Čtvrtek 22. dubna 2021, svátek má Evženie
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Čtvrtek 22. dubna 2021 Evženie

Vydrží mBank bez poplatků? Ptejte se generálního ředitele on-line

Sergiusz Najar
velikost textu:
vydáno 6.12.2007 10:47
V listopadu vtrhla polská mBank na český trh maloobchodního bankovnictví. Neskrývá ambiciózní plány - získat do tří let 160 tisíc klientů. Dnes od 11 hodin si můžete povídat s jejím generálním ředitelem Sergiuszem Najarem on-line.

Konec rozhovoru

Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 6. prosince 2007 do 23:59

OTÁZKA: Dobry den, pred 2 tydny jsem zadal o zalozeni uctu pres internet a nikdo se mi neozval. Dal jsem vasi bance svoje osobni udaje v dobre vire, ze se stanu snadno klientem. Nyni se mi dosavadni vas pristup jevi jako neseriozni. Kam se mohu obratit? Urcite nebudu jediny, resite to nejak? THX
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Vážený pane, omlouváme se za zdržení, které je způsobeno nečekaným zájmem o produkty mBank. Napište prosím na adresu kolegy martin.hosek@cz.mbank.eu, který prověří stav vyřízení vaší žádosti. Pokud jde o vaše osobní data, která jste poskytl v rámci vaší žádosti, řídíme se předpisy Úřadu pro ochranu osobních údajů, tudíž bude s vašimi daty nakládáno dle zákonů. 6.12.2007 11:19
OTÁZKA: chápu to tedy dobře že jste čistě internetová banka a nebudete otevírat kamenné pobočky? postpat
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: mBank je primárně on-line bankou, nicméně fyzický kontakt s klientem nabídneme prostřednictvím finančních center a mKiosků. Do konce příštího roku bychom chtěli mít zhruba 30 takových míst. 6.12.2007 11:20
OTÁZKA: Dobrý den, jakou má zákazník jistotu, že za nějakou dobu, až získáte potřebný počet klientů svůj ceník "neupravíte" a nezavedete poplatky podobné u ostatních bank? František Perlička
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Naše závazky plníme. Cenová politika je postavená na našich principech, které neměníme. 6.12.2007 11:21
OTÁZKA: Překvapila mne příjemně rychlost, s jakou banka komunikovala, po vyplnění formuláře na net dva dny nato zpráva, pak telefonát, další 3 dny domluveno na telefonu schůzka, včera podpis smlouvy, přihlásil jsem se a vše funguje, nicméně proč musím čekat dalších 5 dní dle sdělení operátora na m-lince na to, že si budu moci v systému již aktivní účet nechat posílat platby? a Proč nemohu objednat již i kartu, prý musím počkat až do poloviny prosince, když je nyní na netu nabízena standardně? Děkuji Petr
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Proces otevření účtu obsahuje i krok předání vaší podepsané smlouvy na naši centrálu. Tímto krokem je účet aktivní a můžete jej plnohodnotně používat. Je to částečná daň za to, že je účet otevřen z pohodlí vašeho domova. 6.12.2007 11:23
OTÁZKA: Dobry den, zajimalo by mne, proc pozadujete, aby klient podepsal souhlas s poskytnutim osobnich udaju, ve kterem souhlasi i s poskytnutim udaju do bankovniho a nebankovniho registru, kdyz podepisuje smlouvu o vedeni uctu? Chapu bankovni registr, ale proc nebankovni? Dekuji za odpoved. zvedavy skoroklient
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Souhlas s poskytnutím osobních údajů pro oba registry vyžadujeme hlavně z důvodu možnosti budoucí nabídky dalších produktů mBank, jejichž nabídka bude podmíněna informacemi z těchto registrů. 6.12.2007 11:28
OTÁZKA: Dobry den, do kedy si myslite, ze mBanka vydrzi s nulovymi poplatkami za vsetky "terajsie sluzby"? Peter Ciciavec
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Do konce světa a jeden den navíc 6.12.2007 11:28
OTÁZKA: Dobrý den pane řediteli, opravdu věříte tomu, že je internetové bankovnictví tak bezpečné? V době, kdy je možné prostřednictvím PC téměř vše. Pokud skutečně bude pravdou, to co zde bylo napsáno, úroky, bezpoplatkový systém, potom budu rád, když mi dáte www odkaz na stránky, kde se dozvím více. Přeji Vám úspěch! zdeněk.langer
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Kdybychom řekli, že internet není bezpečný, tak souhlasím, že nůž se může použít také k zabití. Internetové bankovnictví ve vyspělých zemích světa používají miliony klientů. Vše vám můžeme ukázat na www.mbank.cz 6.12.2007 11:30
OTÁZKA: Dobrý den, rád bych věděl do jaké částky jsou u vás pojištěny peníze na spořícím kontu eMAX (popř. na účtu mKONTO). Martin Kačírek
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: V souladu s evropskými regulacemi a předpisy České republiky a Polské republiky všechny vklady jsou pojištěny ve fondu pojištění vkladů Polské republiky do výše vkladu 22 500 euro a budou dobrovolně dopojištěny ve fondu pojištění vkladů České republiky do výše vkladu 25 000 euro. 6.12.2007 11:33
OTÁZKA: Dobrý den - plánujete v budocnosti i zavedení termínovaných vkladů, vkladových certifikátů a podobně ? Pokud ano, budou úročeny podobně zajímavě, jako Váš spořící účet ? stowaway
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Náš spořící účet eMax je mnohem lepší než termínované vklady, protože nabízí vysoké úročení a okamžitý přístup a použití peněz pro platební účely. 6.12.2007 11:35
OTÁZKA: Dobrý den, chtěl jsem se zeptat jestli a kdy budete nabízet i účet v cizí měně (EUR, USD) a jestli jste uvažujete i o multiměnovém účtu jako má eBanka (1 číslo účtu pro více měn). Umožňuje vaše banka i vklad hotovosti? Děkuji. Lukáš
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Co se týče vkladu hotovosti v tuto chvíli není možné vložit peníze na účet u mBank v hotovosti, pouze převodem nebo prostřednictvím České pošty. V průběhu příštího roku chceme nabídnout našim klientům bankomat, jehož funkcionalita bude rozšířena o možnost vkládání hotovosti. Účet v cizí měně začneme nabízet v průběhu roku 2008. 6.12.2007 11:39
OTÁZKA: Dobrý den, kdy plánujete možnost plateb do zahraničí, a s jakým poplatkem (nemluvím teď o poplatcích transakčních a cílové banky v módu SHA či OUR ale čistě o poplatku vaší banky)? Budete přitom rozlišovat mezi zeměmi Eurozóny a ostatním zahraničím? Pavel
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Připravujeme se na zavedení plateb do/z zahraničí v nejbližším období. Cenové podmínky budou ohlášeny před jejich spuštěním. 6.12.2007 11:43
OTÁZKA: Dobrý den, byl jsem letos v USA a založil jsem si účet u středně velké banky, mimo jiné jsem získal bonus za založeni účtu a samozdřejmě vedeni účtu, výběry, internetové bankovnictví to vše bez poplatku! Kdy si myslíte, že se stejných nebo podobných podmínek dočkáme i v ČR? Děkuji Jiří P.
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Už jsme tady. Už jste se dočkal. 6.12.2007 11:44
OTÁZKA: Dobrý den. Jak tak čtu, tak většina věcí bude až v prvním kvartále 2008. Proč jste tedy otevírali v ĆR již nyní, když nejste schopni téměř nic nabídnout? Díky za odpověď. Ellen
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Pokud bychom nic nenabízeli, tak by se nikdo neptal a nikdo nic nežádal. Chceme naši produktovou nabídku připravovat v souladu s poptávkou českých klientů a tržními podmínkami. Vždycky jsme říkali, že v roce 2008 naše mBank bude nabízet všechno, co umíme v Polsku. Pokud vás to zajímá, můžete se na to podívat na www.mbank.pl Naše jazyky jsou koneckonců podobné. 6.12.2007 11:46
OTÁZKA: Dobrý den pane Najar, uvažuje BRE Bank o navýšení pojištění vkladů ze současných 22 tis. EUR na vyšší částku, jako např. ING? Děkuji Libor
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: viz předchozí odpověď 6.12.2007 11:48
OTÁZKA: Dobrý den, je možné si na účet u mBank nechat zaslat platbu ze zahraničí? Pokud ano, je to zdarma? Roman
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: viz předchozí odpověď 6.12.2007 11:50

Upozornění

Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.