistku a vždy ušetřím tak pětistovku.
P82a81v85e81l 98N53o60v95o22t20n21ý
Hlavně by měli dohlížet na ceny servisů. Když vidím za kolik mi opraví dveře na povruč a za půlku když platím ja (protože si to ohlidam), tak je mi blbě.
K54a40r21o66l93i80n65a 19M66a13r78i56e 82H71l41a26v73s24o85v79á
asi si nebudeme dělat iluze, že ten smluvní servis dost zaplatil za možnost být smluvní servis
J69i93ř81í 53H42a29v77e60l73k93a
No chce to hledat já platím 1200 korun za každé ze svých aut.
L93a69d50i98s31l31a70v 95K58a80l22o93u79s
Opět ukázka nenažranosti pojišťoven. Počet nehod klesá, jsou sice dražší opravy, ale vždy jsou pojišťovny ve značném zisku. Stačí jednoduchý propočet. Na zhruba 5.5 milionu vozidel je 107572 nehod. T.j. bourá každé 51. vozidlo. V průměru 3 tis./1 auto. T.j. vyberou 153000 . Průměrná cena oprav na 1 nehodu je cca 100 tis. T.j. 53 tis. jim jde do kapsy, t.j. 53 %.benefit , od toho si odečtou náklady , ale furt budou ve značném zisku.
Z41u47z39a58n88a 88H75a32n88e63š12k93o13v42á
Z povinného ručení se nehradí jenom opravy (tj. škody a majetku)
P21e87t39r 44D35r20a48p14a79l
jak už to tu píší někteří, systém je postavený na hlavu tím, že pojištěné je auto, nikoliv řidič. Ano, řeknete, že je to tak proto, že jedním autem může jezdit více řidičů, dokonce může být pojistka i na neřidiče. Ale nebylo by logičťejší pojišťovat původce škody, tedy konkrétního řidiče? prostě každý, kdo má řidičák a chce v daném roce jezdit, by měl své vlastní povinné ručení. pokud můžeme (musíme) mít každý své pojištění zdravotní a sociální, pak by toto jistě nebyl problém
M16a10r56t81i58n 29K93a47r74á51s53e19k
No asi bylo, ale nejspis by to bylo drazsi. A hlavne pro zacatecniky dost omezujici (ja jsem treba poziskani ridicaku mel moznost celkem casto ridit auto od rodicu a tak se i celkem naucit jezdit, kdybych si mel aleplatit pojistku tak proste ty jizdy ozelim..... A nejake benefity toho jsou prakticky zanebdatelne...
J26i57ř87í 73B98r85u23t91o28v21s32k29ý
Dvacet kritérií, vždy si pojišťovna najde jeden na kterém zdůvodni zdražení
J53i25ř93í 92E42r58b94e24n
Dvacet pojišťoven, vždy si pojištěnec najde důvod, aby nadával na jednu nebo na všechny.
J88i17r30k44a 83N48o88v45á46k
Chápete někdo, jaký smysl má zkoumat objem motoru, nebo druh pohonu u povinného ručení, ze kterého se platí škoda, kterou způsobite jiným a ne tomu svému vozidlu? Chápu ten počet km z hlediska pravděpodobnosti vzniku škody, ale jestli jde o spalovací motor či elektromotor je přeci úplně jedno ne?
J84i35n19d61ř59i39c80h 77Š60k53o39p94e77k
Samozřejmě, většina kritérií je naprosto zcestných.
K36a38r43e34l 10H14y26n55e38k
Ten článek vyvolává dojem, že mají jiné sazby řidičky, jiné řidiči. To rozhodně není pravda, takové kriterium by bylo diskriminační. Pojišťovny nesmí takové kritérium používat.
R65a10d42e98k 66J77a50h38o53d39a
Ono jakékoliv kritérium je ze své zásady diskriminační. Diskriminovat můžete i podle "skupiny osob" .
