Diskuse k článku

Je libo nejrychlejší nebo nejlevnější úvěr?

Určitě jste se již někdy dostali do situace, kdy jste potřebovali půjčit peníze, a to co nejdříve. V takovou chvíli však můžete snadno udělat chybu a ve spěchu sáhnout po úvěrovém produktu, který je sice rychlý, zato však není nejlevnější. Přitom dnes již není problém získat i levný spotřebitelský úvěr během jediného dne. A co víc, zajímá vás, který spotřebitelský úvěr je v současné době vůbec nejlevnější?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mrk

KB
Nemám zkušenosti s GE, ale pokud chce někdo přijít o iluze o Bance pro lidi tak ať navštíví KB jejich přístup je "příjemný, zodpovědný a velice rychlý" oni naše sny neplní (jak říká reklama) ale ničí !!! Proto vás všechny důrazně varuji - KB už nikdy !!
0/0
5.12.2002 9:21

MiroslavOtrisal

Zkusenost s Ceskou sporitelnou.
Pred 14 dny jsem chtel pozadat o zvyseni kontokorentu o 5000 Kc na pobocce CS v Brne Janska. Pracovnice si me posadila do kresla a zacali jsme vyplnovat dotaznik. Po asi 20 minutach mi sdelila, ze vlastne kontokorent zvysit mohu jedine, kdyz ten puvodni budu mit splaceny, tzn, ze nebudu v povolenem debetu. Uvedeny dotaznik jsme vyplnovali zbytecne , stacilo by, kdyby znala vnitrni predpisy.
0/0
26.11.2002 11:17

MiroslavOtrisal

Zkusenost s HVB na nam. Republiky
Sel jsem se zeptat minuly tyden do pobocky HVB na nam. Republiky za jakych podminek mi pujci na ten vyhodny urok, ktery udavaji. Pracovnice se me rovnou dotazala jaky je muj mesicni prijem. Nemel jsem potrebnych 15.000 Kc cisteho, takze se se mnou ani moc nebavili a tak jak rychle jsem vplul dovnitr, tak rychle jsem vyplul ven bez penez.
0/0
26.11.2002 11:09

Lock

HVB
Nikdy jsem si peníze půjčovat nepotřeboval, ale i tak mám poměrně zarážející zkušenost s HVB. Kamarád chce koupit nějaký pozemek, potřebuje půjčit cca 250.000. Řeklo by se není problém. Chyba lávky, nejdříve trávile volné chvíle na telefonu, kde mu různí zaměstnanci HVB podávali různé informace. Nakonec se ale propracoval. Potom přišli na řadu příjmy. On sám má příjem slušný, chtěli ještě ale i příjem manželky - to bych pochopil. Potom přišel na řadu ručitel (já). Mám rovněž dost nadrpůměrný příjem, stavební spoření, penzijní připojištěný, nemovitost v osobním vlastnictví a přesto po mě drsně chtěli i příjem manželky. Všechno jsme překousli. Do deseti dnů prý bude žádost vyřízena, a když po 14 kamarádovi došla trpělivost a volal tam, prý mý zavolat za 14 dnů. Má štěstí, že nechtěl půjčit  milion, to by vyřizovali zřejmě víc než rok. Nechápu, jištění mají dokonalé, doklady dostatečné, nsázet údaje do nějakého scoringového programu je přece otázkou hodiny! Držím mu palce, aby mu ten pozemek neprodali před nosem, než se HVB rozhoupe.
0/0
26.11.2002 9:11

Ernest

banky
 Banky pokud Vy projevíte zájem o spolupráci tak Vám nabízejí veškeré vymoženosti,které poskytují.
V momentě,kdy podlehnete nátlaku,Dostáváte se do nemilého překvapení při účtování jejich služeb nad rámec
dohody. Viz Poštovní spořitelna
Př. Na hromadný příkaz k platbě
musíte mít formulář vytištěný poštovní spořitelnou a ne na Vašem počítači.Jinak Vám platbu nepříjmou.
Pří výběru peněz šekem na třetí osobu musíte uskutečnit
výběr na pobočce,kde jste založil účet a ne kdekoliv na jiné poště.atd.
 
0/0
24.11.2002 6:07

Cech v Americe

tak nevim
Musim se smat nad ctenim prispevku. 
Ziji jiz delsi dobu v USA a mam velke zkusenosti s bankami.
Co se tyce poplatku za vedeni uctu, je to v porovnani s nasimi bankami naprosto smesna castka. Ve vetsine bank vam nabizi spoustu produktu, ktere jsou zkutecne orientovane ve prospech zakaznika. Casto vam poplatky zanikaji v pripade , ze mate na uctu "spoustu penez"  rekneme v prumeru od 16000 USD. Sluzby jako online bankovnictvi, zrizovani platebnich a kreditnich karet a platebnich seku jsou naprosto zdarma.  A urok za ulozene penize na beznem uctu je kralovsky v porovnani s termynovanymi vklady nasich bank.
Pro porovnani - stale mam ucet v CSOB a Zivnostenske bance -
CSOB mi uctoval 45 korun za nejaky poplatek pro ucetni!!!!!!!!!!!!?????? Musim podotknout ze to bylo v dobe, kdy prebirala zakazniky  zanikle banky. Nerozumim tomu , JA SNAD NEMOHU ZA TO< ZE JSOU U NAS TAKOVE ZAKONY  A DOVOLUJI DELAT NEDOVOLENE CO MI JE POTOM ZE MELA BANKA S PREBIRANIM ZAKAZNIKU VICE POCITANI A VICE PAPIROVANI .
V NASI REPUBLICE SE NEHLEDI NA SPOKOJENOST ZAKAZNIKA { mozna jen v dobe kdy ho lakaji tak ho krmi reklamnima trikama } V NASI REPUBLICE SE HLEDI NA OKRADANI ZAKAZNIKA A ZAKONY TO DOVOLUJI A VITE PROC? PROTOZE JE JESTE MALO LIDI KTERI SE NESTYDI ZA TO ZE REKNOU SVUJ SKUTECNY NAZOR OTEVRENE A JE JEN MALO LIDI KTERI TEN NAZOR RESPEKTUJI A JE JEN MALO LIDI KTERI NEPODRAZI NOHY ZA NAZOR S KTERYM NESOUHLASI.
Dostal jsem se tam kam jsem nechtel ale tim vsim jsem chtel rici, ze u nas to nebude nikdy jine pokud nebudou lide s jinym myslenim.
Preji vsem krasny a spokojeny zivot bez lharu a podvodniku
0/0
22.11.2002 23:45

paja3000

Re: tak nevim-TONDO, PŘEČTI SI TOHLE!
Souhlasím , nechápu , s jakou drzostí si všechny banky , působící v ČR , mohou účtovat peníze ,s prominutí, za každý prd , když tím ,že u nich mám své peníze ( a banka je tím pádem má po určitou dobu k dispozici) už dostatečně vydělávají (mohou je používat třeba na úvěry pro jiné ). A co ty úroky za kladné zůstatky na účtech !!! To je hrozný rozdíl mezi výší poplatků a úroky z úvěrů na straně jedné a připsanými úroky ze kladných zůstatků na straně druhé !!! Jo a Tondovi doporučuji přečíst si příspěvek Čecha v Americe...je to dosti poučné a jen to potvrzuje můj názor na rozdílný přístup stejných bank v různých zemích...
0/0
23.11.2002 8:28

Alf

Re: tak nevim
Vetsina bank v USA vede ucet zdarma, (tzn. zadne poplatky za vedeni uctu, za transakce za vyber z bankomatu te banky u ktere je ucet veden). A clovek tam nemusi mit hodne penez, staci je 50 USD na zalozeni.
0/0
23.11.2002 14:59

0/0
22.11.2002 16:23

David

RPSN
Proč není ve výpočtu splátek započítána roční procentní sazba nákladů? Tím pádem by se splátky navýšily. Takto uvedené splátky jsou velmi zavádějící
0/0
22.11.2002 15:01

wwwe
0/0
22.11.2002 13:41

helena

chyby
jen připomínka - u ČSOB lze získat úvěr také do druhého dne, nevím proč je tam min.7 dnů a rámec je do 750.000.-ne   do 75.000,-. Navíc je hezké uvádět úrokové sazby tak jak jsou, ale skutečné náklady jsou daleko vyšší - když se rozpočítá poplatek a případné pojištění, tak z 12,9 máte 19%......... na to je taky třeba dát pozor.
0/0
22.11.2002 13:37

mart

Mel jsem spoustu uveru
Dnes uz je leasing s nuloym navysenim a splatkove prodeje s nulovym navyseni plus odkladem na 3 mesice :-)
Driv ale jsem si bral celkem 4 uvery pod 100 tis. Vzdy bez rucitele. Obcas mi utekla splatka (moji vinou, protoze docasne klesl stav uctu a nebyly tudiz provedeny prikazy) Ale!
Sporitelna - blbe papirovani, fajn urok, fajn pristup, relativne rychle a hlavne pevna sazba splatky a zadne extra poplatky (mesicni nebo rocni)
City - silenej opruz, docela rychly, nutili mi pojisteni, podivne pocitanej urok, extra neprijemne  pokuty, nejhorsi, splatil jsem to jinym uverem radeji driv
GE - ok rychlost, porad upravovali (=zvysovali) nejaky poplatky za vypis, vedeni konta apod.
Reiffeisen - rychly, fajn a jasny urok, zatim OK
Nejlepsi dojem paradoxne ze sporitelny.
0/0
22.11.2002 13:07

Sodom

Raiffesenbank-rychlý úvěr?
Taky jsem se nechal ošálit reklamním letákem z poštovní schránky a zavolal jsem na informační linku RB ohledně rychlého úvěru.Ohlásil se mi operátor,pardon,osobní bankéř,který ze mě v 10-ti minutovém pohovoru vytáhl snad všechny možné údaje(teď toho lituji).Když seance vyvrcholila a mělo přijít předběžné vyhodnocení mých šancí,omluvil se na chybu software s tím,že se mi hned následující den ozve a bude mě informovat(sdělil jsem mu pevné číslo,mobil a e-mail).To bylo pondělí-dnes je pátek a NIC!!!Je to snad nový způsob nějakého veřejného průzkumu?
0/0
22.11.2002 11:57

kamil ziegler

Re: Raiffesenbank-rychlý úvěr?
Za to se velmi omlouvám a moc mne to mrzí. Rád bych zjednal nápravu ve Vašem konkretním případě. Je možno se mi ozvat na mail kamil.ziegler@rb.cz Kamil Ziegler gen. ředitel RB
0/0
22.11.2002 20:33

Max

Re: Re: Raiffesenbank-rychlý úvěr?
Tomu rikam slovo chlapa:-))))
0/0
23.11.2002 19:09

madolin@centrum.cz

Zkušenost s RB
Na základě reklamy jsem se rozhodl včera navštívit nově otevřenou pobočku Raiffesenbank na Budějovické v Praze 4 a požádat zde o rychlý úvěr. Jsem zaměstnanec ve státní správě, stálý celkem slušný příjem. Měl jsem potřebné doklady. Nad rámec jsem dokládal ještě jeden pravidelný příjem, který není zrovna malý, ale tento pracovnici banky nezajímal a nedokázala mně řící proč tento nelze započítat do celkového příjmu. Celkem tedy můj čistý příjem činí 23.000,-Kč. Úvěr jsem nedostal. Na dotaz z jakého důvodu mně nedokázala pracovnice pobočky odpovědět. Na dotaz, že v propagačních materiálech banka uvádí pro poskytnutí úvěru postačující měsíční příjem od 8.000,-Kč mně bylo sděleno, že Banka m ů ž e úvěr poskytnout. Závěr je pro mě ten, že se jedná pouze o další fígl jedné z bank jak přitáhnout klienty do pobočky. Pravda je ,že z pobočky jsem odcházel za 45 minut. Toto je tedy moje zkušenost.
0/0
22.11.2002 11:09

RL

Re: Zkušenost s RB
To mi pripomina mou zkusenost s Citibank - podminky na Gold Visa jsem splnil, na pobocce tvrdili, ze by nemel byt problem a pak mi z centraly volali, ze mam smulu, ze tak mozna Silver Visa. Tak jsem jim podekoval a rekl, ze se s zadnou dalsi nabidkou uz nikdy obracet nemusi. Fakt nevim, proc nektere (a jak to tak vypada, RB se k nim hlasi take) banky lakaji zakazniky zcela zavadejicimi udaji. No, jejich smula, sve penize jim cpat nemusim, kdyz nechteji...
0/0
22.11.2002 16:24

střelec

Re: Zkušenost s RB
Neberte to ve zlém, ale nemáte nějaké aktivity (dluhy, úvěry apod.) u jiných bank? Oni totiž využívají mezibankovní informace.
0/0
22.11.2002 18:52

0/0
22.11.2002 10:51

paja3000

Jenom ne GE Capital bank !!!!
Vážení přátelé , moje osobní zkušenost s žádostí o Expres půjčku z GE Capital bank jsou velmi špatné. V okamžiku , kdy jsem žádal tuto banku o Expres půjčku , byl jsem jejím klientem téměř již 2 roky.Nikdy jsem neměl účet v mínusu, naopak , vždy jsem měl na účtu přebytek cca přes 25 000,-.Měl jsem zavedenu službu Mobil banka,příjem od zaměstnavatele naprosto dostačující !!! Moji žádost o Expres půjčku ve výši 45 000,-však GE Capital bank zamítla pouze z jediného důvodu.Neměl jsem pevnou telefonní linku do mého nového bytu , na jehož zakoupení jsem ony peníze potřeboval !!! Banku nezajímalo , že jsem klientem s dostatečnou historií , mám velmi dostačující příjem , trvalé bydliště v bytě v osobním vlastnictví, vždy jsem měl na účtu GECB kladný zůstatek v řádu desítek tisíc, stálé zaměstnání, zavedenou službu Mobil banka od GECB. Opravdu jediným důvodem ,jak mi pracovníci GECB potvrdili, bylo to , že nemám do místa trvalého bydliště zavedenou pevnou telefonní linku !!! A to ještě úroky z této půjčky jsou jedny z nejvyšších !!! O úvěr jsem požádal u konkurenční banky , byl mi přidělen bez problémů , téměř ve stejné rychlosti jako by dle chvástavých informací GECB mi mohla být přidělena Expres půjčka , a bez tak trapné podmínky , jako je mít pevnou telefonní linku do místa bydliště . A samozřejmě s nižším úrokem. Vychází služby GE Capital bank v ČR opravdu ze standardu služeb jejího amerického vlastníka? Pak ovšem lituji američany , kteří s ní přijdou do styku. A nebo je to trošku jinak? Co si nedovolí nikde jinde, je v Čechách možné ....
0/0
22.11.2002 6:54

Schimanskij

Re: Jenom ne GE Capital bank !!!! - souhlas;
Naprostý souhlas, v podstatě stejná situace, účet vedený u GE více jak dva roky, nadprůměrné přijmy. Můj problém je v tom, že doma pevnou linku vůbec nemám, protože telefonování řeším přes mobil a na internet mám pevnou linku a úvěr mi také nebyl poskytnut. Následoval přesun ke Komerční bance, která půjčila požadovaný obnos v podstatě obratem a za nižžší úrok. A jako púerlička působí reklama na Expres půjčku při psaní tohoto příspěvku, která na mne bliká hned vedle :-).
0/0
22.11.2002 8:00

Tonda

Vymáhání a cena
Teď na GE nadáváte. Ale až by jí vzrostly nesplácené úvěry, nadávali byste, že dostatečně nechrání peníze vkladatelů. Moc by mě taky zajímalo, jak vás bude KB, či jiná banka kontaktovat, až přestanete splácet a svou SIMku vytelefonujete a hodíte do koše. U pevné linky je to přece jen trochu větší problém. A pokud jde o cenu, u ČSOB jsem dostal nabídku u hotovostního úvěru bez ručitele (úplně jiná sazba je třeba účelový úvěr s ručitelem - jako abka a hrušky) 16,2 procenta, u Citibank dokonce 20,3. To mám silně nadprůměrný plat, věk 33, rodinu, vlastní domek. Takže pevná sazba 16,9 ze strany GECB mně přijde férová, žádné mlžení.
0/0
22.11.2002 10:32

reaktor

Re: Vymáhání a cena
Vůbec nevíš o čem mluvíš. Pracoval jsi někdy v bankovnictví? Znáš statistiky související se spotřebitelskými úvery apod.? Když budu chtít spáchat úvěrový podvod tak mne určitě nezastaví pevná linka. Perlička na závěr. Má stejnou zkušenost jako předchozí dva pisatelé pouze s tím rozdílem, že u mne jim tenkrát vadilo, že byť pevnou linku mám tak, že nejsem uveden v telefonním seznamu. Nezlob se na mne ale to už je opravdu hledání si záminky jak úvěry vůbec nedávat. Zřejmě bance nejde o nic jiného než na možnost půjček nalákat klienty, kteří tam složí svá menší či větší depozita a potom na ně udělat dlouhý nos. Nechť jde celá slavná GECB do p....e !!
0/0
22.11.2002 10:43

Petr L.

Re: Vymáhání a cena
Zrušit pevnou linku v dnešní době není vůbec žádný problém. Dle zdravého rozumu je dnes mobilní telefon s tarifem ( ne prepaid karty !) to samé jako pevná linka, pouze v bankách mají jaksi zakódováno že pevný drát je více než vzduch :-). A navíc, pokud se rozhodnu vzít půjčku s tím, že ji nebudu splácet, tak banku pevná linka asi nespasí.....
 
0/0
22.11.2002 10:44

paja3000

Re: Vymáhání a cena
Myslím, že tvůj názor nemá ani cenu komentovat. Dokáže mi někdo vysvětlit , jak dokáže pevná linka zabránit podvodu? Co kdybych si zřídil telefonní linku předtím , než požádám o úvěr , na základě toho úvěr dostanu , peníze utratím , linku zruším a pak úvěr přestanu splácet? Jak může banka , která se chvástá , jak je moderní, požadovat tak předpotopní požadavek , jako je pevná telefonní linka? Nemá třeba dohodu s operátory pevné linky?Nevím,třeba ano...Ale když vidím ,kteří lidé okolo mě úvěr získali a vstupní podklady měli mnohem horší (ale měli ten "úžasný zabezpečovací prostředek" - pevnou linku), tak mě to až urazilo , že mi úvěr přidělen nebyl. Tato banka hlásí reklamou věci , které prostě neumí splnit . O odborné kvalitě pracovníků na pobočce a infolince se dále raději nebudu zmiňovat , na stejnou otázku jsem dostal 3 naprosto různé odpovědi , které se navzájem vylučovaly!!! A perlička na závěr ...při klasickém normálním rušení platební karty EC/MC Standard mi chtěla pracovnice na pobočce naúčtovat 2000,- Kč za uvedení na stoplist!!! A to jsem , prosím, naprosto normálně nahlásil , že kartu ruším , kartu jsem předal na pobočce a nic víc , žádná ztráta či zcizení. Teprve až na mé upozornění se pracovnice zeptala telefonicky , jestli mi má účtovat ony 2000,- Kč. Být tam osoba , která není alespoň trochu zběhlá v podmínkách , přišla by o 1750 ,-Kč!!!! (rozdíl mezi poplatkem klasického rušení - 250,- Kč a oněmi požadovanými 2000,-Kč) jen tak pro nic za nic !!!! Znovu mě zaráží , že banka , která má americkou základnu ,která má zkušenosti s působením v celém světě , se na českém trhu chová takovým způsobem a služby má tak drahé ! Nevěřím tomu , že by tímto způsobem mohla na západním trhu takovýmto způsobem fungovat ! Tento příspěvek končím tím , že ke konci tohoto měsíce už u této banky nebudu...ruším oba účty , které jsem u této banky měl....
0/0
22.11.2002 11:29

XY

Re: Re: Vymáhání a cena
Souhlasim, GE Capital ma velmi prapodivne zvyky a chovani na nasem trhu. Take jsem tam byla zadat o pujcku, tez bydlim v pronajmu, kde nemam pevnou linku a uver jsem nedostala. Kdyz jsem se ptala na vysvetleni, proc mi nebyl uver schvalen, bylo mi velmi povrchne vysvetleno, ze o tom rozhoduje pocitac, to asi losuje? Prijem mam slusny, v tom nemam problem a dokonce jsem od nich uz mela na splatky zbozi, splatky jsem pravidelne platila, i pres jejich NEHORAZNE POPLATKY za sluzbu zakoupeni na splatky. 
Jejich smula, sla jsem do Citibank a dostala uver do tri dnu... bez problemu.
Navic, v Citibank se ke mne chovali profesionalne a nerentgenovali me pohledem jako starsi pani na pobocce GE Capital, jestli vypadam na to, ze muzu a budu splacet nebo ne.
0/0
22.11.2002 12:31

Tonda

Re: Re: Vymáhání a cena
Zabránit samozřejmě nedokáže. Ale pevná linka se nachází v nějakém bytě. A pronajímat si byt kvůli pevné lince je trohu drahá záležitost a hlavně opruz, abych banku obral o pár desítek tisíc. Banka tě navíc nehledá v seznamu, ale na uvedený telefon volá, aby si ověřila, že se tam zdržuješ => následně jde dohledat nějaký tvůj vztah k tomu místu. Kvalitu služeb GECB neznám, ale vzhledem k tomu, že na pobočkách sedí stejně omylní čeští lidé jako v každé jiné bance (většinou se SŠ vzděláním, zahlcení detaily desítek produktů), tedy i té v USA, GB, ..., nečekám, že by měla výrazně horší služby než kterákoli jiná banka.
0/0
22.11.2002 12:51

paja3000

Re: Re: Re: Vymáhání a cena
A co takhle adresa trvalého bydliště ? Nechápu , proč bych si měl pronajímat kvůli získání úvěru nějaký byt ?????? Jak GECB slibuje , probíhá ověřování max. 3 dny.Kdybych si s kýmkoliv domluvil , že mi zajistí na 3 dny přístup k telefonu , tak ani nemusím tu pevnou linku zavádět !!!! Když GECB tolik věří pevnému telefonu , proč nevěří údajům v oficiálním dokladu . A především opakuji toto : byl jsem jejich klientem již cca 2 roky , takže moji historii znali , adresu trvalého bydliště také (tím ,že mi tam zasílali veškeré informace , tím si i ověřili, že tam bydlím !!!), stále jsem měl účet ve výrazném plusu , měl jsem zřízenu i jejich službu Mobil banka !!! Může mi někdo říci , co je-li toto nedostatečná záruka pro úvěr v tak malé částce (45 000,-), jakou jsem pro momentální překlenutí situace požadoval ???!!!! Není to náhodou tak , že pokud jsem bance platil za všechny služby ( a nebyly to malé poplatky) platil já , tak bylo vše bez problémů, ale pokud jsem něco chtěl po bance já , tak na mě udělali dlouhý nos ??? Chápu , je to jednodušší mít menší příjmy z poplatků a stále ,než větší příjem z úroků (dosti značných) a mít s tím trošku starostí ! A to nemluvím o oblastech , kde ještě dnes nemají šanci na zavedení pevné telefonní linky ( v naší republice je ještě dost takových míst , kde bydlí lidé bez možnosti na zavedení pevné linky !).Co tito lidé ??? I kdyby měli měsíční příjmy 100 000,- měsíčně , dle kriteria GECB nemají šanci na Expres půjčku !!! Prostě tento přístup banky neodpovídá ani náhodou současné době a je minimálně trapný !!!
0/0
23.11.2002 8:03

paja3000

Re: Re: Re: Vymáhání a cena
A ještě ke kvalitě služeb GECB !!! Za celou dvouletou historii mého účtu u GECB se mi nestalo , že bych dostal naprosto správnou informaci !!!! Vždycky jsem se musel dopátrat po úplné správnosti minimálně přes dva až tři zdroje informací !!! To , co jsem uvedl před tím , totiž nebyl jediný případ omylů a přehmatů GECB , to jsem uvedl jako jeden z nejvýraznějších průšvihů GECB !!! A ta osoba , kteá mě chtěla připravit o 1750 ,- Kč nebyla obyčejná pracovnice na přepážce, TO BYLA VEDOUCÍ POBOČKY !!! A nebavíme se o běžné průměrné bance,bavíme se o GE Capital bank , která je odbočkou celosvětové firmy GE (jedné z nejlépe hodnocených na světě !!! ), která se pyšní nejvyššími ratingy ve všech oblastech svého působení. A GECB se tím také velmi ráda pyšní....ale skutek utek´ ....
0/0
23.11.2002 8:13

(ne)klient

Re: Re: Jenom ne GE Capital bank !!!! - souhlas;
Take jsem chtel sluzbu od GE - ucet s moznosti cerpat do minusu, chteli po me predlozit ucty jak platim najem a domacnost - to ze je plati pritelkyne u ktere jsem bydlel je asi moc nezjimalo, slecna za prekazkou se na me divala jak kdyby tam prisel bezdomovec (ale s platem 20.tis:-), takze jsem sel jinam kde to bylo bez potizi.
0/0
26.11.2002 8:39

Finance.iDNES.cz radí

Víte, že cestovní pojištění vás chrání proti vysokým výlohám na léčení v zahraničí?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz