Diskuze

Změňte operátora. A máme i další tipy, jak ušetřit na volání

Volá váš operátor a něco vám nabízí? Vsaďte se, že když kývnete, budete mít služby, které jste dosud nepotřebovali, a zaplatíte alespoň o pár korun měsíčně víc než dosud. Opravdu nižší cenu získáte spíš u konkurence.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J70a55n 97P69a96v87e43l78k39a

10. 2. 2019 15:25

V poslední době nerozumím jedné věci - písu sms a po 60 znacích se mi ukazuje v aplikaci, že už plýtvám druhou sms, přitom si vzpomínám, že kdysi bylo 160 znaků na 1 sms nebo se mýlím? v čem je prolbém?

0 0
možnosti

Je to diakritikou. Písmena jako ěščř atd. "žerou" volné znaky.

1 0
možnosti

Trošku mimo, ale ještě je zajímavé, že třeba máte SMS zdarma od operátora, ale banka vám je při použití s internetovým bankovnictvím účtuje...;-D;-D;-D

0 0
možnosti

S moji průměrnou útratou 60Kč za měsíc včetně dat u T- mobile a 20Kč u ČEZmobil bez dat to ušetřím jedině když přestanu volat a datovat úplně...;-D

0 0
možnosti

U tech premium SMS (napriklad jizdenky MHD) me dostalo, ze se do SMS zdarma v ramci tarifu nepocita ta objednavaci SMS. Takze poslete zpravu, zaplatite napr 29 korun za jizdenku a dalsich treba 1,50 za SMS, i kdyz je mate zdarma.

4 0
možnosti

Tjn, tohle už je prostě svinskost...

2 0
možnosti

Měnit cokoliv nemá cenu. Dokud nebude čtvrtý operátor, nebo dokud nepřestane ČTÚ držet ochrannou ruku nad stávajícím kartelem. Tady ty komedie, nemají smysl ani sledovat.

17 2
možnosti

Pokud bude čtvrtý operátor bude to stejně jako u Sokara. Zavede bomba nabídky nabere zákazníky, ostatní operátoři se postupně přizpůsobí a pak to bude prašť jako uhoď..

4 0
možnosti

Že by někdo vypovídal smlouvu před jejím ukončením a stejně to všechno doplácel se mně nezdá. Reálnější spíš bude přecházet jinam při konci smlouvy. A tam potom stačí si nechat udělat přenosové číslo a pokud vás chtějí dál, tak dají nějakou lepší nabídku. Pokud tedy nemáte jedno číslo a to ještě předplacenou kartu, kde utratíte 200 Kč za půl roku. To se s vámi rozloučí rádi a žádnou lepší nabídku nedají.

0 0
možnosti

Ale jo. Platím 200Kč na rok.

0 0
možnosti

Změna operátora nepomůže.Vždy zaplatíte víc než jste si mysleli dle reklamy.O2 vám zresetuje po půl roce bez milosti kredit a nezbývá nic jiného než dobít a k původnímu kreditu se nedostanete

0 1
možnosti

Tak samozřejmě, nesmíte měnit operátora na základě reklamy, nýbrž na základě toho, jaké služby potřebujete, a jaké služby ten který operátor reálně nabízí.

0 0
možnosti

Citace: Jakoukoliv telefonickou nabídku odmítejte, dokud nejste předem písemně seznámeni s podmínkami. Poproste tedy volajícího, ať vám vše pošle e-mailem či poštou. Prodejce vám totiž po telefonu barvitě vylíčí jen výhody nové nabídky.....

Haha, prý poproste volajícího, at vám pošle vše poštou nebo e-mailem. Né, žádné prošení, naopak důrazně vyžádat zaslání dokumentů s tím souvisejících. Před 2 týdny telefon z O2, byli jsme zrovna v obchodě. Prý že nám nabízejí notebook zdarma, tedy zdarma ne, ale za 300 měsíčně. Paní nechtěla pochopit, že v obchodě na dálku nic uzavírat nebudeme. Byla otravná, prý proč a co se nám nelíbí... na můj dotaz, o jakou značku notebooku se jedná, nevěděla nic, zda je to smlouva na dobu určitou či neurčitou taky nic. Po vyžádání zaslat nabídku na e-mail řekla, že všechno najdeme na stránkách O2. Nic jsme nehledali, notebook nepotřebujeme, pak volala ještě jednou a to už bylo rychlé. Jen se podivovala, proč jsme si informace na jejich stránkách nenašli sami. No, s takovým přístupem nic neuzavřou.

Nebo mi před časem volali z pojištovny ohledně povinného ručení. Na můj požadavek, at mi pošle paní VPP mi řekla, že mi to nebude k ničemu, je to prý hodně stránek a stejně tomu nebudu rozumět;-D

To ještě nevěděla, že pojištovnictví je můj koníček.;-)

14 0
možnosti

Písomne chcem po nich vždy ponuku.Odpoveď T mobile v telefonickom rozhovore je že písomne mi to dať nemožu pretože ponuka je neverejná.Tak ich slušne niekam pošlem.

3 0
možnosti

Tak předně mi dodneška není jasné, proč je spousta lidí ochotna utrácet za neomezené volání, když se to většině z nich vůbec nevyplatí. A v přehledu virtuálů se nevím proč zmiňují Ti nejméně výhodní. Co třeba platit jen to co skutečně levně provolám a navíc jen po sekundách? Pro spoustu lidí je úhrada skutečné útraty levnější než nevyužitá neomezenka.

12 2
možnosti

Presne. Uplne do oci bijici je to u neomez. volani na pevne lince za 300 kc, u O2 neexistuje zadny levnejsi tarif pevne linky (sic!). Udelal jsem u rodicu detailnejsi rozbor nekolika poslednich faktur za pevnou a zjistil jsem, ze jejich prum. utrata s prislusnou predplacenkou by cinila cca 45 kc/mes. misto toho vypalneho O2 300 kc.

Vubec nechapu jak je mozne, ze nenabidnou nejaky nizsi tarif (a to ani pro seniory), to by melo byt v podminkach licence operatora pevne linky, evidentne maji CTU a prislusna mista omotane okolo prstu. Ten Kellner to zvlast vylepsil...

Pritom treba UPC ma levnejsi pevne tarify ,ale to je jen v nekterych mestech.

Nevite, jak je to treba v sousednich statech, Nemecku apod.? Tam snad musi byt dostupne levnejsi tarify pevne linky (nikoli neomezene, s nizsim poctem volnych minut), to zas bude nejaka specialita tohoto naseho kocourkova, ze neco takoveho urady nezajisti... Nebo se pletu?

0 0
možnosti

J43a38k90u49b 27Č42u11b59a

8. 2. 2019 5:59

2) Pokud zákazník pošle PÍSEMNOU výpověď, tak operátor to považuje za definitivní rozhodnutí a nepřemlouvá.

Chtělo by to v článku upřesnit.

3 0
možnosti