J27a15r42i43n 13V76a26š63k98ů85j
Chtělo by to vymyslet jiný systém, protože dělat to podle toho, kdo jak dlouho má na sebe psané auto a nebourá je blbě. Když uvedu příklad z okolí. Kámoš, si udělal řidičák v když mu bylo 18. Dneska má 34, najetých 5 kilometrů ale protože má mladší sestru, která když si udělala řidičák, tak aby ušetřila si napsala pojistku na něho. Roky bez nehody. Kámoš si nedávno koupil auto, že ho potřebuje, udělal si v autoškole kondiční jízdy a teď platí za pojistku míň jako já, protože jezdí bez nehod dýl (já si udělal řidičák až 3 roky po něm) . Roky jsem jezdil firemním autem, mám naježděno tak půl milionu kilometrů bez nehod a musím platit za svoje auto víc jako on. Stejně tak jako spolupracovník. Když se ženil neměl auto, dostal ho jako svatební dar (Felicie) někdy v roce 1996, napsala si ho na sebe manželka a i když jezdila málo, tak čerpala bonusy. Nedávno se rozvedli, a on si koupil svoje a platí nehorázné pojistné i když má přes 50 roků.
K30a20r79e91l 10H58y48n83e29k
Souhlasím s Vámi, ale tak to u nás bohužel je. Jiný příklad. Manželka jezdila 20 let bez nehody, pak se rozvedla, ale protože jezdila manželovým autem, platí pojistku 5x vyšší, než dosud.
J72i12ř36í 31Z10ý10k29a
5% zdražení? To by při zisku 5% bonusu za rok znamenalo stejné ceny jako loni. Ale to se neděje. Mě pojišťovna letos zdražila povinné ručení o 20% (resp. 25%, pokud započítám neexistující navýšení bonusu). Žádná nehoda, žádné stěhování do rizikovější oblasti, nic. Pravdou je, že i tak je nejlevnější a platím 10Kč denně za 2,4L s připojištěním všech skel do 10t Kč. Tak holt držím hubu a platím.
A na druhém autě s 1.6L přišlo 30% (resp. 35%) zdražení. Ze 750Kč na 980Kč/rok. Štvou mě.
I91v92a20n 37P91e66t11r48í39k
Za 2,4l podľa mňa platíte brutálnu sumu.Ja mám jedno auto 2,4l druhé 2,5l obe benzín a u toho 2,5l platím cca 3000kč.U obytky s obsahom 3,3l nafta mi dokonca prišla nižšia poistka.
Jak nepřijít o peníze. Na co myslet, než ukončíte penzijko
Od července nebudou vypláceny státní příspěvky k penzijnímu připojištění lidem, kterým byl přiznán...
Fenomén Koh-i-noor. Žlutá tužka z Budějovic píše svůj příběh už 135 let
Nebýt Elisabeth Hardtmuthové, která už nechtěla prát manželovy košile ušmudlané od uhlu, Koh-i-noor...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KOMENTÁŘ: Majetkový test je otvírání Pandořiny skříňky
Stát chce začít provádět u žadatelů o sociální dávky majetkový test. Má to opodstatnění: Dávky ze...
Méně peněz na sport, více volna. Jak firmy upravují nabídku benefitů
Schválení vládního konsolidačního balíčku způsobilo na sklonku loňského roku paniku i v oblasti...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Vzdělání nestačí. O profesní kariéře často rozhodují měkké dovednosti
Pracovní trh se dynamicky vyvíjí a neustále přináší nové výzvy. Zaměstnavatelé v dnešní době...
Daně 2023: Na elektronické podání růžového formuláře zbývá už jen pár dní
Nejzazší termín, do něhož lze podat elektronické daňové přiznání, je čtvrtek 2. května. Kdo termín...
Jaké jsou výhody a nevýhody DIP a u jaké nabídky zvýšit ostražitost
Od letošního roku stát nabídl zájemcům o spoření na penzi nový Dlouhodobý investiční produkt, tedy...
Vzdělání nestačí. O profesní kariéře často rozhodují měkké dovednosti
Pracovní trh se dynamicky vyvíjí a neustále přináší nové výzvy. Zaměstnavatelé v dnešní době...
KVÍZ: Helma, desatero, pojištění. Jste připraveni na cyklistickou sezonu?
Jezdit na kole umí u nás skoro každý. Málokdo si ale uvědomuje, že v okamžiku, kdy vyjede na...
Financial Controller (A12540)
AURES Holdings a.s.
Praha