- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Autor by si měl článek po sobě pořádně přečíst. Plyšák za 300 stovek?
Asi něco pro mladé hodpodyňky..
Nějak nechápu tu pasáž s plyšákem za 7500. Takže paní autorka přišla do Billy, na pokladně zaplatila 7500 a odnesla si za to jen a pouze toho plyšáka? Předpokládám, že ne. Člověk prostě normálně nakupuje a za nákupy dostává samolepky. Ty samolepky jsou jen takový bonus, za který pak může paní koupit plyšáka za pár korun. Navíc většinou není problém zaúkolovat ostatní členy rodiny nebo známé, aby samolepky sbírali také. Nemluvě o tom, že třeba minulý týden jsem viděl akci, kdy si člověk mohl koupit v Bille brambůrky za 40 korun a dostal samolepku navíc.
Nevěřím tomu, že někdo jde utrácet tisíce jen kvůli plyšákovi. A pokud je někdo, tak hloupý, že ano, tak si naprosto zaslouží, aby ho obchodníci obírali o peníze.
Vtip je ten ze dávat věrnému zakazniku za to že tam časem nechá skoro deset tisíc plyšáka za tři stovky je plivanec do tváře.
Než objednávku odešlu, podívám se, jestli je obchodník registrovaný u některého portálu typu Vratné peníze či Plná peněženka a můžu tak nakupovat s bonusem, vratkou několika procent z ceny zboží.
Že je zboží někde mnohem levnější i bez vratek neřeší. Hlavně udělat reklamu nějakým pofiderním serverům
To jsou teda rady k nezaplacení. Nakupovat potraviny s plným břichem to jako, že pak nic nekoupím když jsem najezený a druhý den až budu mít hlad tak do toho obchodu půjdu znovu, protože budu mít hlad a v ledničce nic nebude, neb jsem minulý den nakupoval s plným břichem a vlasně nic z potravin tak nepotřeboval.
dufam ze neinvestujete podobne ako nakupujete potraviny. Pretoze sa nevediet pozriet ani den dopredu je fakt zle
Mimochodem, když jsme u levných nákupů z Číny. také tam beru hromadu blbostí, ale nikdy tudy nekupujte něco, co se strká do zásuvky, typicky třeba různé nabíječky. Jsem elektrikář a viděl jsem uvnitř strašné věci. Je to loterie a hazard.
No já mohu potvrdit, že nejen z Číny pochází různé šmejdy a zdraví a život ohrožující produkty.
Připomněl bych Polcko, odkud mám několik podobných zkušeností, kdy moje manželka koupila 2 celkem vzhledné a cenově výhodné kovové lampičky na noční stolky, které se mi líbily do té doby než u jedné "odešel" vypínač. A protože jsem předpokládal, že ta oprava nebude složitá a nákladná, zakoupil jsem podobný vypínač abych jej vyměnil. Ovšem když jsem lampičku rozebral vstaly mi na hlavě vlasy hrůzou z toho co jsem uvnitř uviděl, jaké drátky bez izolace a objímky na žárovky zde byly nainstalovány a jenom zázrakem při jejich použití nedošlo k úrazu el. proudem.
A to nehovořím o polckých potravinách a případu s hovězím masem o němž a jeho dovozu se právě nyní všude vedou diskuse.
Proto zásadně všemu, co z Polcka pochází se důsledně vyhýbám a pokud kdes v regálu takové zboží uvidím musím si, bez ohledu na hygienické předpisy, hned odplivnout.
"PLYŠÁK ZA 7 550 KORUN" V tomhle problém nevidím, pokud věc za body je pak opravdu prodávána levněji. Takže třeba Lego letos v Alberovi, nebo nože loni (nebo předloni?) v Lidlu v pohodě. Naopak ale typicky Tesco, nebo Penny si i za věc za body účtují zpravidla částku, která je nadsazená i bez bodů. Tam je to nechutný výsměch.
No, já bych řekla, že pokud tam utratim 7550, toho plysaka bych radši zadarmo.
Kdo chce tak šetří. Kdo nechce tak nešetří. Co tam máte dál?
S uvedenými názory a zkušenostmi se dá celkem souhlasit až na výjimky. Není pravidlem, že internetové ceny jsou nejnižší. Často to na nás zkouší. Když si objednám zboží přes internet preferuji osobní odběr, kdy si zboží prohlédnu,vyzkouším a zaplatím na místě. Nikdy nesděluji internetu platební údaje a nekupuji zajíce v pytli. Ano, internetový obchod má povinnost do 14 dnů zboží přijmout zpět a peníze vrátit. Přál bych vám vidět tu frontu co už na ně čeká celé roky a asi se nikdy nedočká.
Já pane Válek taky, kde je tedy ta fronta k vidění? Zajdu se tam podívat.
Rozčilují mě ceny zakončené na 90 haléřů. To nejsou baťovské ceny! Baťa byl solidní, tehdy byly v oběhu haléře, ten haléř či desetník jste dostali vždy zpátky. Stejně tak dnes v Německu vám vždy vrátí i jeden cent. U nás to není nic jiného než klamání zákazníků. A tak mohu dělat jediné – když je cena na desetníky, tak i sebemenší obnos platím kartou, přece jim ten desetník nenechám!
Pane Macku, doufám že nedostanu jako pan Dr. Rath facku, ale vy nereagujete na obsah článku, ba ani titulek, kde se píše a je téma jak šetřit a UŠETŘIT .
A to že platíte kartou je sice poctivé, uhradíte skutečnou, přesnou cenu, ale úspora je opravdu něco jiného a co, to si můžete přečíst níže v mém příspěvku