ilustrační snímek

ilustrační snímek | foto: Profimedia.cz

Za letenky zaplatila 70 tisíc. Let zrušili, ale peníze jsou stále ve vzduchu

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Pokud letecká společnost zruší let, má podle unijních regulí do sedmi dnů vyplatit klientům zpět cenu letenky. Všichni asi chápou, že v době covidové je sedmidenní limit nereálný. Jak dlouho počkat a kdy je namístě kontaktovat právníky?

Lucie si prostřednictvím agentury Student Agency koupila letenky společnosti Turkisch Airlines z Prahy do Egypta. Let byl kvůli covidu zrušen, a tak Lucie na konci dubna agenturu oslovila a zeptala se, kdy jí vrátí peníze za neuskutečněnou službu. Protože letenky kupovala pro celou partu, nešlo o malou částku, ale celkem o sedmdesát tisíc. Za šest dní jí mailem přišla odpověď nabízející dvě možnosti: zvolit si jiný termín do konce roku 2020, nebo si nechat vrátit peníze s tím, že vzhledem k situaci to může trvat „delší dobu“.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se