Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Povinné ručení: sazby se řídí až podle dvaceti kritérií a ceny rostou

Klasické ceníky na povinné ručení? Zapomeňte. Pojišťovny zajímá, komu půjčujete vůz, kde bydlíte, kolik máte dětí a kolik toho najezdíte. Cena tak může být pro každého velmi rozdílná.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nejlépe zdražit stávajícím zákazníkům (kteří jezdí roky bez zaviněné nehody a pojištění nevyužili) a ty nové lákat na nízké ceny Rv

3 0
možnosti

Ano, to je běžná praxe. Proto každý rok sjednávám novou pojistku a vždy ušetřím tak pětistovku.

0 0
možnosti

Hlavně by měli dohlížet na ceny servisů. Když vidím za kolik mi opraví dveře na povruč a za půlku když platím ja (protože si to ohlidam), tak je mi blbě.

0 0
možnosti

asi si nebudeme dělat iluze, že ten smluvní servis dost zaplatil za možnost být smluvní servis

0 0
možnosti
Foto

No chce to hledat já platím 1200 korun za každé ze svých aut.

0 0
možnosti

K26a27r57e44l 20H97y65n66e58k

27. 5. 2020 17:19

To je dost vysoká částka za měsíc.

0 0
možnosti

Opět ukázka nenažranosti pojišťoven. Počet nehod klesá, jsou sice dražší opravy, ale vždy jsou pojišťovny ve značném zisku. Stačí jednoduchý propočet. Na zhruba 5.5 milionu vozidel je 107572 nehod. T.j. bourá každé 51. vozidlo. V průměru 3 tis./1 auto. T.j. vyberou 153000 . Průměrná cena oprav na 1 nehodu je cca 100 tis. T.j. 53 tis. jim jde do kapsy, t.j. 53 %.benefit , od toho si odečtou náklady , ale furt budou ve značném zisku.

0 0
možnosti

Z povinného ručení se nehradí jenom opravy (tj. škody a majetku)

0 0
možnosti

jak už to tu píší někteří, systém je postavený na hlavu tím, že pojištěné je auto, nikoliv řidič. Ano, řeknete, že je to tak proto, že jedním autem může jezdit více řidičů, dokonce může být pojistka i na neřidiče. Ale nebylo by logičťejší pojišťovat původce škody, tedy konkrétního řidiče? prostě každý, kdo má řidičák a chce v daném roce jezdit, by měl své vlastní povinné ručení. pokud můžeme (musíme) mít každý své pojištění zdravotní a sociální, pak by toto jistě nebyl problém

4 0
možnosti

No asi bylo, ale nejspis by to bylo drazsi. A hlavne pro zacatecniky dost omezujici (ja jsem treba poziskani ridicaku mel moznost celkem casto ridit auto od rodicu a tak se i celkem naucit jezdit, kdybych si mel aleplatit pojistku tak proste ty jizdy ozelim..... A nejake benefity toho jsou prakticky zanebdatelne...

0 0
možnosti

Dvacet kritérií, vždy si pojišťovna najde jeden na kterém zdůvodni zdražení

0 0
možnosti
Foto

J53i25ř93í 92E42r58b94e24n

27. 5. 2020 7:56

Dvacet pojišťoven, vždy si pojištěnec najde důvod, aby nadával na jednu nebo na všechny. ;-D

0 0
možnosti

Chápete někdo, jaký smysl má zkoumat objem motoru, nebo druh pohonu u povinného ručení, ze kterého se platí škoda, kterou způsobite jiným a ne tomu svému vozidlu? Chápu ten počet km z hlediska pravděpodobnosti vzniku škody, ale jestli jde o spalovací motor či elektromotor je přeci úplně jedno ne?

10 0
možnosti

Samozřejmě, většina kritérií je naprosto zcestných.

1 0
možnosti

Ten článek vyvolává dojem, že mají jiné sazby řidičky, jiné řidiči. To rozhodně není pravda, takové kriterium by bylo diskriminační. Pojišťovny nesmí takové kritérium používat.

2 0
možnosti

Ono jakékoliv kritérium je ze své zásady diskriminační. Diskriminovat můžete i podle "skupiny osob" .

4 0
možnosti

Chtělo by to vymyslet jiný systém, protože dělat to podle toho, kdo jak dlouho má na sebe psané auto a nebourá je blbě. Když uvedu příklad z okolí. Kámoš, si udělal řidičák v když mu bylo 18. Dneska má 34, najetých 5 kilometrů ale protože má mladší sestru, která když si udělala řidičák, tak aby ušetřila si napsala pojistku na něho. Roky bez nehody. Kámoš si nedávno koupil auto, že ho potřebuje, udělal si v autoškole kondiční jízdy a teď platí za pojistku míň jako já, protože jezdí bez nehod dýl (já si udělal řidičák až 3 roky po něm) . Roky jsem jezdil firemním autem, mám naježděno tak půl milionu kilometrů bez nehod a musím platit za svoje auto víc jako on. Stejně tak jako spolupracovník. Když se ženil neměl auto, dostal ho jako svatební dar (Felicie) někdy v roce 1996, napsala si ho na sebe manželka a i když jezdila málo, tak čerpala bonusy. Nedávno se rozvedli, a on si koupil svoje a platí nehorázné pojistné i když má přes 50 roků.

6 0
možnosti

Souhlasím s Vámi, ale tak to u nás bohužel je. Jiný příklad. Manželka jezdila 20 let bez nehody, pak se rozvedla, ale protože jezdila manželovým autem, platí pojistku 5x vyšší, než dosud.

0 0
možnosti

J72i12ř36í 31Z10ý10k29a

27. 5. 2020 0:35

5% zdražení? To by při zisku 5% bonusu za rok znamenalo stejné ceny jako loni. Ale to se neděje. Mě pojišťovna letos zdražila povinné ručení o 20% (resp. 25%, pokud započítám neexistující navýšení bonusu). Žádná nehoda, žádné stěhování do rizikovější oblasti, nic. Pravdou je, že i tak je nejlevnější a platím 10Kč denně za 2,4L s připojištěním všech skel do 10t Kč. Tak holt držím hubu a platím.

A na druhém autě s 1.6L přišlo 30% (resp. 35%) zdražení. Ze 750Kč na 980Kč/rok. Štvou mě.

0 0
možnosti

Za 2,4l podľa mňa platíte brutálnu sumu.Ja mám jedno auto 2,4l druhé 2,5l obe benzín a u toho 2,5l platím cca 3000kč.U obytky s obsahom 3,3l nafta mi dokonca prišla nižšia poistka.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Jak nepřijít o peníze. Na co myslet, než ukončíte penzijko

18. dubna 2024

Od července nebudou vypláceny státní příspěvky k penzijnímu připojištění lidem, kterým byl přiznán...

Fenomén Koh-i-noor. Žlutá tužka z Budějovic píše svůj příběh už 135 let

20. dubna 2024

Nebýt Elisabeth Hardtmuthové, která už nechtěla prát manželovy košile ušmudlané od uhlu, Koh-i-noor...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KOMENTÁŘ: Majetkový test je otvírání Pandořiny skříňky

16. dubna 2024

Stát chce začít provádět u žadatelů o sociální dávky majetkový test. Má to opodstatnění: Dávky ze...

Méně peněz na sport, více volna. Jak firmy upravují nabídku benefitů

19. dubna 2024

Schválení vládního konsolidačního balíčku způsobilo na sklonku loňského roku paniku i v oblasti...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Vzdělání nestačí. O profesní kariéře často rozhodují měkké dovednosti

22. dubna 2024

Pracovní trh se dynamicky vyvíjí a neustále přináší nové výzvy. Zaměstnavatelé v dnešní době...

Daně 2023: Na elektronické podání růžového formuláře zbývá už jen pár dní

23. dubna 2024

Nejzazší termín, do něhož lze podat elektronické daňové přiznání, je čtvrtek 2. května. Kdo termín...

Jaké jsou výhody a nevýhody DIP a u jaké nabídky zvýšit ostražitost

23. dubna 2024

Od letošního roku stát nabídl zájemcům o spoření na penzi nový Dlouhodobý investiční produkt, tedy...

Vzdělání nestačí. O profesní kariéře často rozhodují měkké dovednosti

22. dubna 2024

Pracovní trh se dynamicky vyvíjí a neustále přináší nové výzvy. Zaměstnavatelé v dnešní době...

KVÍZ: Helma, desatero, pojištění. Jste připraveni na cyklistickou sezonu?

21. dubna 2024

Jezdit na kole umí u nás skoro každý. Málokdo si ale uvědomuje, že v okamžiku, kdy vyjede na...