Co vyslechli v bankách
Klient: Nefunguje mi pejsek.
Bankéř: Pejsek?
Klient: Ano, pejsek. Z ničeho nic mi přestal fungovat.
Bankéř: jste si jistý, že jste zde správně?
Klient: No určitě jo! Nejde i přes něj platit! Já vám to ukážu.
Bankéř: Jo PaySec…..
Operátor: Jste nyní v mobilní aplikaci nebo v internetovém bankovnictví?
Klient: V autě.
Klient: Nepřipisují se mi úroky na spořicí účet.
Operátor: A máte tam peníze?
Klient: Ne.
Operátor: Poprosím o váš rodinný stav.
Klientka: Žena.
Operátor: Dovoluji si upozornit, že tento hovor je nahrávaný.
Klient: Tak já se budu chovat slušně.
Operátor: A na které číslo vám chodí autorizační sms?
Klient: (nadiktuje číslo a po chvíli): Ježiš, kde já mám ten mobil?
Operátor: Z toho mobilu teď právě voláte.
Z e-mailové pošty:
Dobrý den, právě jsem si přečetla něco málo o možnostech, které se týkají spoření apod. Je možné i pro důchodce? Ptám se, protože jsem letos dovršila věk 71 let, a doufám, že těch 5 let bych mohla ještě vydržet. Teď se asi smějete, ale člověk nikdy neví.
Spolupráci poskytly Expobank, Equabank a pojišťovny Allianz, Kooperativa a Uniqa.