Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M60a17r93t28i77n 45K11ř36í69ž 9393732460787

I já se přidám ke škarohlídům a musím se ozvat, že přechod na George jsem dodnes nezkousnul. Servis 24 byl výborný systém a vlastně to byl důvod, proč jsem od ČS neodešel dříve. Přechod na George je bolestivý, práce se šablonami a příjemci naprosto chaotická a nepřehledná - nesnáším to. A co má být ten george klíč? To si budu muset instalovat nějakou aplikaci, u které nevím, co přesně dělá, ale komunikuje s bankou, na každé zařízení, ze kterého se chci připojit ke svému účtu?

+21/0
doporučit
10.10.2019 10:07

M52a41r26t56i24n 79V38o91k49a24s 9602358949143

Tyhle klíče, ať si banky fakt strčí do .... Když mi u jiné banky přišla zpráva, jak to bude s novým klíčem sluníčkové, skvělé, geniální, komfortní a bezpečné, volal jsem na infolinku s dotazem, jak se tahle novinka popasuje s tlačítkovým telefonem. Vlídná a komunikativní slečna mi řekla, že tlačítkový telefon přeci již nikdo nemá a když jsem jí vyvedl z omylu, tak mi doporučila nákup nějakého levného. A nebo, že stále zachovali papírové příkazy.

Opravdu mi není jasné, proč by si zákazník nemohl za ty peníze, co platí na poplatcích, normálně vybrat, jak chce autorizovat svůj přístup do banky.

+17/0
doporučit
10.10.2019 11:29

P35e83t33r 43M33a44r52š43o59u96n 5295388396946

Hlavně že vám už plně funguje George a umí minimálně to co Servis 24, co?...

Leda...prd

+16/0
doporučit
10.10.2019 3:33

O93n87d44ř75e63j 47F44r79a36n24c 4849521678

Ještě, že už jsem dávno u jiné banky. Není taky úplně dokonalá, ale se spořkou se to nedá srovnávat. Ten jejich šílenej systém, kdy je potřeba využívat asi miliardu služeb, aby se člověk různými slevami dostal na nějakou rozumnou cenu za vedení účtu, mi fakt nechybí...

+15/0
doporučit
10.10.2019 12:33

J88a45n 56Z68a32b73a19b26a 8134354168384

Dobrý den, proč u článku není označení, že jde o komerční sdělení a reklamu?

+14/−1
doporučit
10.10.2019 12:13

P92e44t92r 44S95o27k83o83l 8442131147481

Takže celá bezpečnostní vrstva dostala navíc jeden trapný PIN výměnou za ztrátu klientů s obyčejnými mobily. To je dobrý deal. R^

+8/0
doporučit
10.10.2019 10:25

V96í87t 60K33o98u68b47a 6896650554178

Tak kvůli té blbé aplikaci se chystám odejít od KB. Aspoň vím, že do ČS chodit nemám.

+7/0
doporučit
10.10.2019 12:12

D86a89v73i55d 29R22y91c67h81e16t81s28k53ý 9106831180390

Se "spořkou" jsem skončil asi před mnoha lety (cca 20 papírů a hodina na pobočce), přešel k Fíu (vyplněné online a podpis 1 papíru za 10 min). A už jsem se nikdy neohlédl.

+6/0
doporučit
10.10.2019 10:42

P10a18v63e83l 95N58o79v71o50t20n57ý 7641440492810

To je úspěch, že během půl roku převedli 1,6 milionů klientů, když se jich nikdo neptal a dostali to nařízeno?

Mně celý George neuvěřiitelně štve, ale nevím jestli někde jinde by to bylo lepší. Nejde ani tak o ověřování jako o design. Donedávna jsem měl mobilní data omezená na rychlost 386 kbps. Věci typu George absolutně nepoužitelné. Mně by se hrozvě líbila jednoduchá aplikace napsaná v čistém HTML co by fungovala i na stoletém mobilu přes 2G, ale to je dnes sci-fi.

+4/0
doporučit
10.10.2019 19:18

M85i57c12h69a50l 97H71u91š76á31k 2977666775435

George byl jeden z duvodu, proc jsem od Ceske sporitelny odesel k jine bance ....

+3/0
doporučit
16.10.2019 22:11

P60a48v89e39l 47P81o12k71o20r37n20ý 2126144180642

"protože jinak si klient ztraceného mobilu všimne" - nerozumím, to jako že si klient každých 10 minut kontroluje, zda má svůj mobil? Já mobil hodím do batůžku a tam si klidně leží třeba celý den.

+4/−2
doporučit
10.10.2019 9:42

L36u32m41í33r 94S70o51v39j42á20k 7678172401416

Přechod na George byl jedno velké zklamání. Nefunguje správně export do ABO, hledání rozhodně nefunguje tak, jak by uživatel očekával. Když ve vyhledaných výsledcích přepnu "jen na šablony", hledání se restartuje a musím jej zadat znovu. Když jsem chtěl včera zaplatit za vlakovou jízdenku, chvíli se točilo kolečko a pak suchá hláška, že služba není dostupná, protože něco aktualizují (v pracovní den odpoledne?) No ať každý posoudí sám.

+2/0
doporučit
17.10.2019 17:03

J84a39n 80R45i21c11h30t27e27r 7625470191752

Takže ČS zavádí to, co má konkurence už asi rok. Nemluvě o tom, že třeba KB neměla nikdy přihlašování pomocí jména a hesla, příp. sms, ale vždycky přes osobní certifikát. Už před hromadou let. Předpokládám, že George klíč bude fungovat podobně jako KB klíč, takže aplikace v telefonu, přes kterou pojede asymetrická autorizace pomocí klíčů. Z venku to bude vypadat jako appka, kam se zadá pin/otisk, ale uvnitř pofrčí nějaká autentizační kryptografie. U KB to funguje dobře.

Řešení pro lidi bez chytrého telefonu bude nicméně muset pořád fungovat. Žádná banka si nedovolí přijít o tyto klienty a zejména ne ČS, u které je čistě ze setrvačnosti spousta starších lidí, kde bude penetrace hloupých telefonů mnohem vyšší.

+2/0
doporučit
10.10.2019 10:55

O29n91d67ř45e88j 17S65e54k89e73r70a 1177916306159

Proti zavádění podobných opatření nic nemám, ale extrémně mi vadí, že nejdou vypnout.;-€

+2/0
doporučit
10.10.2019 10:21

M78i71l39e50n69a 85K79l56o73u89č12k86o46v18á 2696930236292

Nejsem klientem Česke spořitelny. Asi před rokem mi na e-mail došla zpráva, která se tvářila, že je z ČS. Protože se mi zdála podezřelá, volala jsem do ČS, abych je upozornila, že se možná neco děje. Reakce slečny/paní mě ohromila. Co já jako s tím mám dělat? Jak jste na to prisla? Nikdo nám nic nehlasil.. Tak to smažte. Naivně jsem si myslela, že podekuje a informaci předá někam dál. No, příště se angažovat nebudu:-P

+2/0
doporučit
10.10.2019 8:33

P51a59v70e95l 30K59r51ů85t51a 1201682736538

Jsem nadšen z toho, že kvůli neschopnosti spořky si budu muset vzít den dovolené a táhnout své osumdesátileté rodiče, kteří vůbec nebudou vědět proč, na pobočku.

+2/0
doporučit
10.10.2019 8:03

H89a94n50k55a 87D21u76c33h94k71o27v76á 2432112692568

Četla jsem před měsícem na Peníze.cz a nešlo o placený rozhovor :) https://www.penize.cz/mobilni-bankovnictvi/409454-prejdete-na-george-klic-vyzyva-sporitelna-zjednodusi-platby

+1/0
doporučit
11.10.2019 11:45

J84i95ř60í 50N65e42u58m18e58i21s86t64e28r 2742215823301

Zatímco u KB se náhrada z KB klíč provedla bez běhání na pobočku, S24 mi začal zničehonic psát že tam musím. Sice mají na par místech v podpoře napsáno, že to lze provést i čistě elektronicky, ale žádný postup dál nefungoval. Jestli tam na mě budpu zase koukat jak vyoraný myši, s tím, že jim zas nejde něco nastavit, tak už tam budu opravdu napsoled.

+1/0
doporučit
10.10.2019 3:39

A98l16e46š 89M30a57r26e89č34e78k 4416934625282

Tupé ovce v šiditelně zvládnout všechno. I ten zpropadený george.

0/−4
doporučit
10.10.2019 14:46

Finance.iDNES.cz radí

Víte, že pokud je vám cizí řidič způsobí škodu, může likvidaci pojistné události vyřídit vaše pojišťovna nikoli jeho?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz