Diskuse k článku

Lékařů je dost, chodíme k nim ale zbytečně často, tvrdí odbornice

Potřebujete rehabilitace, mají plno. Kardiolog vás objednal k vyšetření za čtyři měsíce. Váš zubař odešel do důchodu a nikdo nové pacienty nepřijímá. V čem je problém a jak nám v podobných situacích může pomoci pojišťovna? Na naše otázky odpovídala Pavlína Žílová z Ministerstva zdravotnictví ČR.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M95a69r82t98i57n 71N68o31v15á14k 8207772522572

Ano, zbytečně často. Byla chyba rušit regulační poplatky - s nimi aspoň byla motivace rozmyslet si, jestli k lékaři opravdu potřebuji :-(

+1/0
13.11.2018 9:07

J16a57n 20L72u81k33á76š 7607333783252

Ty v praxi nemely s motivaci nic spolecneho, jen resily diru ve statnim rozpoctu po zavedeni rovne dane - snizily se uhrady pojistneho za statni pojistence a dira v rozpoctu zdravotnictvi se zalepila poplatky.

Aneb sestra mela predepsana antibiotika a kvuli tehotenstvi pouze intravenozni. To bylo kazdy den injekce od lekare, kazdy den 30 Kc, o vikendu na pohotovosti kazda injekce za 90Kc.

To jako sestru motivovali, aby se nelecila, nebo vynechala davky ATB?

0/−1
13.11.2018 10:16

B24o34h43u51m91í49r 24Š76i31m76e88k 3231120304134

Kluci, ať je to jak je to, sociální demokrati zrušením poplatků odebrali ze zdravotnictví asi 5 miliard korun, které šly převážně na platy, a ničím je nenahradili! To byl zásek! :-)

0/0
13.11.2018 11:00

V29e56r45o92n75i78k85a 51K42o90u17k21o94l91s34k29á 8183586302424

Zajímalo by mě, jestli tahle paní odbornice zná osobně nějakého lékaře a jestli někdy byla v nějaké nemocnici... Je úplně mimo realitu, jako by neviděla rozdíl mezi čísly v tabulkách a skutečným stavem.

Tato odpověď mluví za vše: To určitě ně. Na ministerstvu zdravotnictví máme přístrojovou komisi, která posuzuje i rozmístění magnetických rezonancí, aby se nestalo, že všechny budou koncentrovány v jednom městě a v některých částech republiky nebudou vůbec. Magnetických rezonancí není málo a mohou fungovat 24 hodin denně. Ostatně je to velká investice, tedy zdravotnické zařízení si je pořizují, když ten personál mají, jinak by se jim tato investice ani nevyplatila.

Ano, ona ta rezonance opravdu může jet 24/7. Ale problém je, že minimálně polovinu z toho času, i když spíš tak 2/3, ji nemá kdo obsluhovat...

+3/0
11.11.2018 21:12
Foto

P56e44t86r 63J22a69r62o75š 6363392671

A neni take problem castka, ktera je za takove vysetreni uctovana zdravotni pojistovne?

+1/0
12.11.2018 18:53

K96a70r61e30l 57N14o86v84á48k 8454471900196

Zvláštní. U zubaře jsem nebyl osm let, a stejně je jich pořád málo.

0/0
9.11.2018 10:59
Foto

P10e42t13r 81J39a52r69o14š 6523102701

Ono je to take hodne dano souvislosti s pojistkami. Pri sebemensim urazu musite k mit lekarskou zpravu, jinak sbohem.

Ono i z banality se muze vyklubat trvale poskozeni a pak mate smulu, pokud jste si tenkrat nezasel k lekari.

+1/0
8.11.2018 19:06

J72a21n 57L39u63k19á33š 7757163613482

Ovsem toto vam kazdy lekar rad udela, jelikoz to nejde ze zdravotniho pojisteni, tj. nevztahuji se na to uhradove limity a platite to vy = lekar dostane penize ihned a dle svych vlastnich sazeb, nikoliv sazeb narizenych ministerstvem.

+1/0
13.11.2018 9:44

J33o40s13e71f 14Š71o44l92t21e96s 8954548210363

Já musím souhlasit. Lidé stále nechápou, že za své zdraví jsou odpovědní především oni sami. Nejradši mám lidi, kteří jsou obézní, necvičí, vysedávají a pak očekávají, že je bolesti zda zbaví doktor... A že takových je.

+1/0
5.11.2018 12:45

V58a93c95l86a97v 91V28a60v59r83a 3917384545847

K lékaři chodím 2x ročně a předem si nechám udělat krevní obraz protože mám cukrovku. Dobře udržovanou. Takže lékař šetří to, co mu napíšou. Je mi skoro 73 let.

Občas jsem navštěvoval v případě potřeby Pohotovost s ledvinovými kaménky, s rakovinou prostaty a nebo kůže.. to se odoperovalo a je klid..operací s kaménky jsem měl asi 16. hospitalizace.. všechno placené pojišťovnou. Zuby všechno 100% placené pojišťovnou a zubařů-dentistů máme v městečku a okolí asi 20-možná 25. O zákazníky bojují protože co pacient, to dolary od jejich pojišťoven. Vím že se tom nesmí psát v Čechách ale je mi to jedno. Vím naopak o čem se psát o zdravotnictví psát nejen smí ale MUSÍ.

0/−6
4.11.2018 15:53

V36a24c25l12a47v 92V88a57v98r48a 3977984795657

Zdravotnictví v Čechách je tragedie protože je KOLCHOZNÍ. Tedy státní. Jaký asi může mít zájem stát na vašem uzdravení? Můj názor beru i z několika dílů TV seriálu Modrý kód, Doktor Martin, a všechny ty staré dály Nemocnice. Pravda možná jsou i silně zdramatizované, ale v nemocnici i na Pohotovosti bývá klid a profesionalita personálu. Tedy "FULL IME" !! Aby řvala zdravotní sestra (byť vrchní) na primáře, jaksi není normální stav- Zrovna tak zadlužený lékař. Ti mají platy ve slušných zemích vysoko na 3-4 miliony Kč ročně. Zejména pokud si klinika chce udržet kvalitní kádry.

Žiji 33 let v USA a mám bohaté zkušenosti se zdejším zdravotnictvím které je v podstatě pouze soukrpmé. Tam chodí za zdravím všichni pracující lidé. Do státem nebo městem podporovaných klinik se vozí zpravidla nepojištění. Ty kliniky jsou jen v několika městech a jejich úroveň je někde jinde.

Pojišťovna za mně platí veškeré náklady za operace, hospitalizace, i jídla z nemocniční restaurace, nikdy jsem neplatil nikde nic. Návštěva specialisty kterého potřebuji navštívit SÁM O SOBĚ a nikoliv na doporučení "obvoďáka" je za paušál 25.- a to je bakšiš a ne poplatek. Léky všechny myslitelné a v libovolné ceně máme za směšný paušál. Pravda, v chudších zemích poplatek v ceně rohlíku v párku může způsobit zmatek.

K lékaři se chodí na určitý předem domluvený čas. Doktor se mi věnuje, jinak záhy přijde o klientelu. A bez ní je chudák. To vše v ceně pojištění.

A kdo v Americe není pojištěný ?????? Tak ať jde makat na trvalý pracovní úvazek a má zdarama od zaměstnavatele zdravotní pojištění. Děti do 26 let věku pokud studují, "jedou" na pojištění rodičů.

V Čechách jdou lidé k lékaři buď mnohdy zbytečně, ale spíš nejdou vůbec a zanedbávají i bakteriální choroby a rozhánějí bez antibiotik. Jet k lékaři až když je zle a mnohdy i pozdě, je jeden z nejčastějších případů. A to máte jak píšete ošetření zdarma.

+1/−1
4.11.2018 15:39

E77v60z24e61n 84S51o81u73k81u19p 1747504316148

Názor na zdravotnictví ze sledování televizních seriálů ??? ;-D;-D;-D

+2/0
5.11.2018 2:13

J78a53n 86L22u42k88á17š 7847813793512

Ukazkovy pripad emigrantskeho syndromu.

Ten spociva v tom, ze clovek za sebou spalil mosty, odesel pryc a ted uz se nema kam vratit. Je mu jasne, ze nebude pohrben vedle svych rodicu a prarodicu atp. U nekterych emigrantu hlodaji ve stari pochyby, jestli skutecne udelali dobre, ze odesli, tak maji tendenci sami sebe vnitrne ujistovat, ze to v puvodni vlasti stoji za houby, je to tam hrozny atp.

Jinak, ja jsem v USA hezkych par let legalne zil a mel tam zdravotni pojisteni, takze mam o tamnim zdravotnictvi slusnou predstavu a ani zdaleka to neni tak ruzove, jak Vavra uvadi.

0/−1
13.11.2018 9:52

K73a42r68e45l 96W47i98n91t47e93r 2816335769

Poděkování ČSSD za zrušení těch pár korun za návštěvu lékaře. ČSSD je pijavice státní pokladny a naprostý antihospodář. Navíc z jejích řad vzešlo nejvíce korupčníků, dokonce více než z ODS. A ty jejich tunely-solární, ropa a ropné oleje, doly a železárny, ........, joj, státní pokladna mohla být v pohodě v plusu.

+2/0
3.11.2018 16:42

B76o69h43u53m49í43r 92Š72i52m67e53k 3291930214864

ČSSD zrušením poplatků odebrali ze zdravotnictví asi pěl miliard korun, které šly převážně na platy, a NIČÍM je nenahradili! Především díky Ludvíkovi, který se staral hlavně o svoje kulichy! :-)

0/0
14.11.2018 7:26
Foto

Š47t75ě69p75á41n 81B43i77c48e14r45a 6219362508396

Pojišťovny zakazují lékařům přibírat nové pacienty a tak třeba manželka nemůže chodit k oční lékařce, ke které sám chodím dvakrát za rok. Možná, že by bylo řešení, neobjednávat si pacienta, který má trvale stejné výsledky tak často a vyšetřit místo nich další.

0/−2
1.11.2018 15:25

B65o83h71u63m44í65r 29Š73i40m42e46k 3571100894114

Řekl bych, že VZP nezakazuje přijímat nové pacienty a ošetřovat je zadarmo. VZP nové pacienty prostě neproplácí... :-)

0/−1
2.11.2018 21:23

V91a77c53l87a14v 10V28a21v56r45a 3947364645157

jak může pojišťovna diskriminovat NOVÉ pacienty? To je snad nezákonné? Nebo to je v ČR normál?

0/0
4.11.2018 15:41

B45o96h80u45m11í38r 86Š44i31m56e51k 3801560954454

Nezákonné? Zákonné? Normální? Nenormální? Všechno je relativní! A kdybych měl ty problémy konkretizovat, tak se mi do jednoho příspěvku nevejdou!

V Česku je geniální, že ta věta je pravdivá i současně nepravdivá! To je ten náš český postkomunistický socialismus, který si tu pěstujeme!

Kolegové mi tvrdili, že mají v ruce soudní výrok, že lékař ze zákona musí vyšetřit každého pacienta, ale VZP ze zákona tuto práci proplatit nemusí. To když se kolega soudil s VZP, zda mu musí práci proplatit.

Znám učitele etiky, který mi tvrdí, že je to tak normální, VZP tě okrade, ty okradeš ji a ono se to tak nějak vyrovnává. Tuto etiku neuznávám! Ale žít musím! :-)

+1/0
4.11.2018 16:27

A98l45o84i76s 57M13a53t43o82u62s34e65k 6651601169986

BS.....spise bych to nazval pseudo kapitalizmus...slatanina toho nejhorsiho z byvaleho totalu a z toho nejhorsiho v kapitalizmu...

+1/0
4.11.2018 23:25

B70o92h18u34m95í48r 75Š64i88m72e14k 3421310404624

Také přemýšlím, zda ten Klausův pseudokapitalismus nazvat socialistickým nebo mafiánským. Mafiánský asi bude přiléhavější! :-)

0/0
14.11.2018 7:28

B28o70h24u21m45í58r 50Š87i56m41e53k 3471620484134

Á cenzúra?!? :-)

0/0
14.11.2018 7:29
Foto

P30e77t70r 50J52a20r63o87š 6203122951

Podle logiky, ze co neni zakazane, to je povolene. Proste nekdo nasel nejakou klicku, jak dosahnout uspor.

0/0
8.11.2018 19:09

J18a22n 68L39u48k10á60š 7317703463942

Ale no tak Vavro, znam cloveka, co toto resil i v USA, ze zadny z mistnich doktoru nasmlouvanych pojistovnou od univerzity nebral nove pacienty.

0/0
13.11.2018 9:55

B45o94h63u21m51í29r 77Š64i94m38e12k 3491680824634

Nemohu dohledat! Někomu jsem tu odpovídal a napsal toto varování:

Ad informandum:

Politici zatím ještě ani netuší, co je k Novému roku čeká! Vojtěch Adam prodloužil možnost neelektronických receptů o rok, ale vůbec zatím netuší, že na Nový rok zjistí, že kvůli elektronickým receptům buď LSPP bude muset všechny zavřít nebo neelektronické recepty prodloužit o další rok!

Zákony ohledně předpisu léků stojí proti sobě! Platnost receptů z LSPP je pouze jeden den. A tak tyto recepty SUKL druhý den odmítá v lékárnách vydávat. Dříve jsme to řešili tak, že recepty LSPP vypsané přes víkend byly až v pondělí všechny orazítkovány. To nikomu nevadilo. Ale dnes to SUKL zablokuje a lékarna je nesmí vydat! To je špundus, co? :-)

+1/0
1.11.2018 14:35

J59a89n 20L18u16k36á11š 7427623413752

Na druhu stranu to ma logiku, ze na LSPP byste mel chodit pouze s necim neodkladnym a tudiz si pujdete hned i pro ten lek. Pokud si pro lek na sve potize muzete prijit az v pondeli, tak si muzete az v pondeli prijit i k doktorovi ro recept.

0/0
13.11.2018 9:59

B86o11h14u46m12í26r 41Š83i82m35e54k 3881970224674

Ne každý z nás si může dojít do lékárny, když nejbližší otevřená lékárna je vzdálena 60 km od LSPP! Navíc ze zákona, pokud jsi nemocný, nesmíš řídit auto! :-)

0/0
13.11.2018 10:57

L41u47c11i79e 19K28u70b64r45o10v40á 2605372874187

No, odbornice to určitě bude, ale v jiném oboru.

+1/−2
31.10.2018 8:51

L93u30c58i20e 53K89u62b89r90o10v33á 2365982804347

Automatická,naučená odpověď na každou předem připravenou otázku. Naprosto trapný a zbytečný článek bez stopy empatie...

+6/0
31.10.2018 8:49

R44i31c19h93a67r68d 94M60i60c65h67a40l48o10w11s84k80i 1551949275606

No ale zase předvedla mimořádnou neschopnost a mimořádné známosti.

+3/0
1.11.2018 16:53

J67a49n 11L24u50k84á20š 7887193943442

Co cekate? Je zodpovedna za odbor uhrad, tam musi brat ohledy na mnozstvi penez. Cekate, ze rekne neco ve smyslu "Cely je to v haji. Nemame dost penez, tak to ruzne pytlikujeme, aby se to nezhroutilo."?

To by tam akorat nastoupila rychle jina, co by tvrdila to same, co ted tvrdi tahle.

+1/0
13.11.2018 10:03

L65u64k75á95š 39V28o92g49l 3349345963583

Hmm, tak tenhle fór jsem ještě neslyšel.

0/0
30.10.2018 21:27

D86a31n32i51e89l 97K47r55a52u85s 8166839626683

Stačilo se podívat na to, kdo ta paní Odbornice je, na její stručný profesní životopis a je absolutně jasno.

+4/0
30.10.2018 16:04
Foto

J91a53n 27C20i49b71u55l72k95a 9812458350889

Ten systém je pokřivený a dokud nebude spoluúčast pacientů, nikam to nepovede.

Definujte standard dostupný pro všechny a garantovaný VZP, vše ostatní bude nadstandard, na který se můžete individuálně připojistit u jedné z MNOHA komerčních pojišťoven.

Hodně by pomohl jednoduchý systém "na pokladnu", kdy si za ošetření zaplatíte "keš" a s účtenkou si zajdete na pojišťovnu.

Ovšem pro pojišťovnu je pohodlnější šikanovat několik lékařů, než řešit nadužívání péče s jednotlivými pacienty.

Ale ta doba přijde, protože tohle je neudržitelné.

+3/0
30.10.2018 10:32

B50o37h11u76m36í42r 52Š52i36m28e61k 3681970214564

Bohužel, politické určení, co je standard a co nadstandard cestou ODS nemá řešení. Proto to trvá tak dlouho!

Je nutné zřídit skutečné zdravotní pojišťovny (které nemáme, máme jen redistributorky našich zdravotních daní!), které budou svobodné a nezávislé na politicích, kterým politici nebudou určovat příjmy a výdaje (jak je tomu dnes!), a které budou mít finanční bilanci ve své režii pod dohledem státu. Tyto skutečné pojišťovny si budou muset být ochotny spočítat, na jakou péči z vybraných peněz mají a co si musí pacient doplatit. Podle toho budou mít rozdílné pojistné produkty s různou spoluúčastí pacienta. Domníval jsem se, že takové pojišťovny mohou být neziskové organizace, ale MUDr. Zdeněk Hřib (než utekl do politiky) skutečné pojišťovny viděl jako akciové společnosti samotných pacientů u nich registrovaných.

Současný stav je z hlediska lékařů trestuhodný a jednoznačně postupně spěje ke krachu. Není možné mít nejkvalitnější zdravotní péči zadarmo, jak nám tvrdí sociální demokrati a komunisti. Důsledkem je buď nekvalitní zdravotní péče, nebo nedostupnost kvalitní zdravotní péče bez korupce či protekce!

Vyjádření České lékařské komory je pravdivé, ale příliš nesrozumitelné, jako celý systém financování! Jde o to, že není možné nadále pokutovat lékaře za kvalitní zdravotní péči, jak se tomu děje u nás. Říkáme tomu "historické platby". Každy je placen za stejnou práci jinak zcela bez ohledu na kvalitu této práce! Píše-li lékař každému potřebné léky, tak je prostě pacientovi zaplatí přes VZP. Pokud lékař udělá operaci navíc, neuhradí to ani VZP, ani pacient, ani nemocnice, ale operující lékař! To jsou absurdní podmínky, které s nekonečnou byrokracií a neochotou zaplatit kvalitní práci jsou příčinou toho, proč nemáme lékaře a proč nemáme sestry. Navíc zcela rozbili vzdělávání lékařů a sester u nás. Nejde vůbec o vzdělání, ale jen o vytažení peněz na vzdělávání!

A časté stesky, že máme příliš mnoho návštěv u lékařů, jsou přímým důsledkem politických rozhodnutí.

+2/−1
1.11.2018 11:36

R87o23m78a68n 21J76e58s10c95h16k24e 9568855417585

Proč mnoho pojišťoven ? Stačí jedna. Propč nelze zavolat pro výsledek a musíte opět jít k lékaři ? Výmluva na osobní data. Někteří doktoři jsou nenažraní.

0/0
3.11.2018 21:51

B35o68h54u72m58í14r 24Š83i39m57e29k 3261490264974

Ano, máte pravdu, v našem postkomunistickém, socialistickém zdravotnictví je nesmysl mít více zdravotních "pojišťoven" (stejně nejde o pojišťovny, ale o redistributorky naší zdravotní daně!), ale v normálním zdravotnictví pluralita zdravotních pojišťoven (u nás slouží jen pro klausovskou iluzi kapitalismu ve zdravotniciví!) přináší větší svobodu pro pacienty i lékaře. Než Zdeněk Hřib se defintivně usadil v politice, zvažoval tak trochu levičácky (u nás se totiž svobody přinášející přirozenou odpovědnost bojíme jak čert kříže) uzákonit existenci zdravotních pojišťoven jako akciových společností jejich klientů, které budou mít různé pojišťovací programy s různě velikou spoluúčastí pacienta (jediné smysluplné řešení "připojištění"!). Toto jsem si představoval trochu jinak, ale jednou něco podobného (na rozdíl od Zdenka Hřiba doufám, že na přirozených základech, se svobodou a s přirozenou odpovědností!) bude muset být uzákoněno, pokud nemáme narazit na dno možností naší zdravotní péče. Se současnou komunistickou iluzí zdravotnictví zadarmo k tomu spějeme mílovými kroky!

Proč si nemůžeme zavolat pro výsledek do ordinace? Protože je to zákonem zakázané sdělit informace komukoliv po telefonu.

Vaše přesvědčení o nenažranosti lékařů Vás zařazuje mezi typické představitele komunistů, kteří žijí závistí a nenávistí úspěšným lidem! :-)

0/0
4.11.2018 10:58

R57o79m72a44n 25J17e68s66c65h76k72e 9788115807295

Psal jsem někteří. Jeden lékař mne dá informaci po telefonu a nemusím nikam chodit. Všechno je o lidech.

0/0
4.11.2018 19:34

B28o94h66u94m69í35r 10Š53i47m97e82k 3971930394634

Ano, všechno je o lidech, zda mají odvahu nedodržovat zákony. Někdy je selský rozum více. Ale musíte mít odvahu riskovat! :-)

0/0
5.11.2018 9:50

P57a41v60e79l 17B66e76ň22o 1968431281980

...z vyjádření lékařské komory například ...Úhradové vzorce, které určuje Ministerstvo zdravotnictví a následně aplikují zdravotní pojišťovny, umožňují uhradit lékaři na jednoho ošetřeného pacienta a rok pouze určitou částku. Problém je v tom, že tento limit se nestanoví podle toho, jakou péči pacient v daném roce u lékaře skutečně čerpá, ale podle toho, jakou částku na pacienta uhradila zdravotní pojišťovna lékaři před dvěma lety.... a proč to má vysvětlovat pacientovi lékař a ne politik ? Třeba tato soudružka z ministerstva..

+1/0
29.10.2018 10:14

B87o17h80u41m45í82r 58Š37i11m31e81k 3301380314794

Tak to bohužel je! Pokud lékař předepisuje svému pacietnovi drahé potřebné léky, tak je částečně svému pacientovi uhradí ošetřující lékař! Jak dlouho to chcete praktikovat? Pokud udělá lékař potřebnou operaci pacientovi navíc, tak to pacientovi uhradí sám, protože pojišťovna to neuhradí, pacient to uhradit nesmí a nemocnice to není ochotna proplácet také! Jak ještě dlouho chcete trestat naše lékaře za jejich kvalitní práci? Vás to ještě překvapuje, že lékaři a sestry nejsou? :-)

+1/0
1.11.2018 11:43

B29o95h26u33m70í71r 35Š23i25m46e49k 3111210604284

Zájem o vysvětlení není?!? :-)

0/0
1.11.2018 11:44

P53a97v35e17l 11B65e40ň27o 1518611211800

Asi není... ;-) a do médii nesmí, to po pravdě žádné neuveřejní, tak se z času na čas raději udělá nějaká protilékařská kampaň a problém je opět zastrčen... ;-) ale než to úplně klekne, už moc času nezbývá...pak se NAJEDNOU všichni budou divit a těch politikaření pak, místo opravdového řešení....např. Británie...kde se k tomu politici trochu postavili čelem je Izrael...

0/0
1.11.2018 14:21

B35o56h20u77m58í77r 44Š96i91m10e26k 3931370254804

Pokud chcete vysvětlení na příkladu: Historické platby používané u VZP znamenají, že nesmíte mít výkonů více než vloni. Policie žádala ode mne žádanku o soudní pitvu. Protože v minulém roce jsem žádnou soudní pitvu nežádal, hrozilo, že tu soudní pitvu budu muset zaplatit. Na to jsem samozřejmě neměl. A tak mne drželi na služebně asi hodinu, že musím žádanku o soudní pitvu vydat. Teprve po hodině mého vzdorování se vedení policie dohodlo, že ji zaplatí samo.

Nebo: Pacient potřeboval léčbu za 250 tisíc korun navíc. Já na to neměl a VZP z historických důvodů by to odmítla proplatit a pacient si to doplatit nesmí. Tak si pro tuto léčbu musel jezdit do nemocnice sanitou a byla spokojenost na všech stranách!

Systém zdravotní péče je šílený! :-)

0/0
2.11.2018 21:34

P67a25v98e42l 57B26e49ň13o 1388321131240

Všichni můžem psát příklad za příkladem...tady v téhle diskuzi...jeden neuvěřitelnější, než další, ale občan netuší a nedozví se...žije v iluzích...ale brzo procitne, jenom se to stejně bude mlžit a lhát ještě dlouho....naši politici shodu hledat nebudou....

+1/0
3.11.2018 0:39

M77a63r64c98e81l18a 60B54r86y68c36h71t51o42v26á 1315604961191

Paní je evidentně mimo8-o Zkuste dítě objednat k endokrinologovi.:-/;-(

+7/0
29.10.2018 10:13

H22o72n49z59a 58P35u62p77á33k 1197160163499

...hmmm, tak nevim, jestli náhodou paní nežije v nějaké jiné ČR, než já... :-/

+6/0
29.10.2018 10:09

J35a74n 30L28u38k45á26š 7227293643352

Pani ma na vyber priznat chyby v systemu a pote letet, nebo tvrdit, ze je vse v poradku, nebot je za prislusny odbor na MZ odpovedna.

+1/0
13.11.2018 10:09

M79a56r71t70i15n 82H32o81d76í34k 2925115158237

Tímto děkuji autorce článku za dodatečné zveřejnění reakce MUDr. Záleské z právní kanceláře ČLK, která narovnává zcela zjevnou lež nebo spíše neznalost "odbornice" z Ministerstva zdravotnictví stran úhrad za provedenou zdravotní péči.

+5/0
29.10.2018 9:37

B15o50h55u55m81í31r 77Š61i29m32e26k 3661940124324

Bohužel, vysvětlení ČLK je pro složitost problémů obtížně pochopitelné! :-)

0/−1
1.11.2018 11:45

Finance.iDNES.cz radí

Víte, že můžete nechat peníze úročit a zároveň je kdykoliv vybrat?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz