Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J55i14ř27í 12M64a41c78e47k 3715455154891

Paní Freiwaldová, pokud nemáte dost odvahy uvést konkrétní jména těch zmiňovaných e-šopů, tak se nedivte, že se ty e-šopy chovají takto.

+37/0
doporučit
7.2.2019 7:19

P14e85t77r 41Š54ť30a41s74t10n13ý 6162965833141

Vzhledem k tomu že tady není ani jedno jméno prodejce, považuji tento článek za smyšlený a bez větší vypovídací hodnoty. Navíc příběh se sedačkou jsem tady četl už někdy před půl rokem.

+27/−3
doporučit
7.2.2019 8:03

R39a49d80i56m 21D93r30b80o40h30l23a35v 5811326233807

Pokud neuvedete názvy e-shopů, tak je takový článek zcela k ničemu. Mohlo to být taky tak, že telefon pánovi spadl do kaluže nebo záchodu a chtěl ho vyměnit za nový nebo spravit.

+15/−1
doporučit
7.2.2019 10:05

M73i87r34o13s58l73a98v 70Š33i18p72u86l53a 7345712521129

Kde su mena tych podvodnych e-shopov ??!!

+14/−1
doporučit
7.2.2019 8:19

T61o34m81á62š 66R15ů65ž18i56č73k82a 5218723888214

Ono na hodně eshopů platí výhrůžka soudem. Před lety jsem mladé paní koupil mobil za cca 3000Kč u jedné nejmenované IT firmy se zeleným mužíčkem ve znaku - po necelém měsíci začal blbnout, takže jsem ho poslal na reklamaci. Z obchodu přišla odpověď že je telefon poškozený pádem na zem (telefon celou dobu v ochranném pouzdru, určitě nikde nespadl, ani známka poškození) a že reklamaci neuznávají, ale za X tisíc jej mohou opravit. Tak jsem se s nimi nejprve chvíli dohadoval že telefon nikdy nespadl, atd. Nakonec jsem jim napsal ať mi tedy telefon pošlou zpět, že jsem si jej před odesláním na reklamaci důkladně nafotil, nechám si zpracovat znalecký posudek a budu se soudit. Za dva dny přišel email že mi telefon v rámci záruky vymění za nový...8-o

Takže asi tak.

+11/−1
doporučit
7.2.2019 7:26

M60i74c31h83a82l 13K40r50č24á76l 6968468946582

A teď ještě napište pár případů vyčuraných zákazníků, jak chtěli obchodníka odrbat. Ať je to vyvážené.

+8/0
doporučit
7.2.2019 10:55
Foto

J57i32ř57í 36K81r56á59t69k78ý 3220632524

Mě nedávno jeden eshop zamítl reklamaci zboží, které bylo poškozeno při přepravě s odůvodněním, že jsem to neměl přebírat a ať si to vyřídím s dopravcem. Nedal jsem se a zboží vyměnili, přišlo opět úplně stejně rozbité, reklamaci opět zamítli, tentokrát s odůvodněním, že od nich to odešlo určitě v pořádku a že to mají i nafocené před zabalením, tak to není jejich problém. Opět jsem se nedal a vrátili mi peníze, ačkoliv jsem chtěl to zboží. A přitom celý problém byl jen v tom, že to neuměli zabalit, prodejní obal není prostě přepravní a i přes to, že po první reklamaci jsem jim napsal přesně, proč je to rozbité a jak by to měli zabalit, tak se při výměně neobtěžovali použít ten obal, ve kterém jsem to poslal já, ale opět to poslali jen tak, takže výsledek stejný.

+6/0
doporučit
7.2.2019 12:27

J49a91k68u42b 61S75t44a88š75e80k 4457609913364

Aneb recenze na el. prodejnu je nutné číst PŘED nákupem, nikoliv až po něm, a dávat pozor na příliš nízké ceny. Také jsem se to byl nucen naučit až po nepříjemné zkušenosti.

+4/0
doporučit
7.2.2019 8:39

J39a50r97o59s36l63a51v 41H59e36j87n61a 4247651629

Ano, šmejdů prodávajících zmetky je mnoho, asi se jim to vyplatí.

Obrana je velmi obtížná.

+4/−1
doporučit
7.2.2019 11:45

M34a92r73t33i22n 33V27a86v71r37u15š77a 6611966810872

Zase neoznačená reklama na APEK? Za členství se samozřejmě těžce platí ;-€ Před nákupem na e-shopu si stačí přečíst učíst uživatelské recenze. To má větší vypovídající hodnotu, než e-shopem zakoupený certifikát APEK...

+4/−1
doporučit
7.2.2019 11:04

J67a59n 10K21o98m77r52s81k22a 8532882648142

A ještě by to chtělo slyšet i druhou stranu, prodejce a techniky, jaké fígle na ně zákazníci zkoušejí a v jakém technickém stavu zařízení se snaží zákazníci domáhat vrácení a nebo výměny.

Máme zákony, které umožňují dělat z eshopu bezplatné půjčovny.

+3/0
doporučit
7.2.2019 21:10

J90a30r25o17s11l24a65v 78K96a67d43l65e26c 5841369182761

Zatím jsem žádný problém neměl. Spíše často narazím na nedostupnost zboží v požadovaném provedení. Asi jsem moc vybíravý. Na druhou stranu vím o hodně problémech s divnými zákazníky...:-P

+3/0
doporučit
7.2.2019 10:24

Z78d13e54n57ě36k 64K41o77v94á73ř 9918629349445

Tohle se mi stalo u mall.cz.

K mému údivu okamžitě nevrátili peníze a šlo to na reklamaci. Tu nestihli ve 30 denní lhůtě a prachy nakonec vrátili.Rv

+2/0
doporučit
7.2.2019 7:21

H80y45n74e27k 47N49o73v69á75k 3663792666455

Taky mám takovou zkušenost. Nedávno jsem vracel zboží jednomu eshopu specializovanému na SA58. Nehodnotím jejich ceny, holt když něco na trhu chybí, tak je poptávka žene cenu nahoru. Ale jejich drzost, s kterou mi chtěli odečíst poštovné z ceny s argumentem, že jsem nevyužil nejlevnější možnost vyzvednutí na prodejně mě vytočila. Ve smluvních podmínkách byla nejlevnější varianta pošta a osobní odběru tam nebyla ani zmínka. Nakonec vrátili celou cenu.

+1/0
doporučit
7.2.2019 10:27

J43a41n 11H20e18r26o94u67d62e55k 9378212263691

Kasa. Cz je toho zdárným příkladem. Začnou fungovat až po vyhruzkach advokátem a žalobou.

+2/−6
doporučit
7.2.2019 7:54

J59a73r58o34s11l12a92v 50M12r91á50z 7546722112616

Všichni se ohání svými právy, ale povinnosti žádné.. Hlavně vyčuraní čecháčci, to je kapitola sama pro sebe..

+1/−1
doporučit
7.2.2019 15:53

J64o14s83e65f 87V74a96l38a 9380573313333

na trhu jsou tisice pouzitych a sikovne repasovanych mobilu prodavanych jako nove. Dokonce ani originalni baleni neni zarukou. Jedinou vyhoudou je zadat jeste pred koupi do vyhledavace IMEI iPhonu a behem nekolika vterin se objevi, zda, kde a kdy byl poprve aktivovan. U ostatnich mobilu zrejme pomoc neexistuje

+1/−1
doporučit
7.2.2019 6:45

Finance.iDNES.cz radí

Víte, že termínovaný vklad je obvykle lépe úročený než spořicí účet?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz