Diskuse k článku

Jak investuje vyvolený?

Snad každý, kdo dnes sleduje kontroverzní reality show, které vysílají dvě komerční televize (ale i ti, kteří nesledují už určitě něco slyšeli) si položil otázku, co by asi udělal s penězi, které vyhraje. Když si odmyslíme charitu a prvotní nákupní šílenství (po třech měsících z vily asi nikdo normální nevyleze), může výherce svou odměnu celkem rozumně investovat. S nějakým tím milionem (a je jedno, jestli jej dostane najednou, nebo v měsíčních splátkách) se dá vytvořit zajímavé a především diverzifikované portfolio.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

xmacala

Hlavne
Hlavne tenhle clanek neni o Vyvolených, ale o investicích.
0/0
24.10.2005 2:22

Monaco

jdete do...
"Podminky by meli byt", jo??? Kdyz nekdo neumi cesky, tak aspon radi ostatnim, jak investovat. Zkratka IDNES...
0/0
21.10.2005 22:41

Blaží

nuda
opravdu nezajímavý článek.....
0/0
11.10.2005 8:59

larrax

To je čllánek o ničem
Když už je dán do souvislosti s vyvolenými, tak by měl někdo připomenout autorovi, že problém, jak peníze investovat za vítěze rozhodla TV Prima. Dostane vetšinu v "naturáliích" nikoli hotových penězích. Kdyby autor raději dělal něco užitečného....
0/0
10.10.2005 23:03

langos

Kdybych vyhrál VV, koupil bych si VW.
0/0
10.10.2005 16:45

MelSi

/
já vás tady asi nechápu,první si něco přečtete a pak hledáte chyby a nadáváte,umíte si něco vůbec přečíst jen tak,prostě je to názor a pohled redaktora,nic víc,nic míň,tolerance asi u nás nikdy nebude,pořád je tu spousta kritiků,jen mlít pantem
0/0
9.10.2005 19:45

Admin_

Re: /
, Pokud ti čtení kritiky působí problémy, tak zkus udělat to, co radíš jiným: tj. článek si přečíst jen tak a zkus být ke ke kritikům trochu víc tolerantní, nebo aspoň konstruktivní. Znáš přísloví odříkaného chleba největší krajíc :-))?
0/0
10.10.2005 19:50

postavaprokazdeho_cz

Ještě tam chybí Zvěřina
ten by nakoupil celé familii každému 3-4 Babety. To by byla investice.
0/0
7.10.2005 23:23

babacek

Všichni jen snad
jeden-na byl-la vyjímkou,říkali něco o charitě ? :-))))))))))
0/0
7.10.2005 17:06

glader23

tema investic
Tema investic je docela zajime. Se*me na VV a pojdme radeji diskutovat o investici v radu 3-4 mio. Co za to, aby to davalo 6-10 % dlouhodobe, tedy cca 18000 - 35000 mesicne bez prace.
Akcie? Dluhopisy?? Vite ze nemovitosti pri pronajimani vynaseji JEN 7% dlouhodobe ? Diky za nazory
0/0
7.10.2005 16:21

Admin.

Re: tema investic
, A další hladová tlama, co by se bez práce a starání ráda zabezpečila na celý zbytek života. Pochopte už konečně, že nic není bez práce, že i ten parchant kapitalista musí pracovat, učit se, bojovat aby byl parchantem kapitalistou. V nemovitostech jsou peníze uložené betelně, to jo. Zejména při poklesu hospodářství je ta betelnost dobře znát.
0/0
8.10.2005 11:34

bryt

Re: Re: tema investic
no mit takovej ranec penez, tak udelam uplne jednoduchou investici. otevru si carry trade AUDJPY na ucte s pakou 1:50 a DENNE!!! mi pujdou uroky ve vysi pul procenta z investovane castky, tj. 15k. Samozrejeme doporucuju nenalezt do toho s celym uctem, aby zbyla rezerva na pripadne drawdowny, takze finalni vynos bude nizsi, ale i s tretinovou velikosti investice jde o desetiny procenta denne, coz pri 3-5 mega je celkem mazec....cekam na reakce a dotazy:o)
0/0
10.10.2005 14:51

bryt

Re: Re: Re: tema investic
jo a kdyby někoho zajímaly detaily, tak timeport@seznam.cz
0/0
10.10.2005 14:52

Admin_

Re: Re: Re: Re: tema investic
, Určitě deriváty s pořádnou pákou na pohyb cizích měn vzájemně jsou tím nejlepším způsobem, jak spolehlivě přijít o všechny peníze. Mazec to určitě je o tom nepochybuju. PS: Není lepší rovnou ruleta? Tam je to skoro padesát na padesát, přesněji pravděpodobnost výhry při sázce na červenou je 49,3%. Ta adresa od bryta je chybně, má být mudr.chocholousek@bohnice.cz
0/0
10.10.2005 19:56

bryt

Re: Re: Re: Re: Re: tema investic
pri spravnym money managementu, tj. neriskovat v jednom tradu 5-10 procent uctu to samozrejme zadna ruleta neni. psal sem, ze je dobry neinvestovat cely available equity, ale nechat si rezervu na poklesy. samorejmosti je pak otevrit po korekci......navic existuje broker, kterej ma kontinualni uroceni men, tzn. pokud otevres pozici v patek vecer a z nedele na pondeli ji uzavres, pak se vystavujes nizkymu prakticky zadnymu kurzovymu riziku a za dve noci vydelas na urokovym diferencialu po necelem pul procentu z investovane castky, riziko je tady minimalni........btw. na bohnice.cz jeste zrizenou adresu nemam, ale brzy tak ucinim, abychom si mohli psaaaaaaaaaaat
0/0
11.10.2005 10:11

Thyronx

primitivove..
Hm hledam mezi nimi aspon jednoho ktery neni primitiv, nema "skraloup" na zivote, zije cestne a dobre, je vzdelany a patricne toho vyuziva,... Marne. Ta plejada je spis o chlastu,koureni,sexu, zavisti a pomluvach...jsou zakerni a v zivote ( s penezy i bez nich) nedokazou asi nic vyznamneho. Patrne ani zalozit stastnou rodinu s detmi a byt spolecnosti prospesni.
0/0
7.10.2005 15:53

Obecnáliška

Re: primitivove..
Nechces prestat blbe zvanit a dal si zit svuj Americky sen??
0/0
10.10.2005 16:07

abba

Re: primitivove..
Ty ses ale debi.l
0/0
10.10.2005 19:13

eman

Re: primitivove..
Krásně jsi to napsal, naprostý souhlas!
0/0
11.10.2005 8:05

Thyronx

Kdyz vydim plejadu VyVolenych...
Kdyz tak pozoruji zastupce naroda ve VyVolenych, napada mi ze budou investovat do noveho auta, mozna bytu,zarizeni a zahy bude po penezich. Ostatne lepe se nechovaji ani Vasi hokejovi repre-milionari. Neumi s penezy zachazet. Zahy dojdou a pak z nouze jedou hrat hokej opet.Tentokrat za jakousi druhou ligu kdesi v nejake polovesnici a za baksis. O investovani penez a jejich rozmnozovani se dokaze bavit tak zlomek procenta ceske populace. Treba dokazat zit jen z uroku z dobre investovanych milionu.... A ze by nekomu nestacilo zit z rekneme 40-50,000 Kc mesicne? A dozivotne? Utratit miliony behem par mesicu ci roka neni umeni ale co potom?
0/0
7.10.2005 15:50

Honza

Re: Kdyz vydim plejadu VyVolenych...
Pokud se nepletu, velkou část výhry nedostanou cash, ale ve věcnýc cenách (byt...)
0/0
7.10.2005 16:22

radek

článek pro článek
tomu říkám článek pro článek, pan autor chtěl ukázat kolik se už toho ví o investicích a kolik toho vyčetl z knížek. kdyby tento článek nevznikl, nic by se nestalo. fakt má i-Dnes zapotřebí takové články? už tam může psát kdokoli.
0/0
7.10.2005 14:10

Nepřítel reality show

Bože, proč nám média nedají pokoj
Na ty stupidní pořady se nedívám, dívat se nehodlám a moc nerozumím lidem, kteří se na tu bandu primitivů dokáží dívat. Nerozumím, ale je to jejich věc. Ale děsně mi vadí, že se na mě ze všech stran valí infiormace o těch kravinách. V téo rubrice bych to rozhodně nečekal.
0/0
7.10.2005 13:59

alarik

Re: Bože, proč nám média nedají pokoj
To víš...spousta lidí to žere..tak chtěli upoutat masu lidí...plácli do titulku slovo "Vyvolení" ...opsali pár kravin někde ze slovníku investora, nebo z knížky pro začátečníky a článek byl na světě
0/0
10.10.2005 12:28

felix

Už zase!!!
"Právě tyto tři podmínky ve spojení s časovým hlediskem by měli být určující..."
Zaplaťte vašim redaktorům kurz české grmatiky...ty hrubky jsou otřesné!!!
0/0
7.10.2005 12:54

eM

Mno jo, mno,
ale problem je v tom, ze "zavreli do vily / ku*vy a uchyly" pochazejicich vesmes z prostredi rozvracenych rodin, alkoholiku apod., kde se rozhodne hospodareni nenaucili. Takze tem 11 milionum davam v jejich drzeni rok, maximalne dva. Roztoci to, uzijou si a budou tam, odkud vysli. PS Navic mam pocit, ze 11 mega oznacuje uhrnnou vysi vyhry vc. auta a "luxusniho" bytu ve Vysocanech za 5 mega (hehehe). Tudiz prosustrujou likvidni cast vyhry. Pri pripadnem prodeji bytu ve Vysocanech asi 5 mega zpet nedostanou, to by dal v tehle ctvrti jen blazen..
0/0
7.10.2005 11:03

brsoň

prosím pěkně
co má tento článek společného s VV?  Skoro bych si řekl, že redakce chtěla přitáhnout pozornost něčím známým a tak tam logo  a tvář VV přidala. Úmyslně jsem to nečetl, ale myslím, že bychom tam zadavatele reklamy asi rychle našli.
 
0/0
7.10.2005 10:52

Admin.

Re: prosím pěkně
, Jasně, brsoni. Oslí můstek se ale povedl. Ono po pravdě řečeno, počet témat na fincentru je silně omezený: hypotéčky, stavebko, penzijko, životko, pojištění, akcie, dluhopisy, deriváty, termíňáky, běžné účty, úvěry. Když máš na každý den ukuchtit jeden prefabrikát, musí to docela fuška.
0/0
8.10.2005 11:41

brsoň

prosím pěkně
co má tento článek společného s VV?  Skoro bych si řekl, že redakce chtěla přitáhnout pozornost něčím známým a tak tam logo  a tvář VV přidala. Úmyslně jsem to nečetl, ale myslím, že bychom tam zadavatele reklamy asi rychle našli.
 
0/0
7.10.2005 10:52

Marty

akcie-jdou momentálně hezky dolů
firma lot
0/0
7.10.2005 10:32

hardy

Re: akcie-jdou momentálně hezky dolů
Nejlepsi prilezitost nakupovat!
0/0
10.10.2005 13:01

ada

a co ti opravdoví vyvolení?
Zajímavější by byla analýza kam investují ti vyvolení kteří hrabou peníze z našich daní.
0/0
7.10.2005 9:15

jmeno

Re: a co ti opravdoví vyvolení?
0/0
7.10.2005 12:09

Carter

Re: a co ti opravdoví vyvolení?
Přesně tak! Ze Škromachovo přídavků se vezme Homecredit, ten se nesplatí a vytluče jinou půjčkou a jede se dál. Jak je to socani naučili...
0/0
10.10.2005 14:51

Dms?

Agresivni
Mozna neco vite o financich, ale o psychologii cloveka nic. Vladko neni agresivni.
0/0
7.10.2005 8:36

Goldberg

Vyvolení investují do větrných elektráren
 
  Pokud jsou větrné elektrárny dobře naplánované a postavené, nepředstavují pro ptáky a zvířata vážné nebezpečí.Známé organizace zaměřené na ochranu přírody, například britská Královská společnost pro ochranu ptáků (Royal Society for Protection of Birds) nebo Světový fond pro ochranu přírody (WWF) větrnou energetiku podporují, protože neznamená závažné ohrožení pro zvířata. Tím je mnohem více hrozba globální změny klimatu, v jejímž důsledku bude velmi pravděpodobně docházet ke ztrátě přirozených biotopů. Toto riziko pomáhají větrné elektrárny snižovat.
 
0/0
7.10.2005 8:32

kolemjdoucí

Re: Vyvolení investují do větrných elektráren
Ale to jen ti, kteří chtějí vyhodit peníze z okna. Větrné elektrárny jsou jenom jedna velká černá díra. Nezaplatí se ani náhodou, natož, aby něco vydělaly, takže cena el. energie z větrných elektráren je výrazně vyšší. Více viz ceníky.
0/0
7.10.2005 11:45

Lool

Re: Vyvolení investují do větrných elektráren
Ono je trošku víc problémů s větrníky...
0/0
7.10.2005 12:44

VlK

Bulvár - IDNES končí
Předem článek jsem nečetl. Kdybych si chtěl číst bulvár nebo šmírovat tak se dívám na ty stupidní programy. Proč by mně ksakru mělo zajímat jak investují "pokusní králici" o jejichž inteligenci silně pochybuji? (V tomhle je neznám, ale vyvozuji to z příznaků...) Kdyby mně to zajímalo, pustím si nekonečné příběhy na Primě či Nově, nebo si předplatím jejich šmírácký přístup na netu
0/0
7.10.2005 8:05

Nannius

Re: Bulvár - IDNES končí
Tak si ten clanek precti a pak mluv. Reality show slouzi jen jako ilustrace jednotlivych povah - mohlo by se to jmenovat Kam bude investovat klidas a kam cholerik?
0/0
7.10.2005 9:29

Marty

Re: Bulvár - IDNES končí
-jak chceš kritizovat něco co nečteš, to je jako bych něco řekl o tobě a přitom tě znám jen z  příspěvku trochu mimo, ale hodně o tobě řekl...
0/0
7.10.2005 10:30

alarik

Re: Re: Bulvár - IDNES končí
Ten týpek chtěl říct jen to, že to na fincentru nemá co dělat...stejně to byly jen kydy, který se tu psali už tisíckrát..s titulkem vyvolených...vyvolený patřej do blesku a ne sem...já s tím souhlasím, tak v čem vidíte problém?
0/0
10.10.2005 12:36

Finance.iDNES.cz radí

Víte, že termínovaný vklad je obvykle lépe úročený než spořicí účet?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz