Diskuse k článku

Realitní fondy přinesou kvalitní nemovitosti za babku

Po dlouhých letech, kdy byly investice do nemovitostí prostřednictvím fondů pouhými planými sliby a legislativa bránila jejich reálnému zprovoznění, se domácí investoři dočkali. V relativně krátké době se pak na trhu objevily dva speciální fondy pro retailové klienty investující přímo do nemovitostí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Katka

vyrušení z pivního plkání...

pánové, pánové....vy, co se tu zviditelňujete, patříte snad mezi pojišťováky?Chápu, že provize z investic nejsou až tak vysoké, jako za kapitálová a investiční pojištění a že vaše mateřská společnost vám ještě tuto možnost investování neumožnila. Ale prosím nenuďte svými jednoduchými úvahami veřejnost. Zkušený investoři investici do nemovitostních fondů samozřejmě uvítají! Konečně tu je rozumná alternativa k dluhopisovým fondům...a s ještě vyšším výnosem!!! Většina mých klientů si do REICA převedla již velkou část zbytečných úspor v peněžním trhu...a já se jim nedivím. Vřele doporučuji zabrousit i na informace z mezinárodního trhu. Pak by se tato diskuse posunula z planého brblání na alespoň trochu profesionální úrověň.

0/0
14.11.2007 22:36

tomáš

Re: vyrušení z pivního plkání...

Když jste začala být osobní, tak já také budu: je mi Vašich klientů líto! Skutečně jste jim doporučila, aby peníze přesunuli z peněžních fondů do REICO?! To bylo špatné doporučení.

1) co nehorázné vstupní poplatky?

2) realitní fond, který má jednu předraženou budovu bych asi nedoporučil nikomu.

Jinak nechápu odkaz na mezinárodní trh. Zde je situace často úplně jiná. Diskutuje se zde o dvou českých fondech na velmi přehřátém realitním trhu v Česku.

0/0
15.11.2007 13:29

Katka

Re: Re: vyrušení z pivního plkání...

Milý Tomáši, doporučuji si zjistit vstupní poplatky do ostatních fondů (doporučuji se podívat na stránky Pioneer, ČP Invest, Conseq,atd....)...uvidíte, že se pohybují v naprostém standardu. Co se týče předraženosti......Vy jste soudní znalec, že tomu tak rozumíte? Víte vůbec, kolik ta nemovitost stála? ...a o jakou nemovitost se vůbec jedná?

0/0
15.11.2007 17:13

JirkaZ

Re: Re: Re: vyrušení z pivního plkání...

S těmi poplatky máte pravdu - jenomže potenciální výnos z akciových fondů je trochu jiný než u nemovitostního fondu, že. V tomto případě by se poplatek měl pohybovat v relaci dluhopisového fondu, tj. cca 2%.

Nemám moc informací o tom, jak funguje trh s nemovitostmi - ale jak jsem pochopil, velká část deklarovaného výnosu fondu je dána tržním přeceněním nemovitosti, zbytek potom příjmem z pronájmu. Z a těchto okolností do Reico a jim podobným nikdy nepůjdu.

0/0
18.11.2007 21:23

tomáš

Asi špatné

Také se musím připojit k negativnímu hodnocení. Článek trochu připomíná placenou inzerci a skutečnost je (nejen) u kancelářských budov dost špatná. Budu překvapen, když výnos z těchto fondů v ČR překoná výnos z dluhopisů.

0/0
14.11.2007 21:28

Petr

Re: Asi špatné

Tomáši, kolik ťeď mají dluhopisové fondy? 0,3 - 4%???? Nemov. fondy 6 - 7%. Nějakou dobu jsem pracoval v nemovitostním fondu v Německu a tam tyto fondy rozhodně DF předčily.....a minimálně byly brány jako samožřejmá alternativa k vyvážení rizika. V Čechách na to zkrátka ještě nejsme zvyklí, trochu nás vystrašil zářiový propad akcií (i když byztečně), ale věřím, že si nemovitostní fondy za prár let najdou své místo v portfoliu, jako tomu je u investičně rozvinutých zemí. U nás je zkrátka ještě středověk.....ale bude líp :-)

0/0
14.11.2007 22:44

tommy008

Re: Re: Asi špatné

No, to REICO pozoruji od brezna, to je teda opravdova BOMBA Rv, to snad lip zurocim na beznem uctu a bez nehoraznych poplatku. Jsem zvedavy jak se to bude vyvijet dal. Pro drobne investory teda nic moc. Mozna tak na delsi obdobi.

0/0
14.11.2007 23:00

Mentor

Opět pozdě

A že se tyto fondy obrací na střádaly vždy v době, kdy daný segment je vyhaslý a nebo jde rovnou do kytek. Před 10 lety by to bylo jiné kafe, ale teď ? Výnosy s bídou uhradí náklady na provoz a fond stejně bude dobrá žumpa pro neprodejné nemovitosti pořízené za nehorázné ceny (a s provizí pro management fondu). NEBRAT !!

0/0
14.11.2007 19:01

miloslav šimek

hahaha, hahahaaaa

co dodat, jen snad že dohazuju nemovitosti, tak o tom něco vím, hahaha, hahahaaaa

0/0
14.11.2007 18:09

Rejpal

Školení za 30 tis. utopených v ČNIS stačilo.

Realitní fondy - sponzorský dar správě fondu. Varování  - tyto fondy budou mít políčeno na penzijní fondy a ne na individuální investoryRv

0/0
14.11.2007 13:41

karel

fondy jen špatně

Nikdo na realitním trhu nenakupuje tak špatně, jako fondy. Jsou pomalé, zaměstnávají jen "experty", kteří se neprosadili v reálném obchodě. U všech dobrých investic jsou pozdě. K tomu vysoké náklady na správu fondu odčerpají i to málo, co by vydělali. Jediné, co pak činí, jsou hry s čísly. Stačí i zdravý rozum, aby si tyto skutečnosti uvědomil i laik. Kdo v tomto prostředí dělal, pak ví sám nejlépe, jaký marast to je.  

0/0
14.11.2007 11:53

Jirka

Finanční specialisté

Jsem rád že se tady sešli takoví významní a zkušení finančníci jako jste Vy :-©. Zřejmě máte peníze uložené na knížkách nebo v penzijním připojištění.

Všechno je podvod i tato diskuze i svět samotný, je to jenom iluze aby z Vás mohly ždímat energii. Jste jenom monočlánky v ovladači od televize!

0/0
14.11.2007 11:46

sandokan

Nekonečný příběh hrubé tuneláže

pokračuje, jsou to jen bankovní žumpy, nechápu, že se najde investor, kterej do toho dá korunu. Chápu banky, že si takto zpětně odkupují průšvihy, ale jak dlouho lze účetní ekvilibristiku provádět? Velmi mne zklamal pan Ježek, že se něčemu takovému propůjčil.

0/0
14.11.2007 11:05

Doktor.bota

přepánováno

to je samej PAN bajgar, PAN tříska, trochu nezvyklé v médiích, působí to divně. běžné je radek bajgar atd. autor článku pan kuchta je asi mladý člověk, který v rukou žmoulá čepici a v úctě se klaní před těmi velkými finančníky.;-D

0/0
14.11.2007 9:54

antonio

Sekyra do ČS fondů zaparkuje nevýnosné kanceláře

ČS mu poskytla úvěr a přestal v některých případech splácet, proto je pro obě strany výhodné to odkoupit dcerinkou CS a splatit úvěr. Dceřinka to prodá do nemovitostního fondu a podílníci se za 5 let doví pravdu. DO té doby se to dá účetně přeceňovat.

Všechno je doprovázeno bakšišným od JUDra. Nebojte podobně je na to i  vznikající fond RBankyRvRv, kde v tom jede člověk, co odkoupil za Zgarby pozemky od PU. V ČR nemá cenu do těchto fondů investovat - jde o podvod.

více na http://www.signaly.cz/diskuzePrehled.php

0/0
14.11.2007 8:25

Hulda Kulda

Re: Sekyra do ČS fondů zaparkuje nevýnosné kanceláře

R^R^ souhlas. Realitní fondy bank  (ČS, GE a budoucí RB) jsou jen žumpy, do kterých se hází developerské nebo nákupní průšvihy. Ten chlápek z RB je opravdu na trhu známý svými podrazy a ještě to navíc kupuje přes spřízněnou firmu (sídlí trochu za Prahou), aby banku trochu natáhl.

Pro každého budiž poučení z ECM, kterého mělo v auditorské zprávě napsáno, že zisk vznikl pouze účetním (znaleckým) přeceněním aktiv a stejně se na to podílnící vrhli. Vyhrají pouze ti, co z toho včas utečou, protože na ten zbytek nezbude likvidita a bude se čekat na prodej ...

0/0
14.11.2007 10:13

Finance.iDNES.cz radí

Víte, že metodiky bank při schvalování úvěrů se značně liší a jeho schválení ze značně individuální?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz