Kvíz:

Které české úspěšné slogany se vám vryly do paměti?

Vymyslet slogan, který se lidem dostane pod kůži a vryje do paměti, není vůbec snadné. Špičkový slogan musí být krátký, úderný, a přitom předat zákazníkům co nejvíce informací. Když se „kreativcům“ podaří splnit tato tři kritéria, mají vyhráno. Takový slogan pak funguje jako klíč. Značce a zboží otevírá cestu k zákazníkovi.

Otázka 1/15

Když i muži mají své dny, po čem sahají?

Finance.iDNES.cz radí

Víte, že můžete mít účet bez poplatků s dvěmi embosovanými kartami zdarma?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz