- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A o jaký se vlastně jedná e-shop? Na který si mám dát pozor. Nakupuji pouze u renomovaných.
Ty dva nejrenomovanější patří zrovna k těm nejhorším
Naopak, vždy dávám eshopům před kamennou prodejnou přednost, protože reklamace jsou mnohem snadnější. U eshopů je potřeba hledět hlavně na recenze. Nicméně vždy se může najít nějaký tupec, který na prodejce zbytečně naplive, i když sám má máslo na hlavě, proto je potřeba brát v potaz vícero názorů na eshop. Nikdy jsem neměl u žádného eshopu problém s vrácením zboží a to v nich nakupuji celkem často. Alzu, Mall, apod. míjím ale obloukem, protože zboží za jejich "super ceny" si mohu koupit i v kamenných prodejnách. Také mě jednou přišlo použité zboží, tak jsem pouze využil možnost odstoupení od smlouvy. Na dotaz prodejce proč, jsem mu sdělil, že si v přístroji zapomněl staré vybité baterie (každá byla jiná) a že o použité zboží nemám zájem ani se slevou. Zboží okamžitě vyměnil za nové. Stejně tak, pokud přišlo poškozené přepravou, což nebylo z krabice poznat, protože ta poškozená nebyla. Problém byl ale téměř vždy cokoliv reklamovat u kamenné prodejny. Takže za mě naprosto opačné zkušenosti
A ještě by to chtělo slyšet i druhou stranu, prodejce a techniky, jaké fígle na ně zákazníci zkoušejí a v jakém technickém stavu zařízení se snaží zákazníci domáhat vrácení a nebo výměny.
Máme zákony, které umožňují dělat z eshopu bezplatné půjčovny.
Proto tyhle věci nakupuju u toho uřvanýho zelenáče. Tam jsem s reklamací nikdy neměl problém.
Všichni se ohání svými právy, ale povinnosti žádné.. Hlavně vyčuraní čecháčci, to je kapitola sama pro sebe..
Mě nedávno jeden eshop zamítl reklamaci zboží, které bylo poškozeno při přepravě s odůvodněním, že jsem to neměl přebírat a ať si to vyřídím s dopravcem. Nedal jsem se a zboží vyměnili, přišlo opět úplně stejně rozbité, reklamaci opět zamítli, tentokrát s odůvodněním, že od nich to odešlo určitě v pořádku a že to mají i nafocené před zabalením, tak to není jejich problém. Opět jsem se nedal a vrátili mi peníze, ačkoliv jsem chtěl to zboží. A přitom celý problém byl jen v tom, že to neuměli zabalit, prodejní obal není prostě přepravní a i přes to, že po první reklamaci jsem jim napsal přesně, proč je to rozbité a jak by to měli zabalit, tak se při výměně neobtěžovali použít ten obal, ve kterém jsem to poslal já, ale opět to poslali jen tak, takže výsledek stejný.
Něco podobného se mi taky stalo, u komody. Byla naložená na paletu tak nešikovně, že se v půlce dlouhá prkna zlomila (všechna). No naštěstí to obchod bez problémů uznal a za cca 2 týdny mi přijela nová. Ale taky jsem kupoval mobila,, který měl být nový, ale posléze se ukázalo, že to je bazarový kousek. Měl jsem ještě štěstí, že mi po ostřejší recenzi na heurece vrátili peníze, protože když si komentáře přečtu teď, tak peníze už nevracejí, reklamovaný zboží taky ne a lidi se na ně domlouvali na hromadnou žalobu. Eshop je prostě risk, na druhou stranu kamenný obchod taky.
Ano, šmejdů prodávajících zmetky je mnoho, asi se jim to vyplatí.
Obrana je velmi obtížná.
Zase neoznačená reklama na APEK? Za členství se samozřejmě těžce platí Před nákupem na e-shopu si stačí přečíst učíst uživatelské recenze. To má větší vypovídající hodnotu, než e-shopem zakoupený certifikát APEK...
To samé dTest. Přispíváme jim na činnost z daní, ale obsah je placený...
A teď ještě napište pár případů vyčuraných zákazníků, jak chtěli obchodníka odrbat. Ať je to vyvážené.
A jak k tomu ten zákazník se špatným výrobkem přijde? Firmy mají právo na odplatu?
Taky mám takovou zkušenost. Nedávno jsem vracel zboží jednomu eshopu specializovanému na SA58. Nehodnotím jejich ceny, holt když něco na trhu chybí, tak je poptávka žene cenu nahoru. Ale jejich drzost, s kterou mi chtěli odečíst poštovné z ceny s argumentem, že jsem nevyužil nejlevnější možnost vyzvednutí na prodejně mě vytočila. Ve smluvních podmínkách byla nejlevnější varianta pošta a osobní odběru tam nebyla ani zmínka. Nakonec vrátili celou cenu.
vrací se i poštovné. sám to tak dělám.