Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Vzpoura proti bankám

Zatímco v jiných zemích jsou klienti ochotni vstoupit do boje s bankou kvůli nevyhovujícím drobnostem, Češi si nechávají líbit neutichající plošné zdražování poplatků bez jediného slova odporu. Budeme dál sedět tiše v koutě, nebo vyhlásíme po vzoru zahraničních sousedů bankám válku?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Novak

15. 6. 2007 12:37
Hamiznost sporitelny

Učtuje si poplatky i pri prevodu ponez ve vlasnim ustavu

0 0
možnosti

armaňak

9. 6. 2004 14:02
příklad
jsme arménská mafie ovládající ČSOB, kdo je více?
0 0
možnosti

J.J.

13. 5. 2004 11:26
Cestováni bankami
Za posledních 12 let jsem byl ať s firemním nebo osobním účtem u všech velkých bank a musím s lítostí konstatovat že po určitém čase se výhody kterékoli banky vytratí. 
0 0
možnosti

Forn

19. 3. 2004 9:30
ŽivnoBanka
Jsem klientem ŽB a mám jejich osobní menu za 140 Kč měsíčně. Mám zdarma skoro úplně všechno (včetně neomezených výběrů z bankomatů ŽB). A to je bezkonkurenční nabídka. Jenom se mlátím do hlavy, že jsem nepřešel do ŽB teď, když nabízejí půlroční platební prázdniny...
0 0
možnosti

Tomáš Marný

19. 3. 2004 9:40
Re:
ŽB je opravdu velice "solidní" firma. Čtyřnásobné zdražení poplatků bez informování klientů, nekonečné vyřizování kontokorentu... Never more. A nelitujte, po těch prázdninách přijde pořádná pecka do palice pro ty, co se nechají nachytat.
0 0
možnosti

ČS akciová společnost

6. 8. 2003 13:21
PT
Spořitelně klesá zisk, v pondělních HN píší, že i Pojišťovně ČS klesl v pololetí čistý zisk meziročně o téměř 12 milionů! A víte, že i tato pojišťovna má svůj sazebník, jehož položky jsou PŘÍSNĚ TAJNÉ! Že nějaký sazebník existuje - to se klient při sepisování smlouvy vůbec nedoví!
Pryč od finanční skupiny České spořitelny ...
0 0
možnosti

není důležité

5. 8. 2003 13:42
doplnění a reakce na příspěvek od "XXX" - díl X.:
Jinak mne samozřejmě nenapadlo, že bych s devizovou operací lezl na úvěrovou přepážku a s vkladem na bezhotovostní,  pokud jsou ovšem přepážky rozlišeny a otevřeny. Pokud je tam ale funkční vyvolávací zařízení, které Vám neumožní jít jinam, než kam jste "naklepal" svůj požadavek ... Ale dík za radu, pane "XXX". Nejste se spořitelnou nějak spjat, že Vám její kritika nejde pod nos? Nemáte tam zaměstnány děti, přítele či manželku, která Vás svým platem "převálcuje"? Zeptám se ještě pana "XXX", jak by byl spokojen, kdyby si šel koupit např. Mégana za pětsettisíc v dieselu a s klimatizací, a prodejce Vám prodal škodovku s benzínem bez klimatizace, za sedmsettisíc opět a tvrdil by Vám, jak je to pro  Vás  velice  výhodné. Pokud byste nebyl přímo  p.Kulhánkem, asi byste prodejci n.....l z...k. Přirovnání jde přesunout  kamkoliv  mimo  auta, např. do realit nebo do čehokoliv úplně jiného. Podstata věci ale zůstává.
Na závěr takový malý bombonek: V Hosp. novinách  z 1.8.2003 píší, jak roste zisk Komerční bance,  a  naopak České spořitelně klesl o 23 %! Takže  klienti, těšte se,  kolikáté již letos? zdražení spořitelních poplatků  nás nemine!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0 0
možnosti

není důležité

5. 8. 2003 13:28
doplnění a reakce na příspěvek od "XXX" -díl IX:
Pokračování - IX.:
Prostě: opět fronty, nejednotnost / roztříštěnost  v rámci jednoho  a bordel a bordel ...Nejlepší je,když úvěrová přepážka vedle prodeje produktů dceřiných společností má i největší pokladnu, taže když potřebujete rozměnit či vybrat nějakou větší sumu  (cedulky však nikde nekokretizují,kolik to vlastně  je  -  pro  někoho  je  hodně  deset tisíc, pro jiného  není sto tisíc žádný peníz), ze všech přepážek Vás odkazují právě na tu, kde právě řeší úvěr či prodávají nějaký produkt či otevírají nový účet, což v jiné bance trvá mnohdy chvíli, ale ve spořitelně díky složitým pracovním postupům několik desáítek minut. Jelikož dost cestuji a využívám stále se změnšující síť úřadoven České spořitelny, mohu porovnávat, jak někde neznají ono a onde zase toto. Bohužel, v dnešní době už nejsou schopni "úředníci" vypsat na počítači vkladový či výběrový doklad s údaji, které si tam přejete uvést. Jednou Vám zkomolí variabilní symbol, podruhé jej tam pro jistotu neuvedeou vůbec, potřetí Vám zkomolí doplňující text.  Když si toho klient všimne, je prý již pozdě. Takže nezbývá informovat partnera jinou cestou. Na stejný typ pokladního dokladu Vám jednou razítkují "firemkou", jindy prováděčkou" a jindy zase "došlovačkou". domnívám se, že by v rámci jednoho ústavu mohli aspoň něco sjednotit.
0 0
možnosti

není důležité

5. 8. 2003 13:16
doplnění a reakce na příspěvek od "XXX" -díl VIII.
Pokračování VIII.:
A je to poznatek celorepublikový, nejde o záležitost jedné či pěti poboček. Prostě bordel nad bordel. Tam, kde nemají vyvolávací zařízení, se mnohdy postavím do fronty, kde klienti přede mnou mají nějaký složitější případ, celé se to vleče, a já přijde na řadu opět mnohem později, než klienti ve vedlejších frontách, kteří přišli až po mne. Bohužel, my klienti nejsme schopni odhadnout, co v jaké frontě bude jak dlouho trvat. A ze spořitelny se neráčí nikdo fronty korigovat, jsou pštrosové, dávají hlavy do písku a tvrdí, že si ničeho nevšimli a že dosud ani nikdo ze zákazníků nereagoval negativně. Ale reagoval, často jsme svědky nějaké konfliktní situace, ale toto se před nadřízenými ututlává!  Jediné,  co  přetrvává  je  to,  že  bezhotovostní  přepážky  jsou  v  převaze  nad  těmi  hotovostními,  i  když  potřeba  klientely  je  naprosto  opačná. Když spořitelna vyhání klienty od přepážek, ať nám ukáže, jak se dají tyto hotovostní transakce realizovat jinak.  Pominu noční trezor či bankomat - zde jsou určitá omezení  a  nelze  je  tedy  vždy využít.  Z  bezhotovostních přepážek mohou být klienti odháněni k jiným distribučním kanálům: GMS banking, Internetbanking, servis 24 atp. Ale to by zase na přepážky nikdo nechodil a komu by se vnucovalo stavební spoření, penzijní připojištění, platební karty atd.?
0 0
možnosti

není důležité

5. 8. 2003 12:53
doplnění a reakce na příspěvek od "XXX" -díl VII.
Pokračování VII.:
Tak   to   vrátili   zase   zpět.   A   opět   fronty.   Pak   měly   všechny   přepážky   opět   dělat   všechno - opět fronty a nikdo neuměl nic. Teď je to rozděleno, že si musíte namačkat na vyvolávacím zařízení, co chcete za operaci. Pokud máte víc operací, dostanete i více lístečků a musíte si vystát i více front. Někdy se stane, že se s další operací opět dostanete na stejnou přepážku, na které jste již byli. Proto se již nyní ptám na   stávající   přepážce,   zda nejsou schopni mne uspokojit i v dalších potřebách. Někdy ano, někdy ne. Jak co asi ten který pracovník zvládá. Paradoxem je, že mnohdy přijdu na řadu mnohem později, než jiní   klienti,   kteří   přišli   po   mne,   ale   mají   jinou   transakci.   
0 0
možnosti

není důležité

5. 8. 2003 12:50
doplnění a reakce na příspěvek od "XXX" -díl VI.
Co   se   týče   potřeby   znalosti o   systému   banky,   kterou   všichni   odsuzují,   jen   pan   „XXX“   je   spokojen:   konkrétně   spořitelna   každou chvíli   mění   systém.   Krátkozraká   koncepce   stylem   „vytloukání   klínu   klínem“: Jednou   byly   rozděleny   přepážky   na   soukromou   a   podnikatelskou   klientelu.   Byly   fronty.   Tak   to   přeonačili,   část   některých   bezhotovostních   operací   přesunuli   na   jiné   přepážky.   Opět   byly   fronty   (když   se   např.   měnila   výše   sociálního a   zdravotního   pojištění   či   jejich   účty - byly na těchto přepážkách fronty, na jiných se „dloubali v nose“). Opět změna:   
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

SVJ si bude brát úvěr na opravu balkonů. Musím platit, i když ho nemám?

25. dubna 2024

Výhodou bytu ve vlastnictví je, že ho můžete kdykoli prodat, pronajmout či rekonstruovat, aniž...

Jak nepřijít o peníze. Na co myslet, než ukončíte penzijko

18. dubna 2024

Od července nebudou vypláceny státní příspěvky k penzijnímu připojištění lidem, kterým byl přiznán...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Spoření v eurech se v bankách vylepšilo. Víme, kdo má nejvyšší úrok

24. dubna 2024

Premium Mít doma v šuplíku eura nedává velký smysl. Zvlášť když jde o větší částku. A nedává ani smysl...

Fenomén Koh-i-noor. Žlutá tužka z Budějovic píše svůj příběh už 135 let

20. dubna 2024

Nebýt Elisabeth Hardtmuthové, která už nechtěla prát manželovy košile ušmudlané od uhlu, Koh-i-noor...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Vzdělání nestačí. O profesní kariéře často rozhodují měkké dovednosti

22. dubna 2024

Pracovní trh se dynamicky vyvíjí a neustále přináší nové výzvy. Zaměstnavatelé v dnešní době...

Češi stále proudí do IT rekvalifikací. Chtějí do stabilního oboru s vysokými platy

25. dubna 2024

Podle dat ČSÚ za 4. čtvrtletí 2023 byla v IT pracovních pozicích jedna z nejvyšších průměrných...

SVJ si bude brát úvěr na opravu balkonů. Musím platit, i když ho nemám?

25. dubna 2024

Výhodou bytu ve vlastnictví je, že ho můžete kdykoli prodat, pronajmout či rekonstruovat, aniž...

Expert: Úroky na „spořácích“ nejspíš letos klesnou na tři procenta

25. dubna 2024

Inflace se z loňských 10,7 procenta letos dostala na dvě procenta a očekává se, že centrální banka...

Spoření v eurech se v bankách vylepšilo. Víme, kdo má nejvyšší úrok

24. dubna 2024

Premium Mít doma v šuplíku eura nedává velký smysl. Zvlášť když jde o větší částku. A nedává ani smysl...