Diskuse k článku
Nové AXA Bank už tři dny nefunguje internetové bankovnictví
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
mi_golemcelkem jednoduché vysvětleníProč něco nefunguje ? Protože management šetří na lidech i technice, nedostatečná školení. A to platí dnes téměř v každé firmě. Přitom ztráty nefungujícím systémem jsou mnohdy daleko vyšší. Jenže je to jiný BUDGET. Chyba je jednoznačně na straně managementu. Možná doplatili na všude skloňovaný outsourceing. 3 dny nefungující systém je likvidační. Jako zákazník říkám, ruce pryč od takové firmy, která se sama zlikviduje nesmyslným šetřením.
0/0
16.2.2010 10:50
|
![]() |
Kacenkin1Pozor na zajímavé úrokyPokud začne slabá a malá finanční instituce nabízet překotně depozitní produkt s vysokým úrokem, znamená to, že potřebuje nutně hotovost = nemá odpovídající poměr mezi depozity a úvěry = má problém.... |
![]() |
josefbadRe: Pozor na zajímavé úrokyAXA banka spada do francouzske skupiny AXA, ktera je 2. nejvetsi pojistovaci skupina na svete. Na rozdil od konkurence nepotrebovala vladni vypomoc. |
![]() |
jan.banosRe: Pozor na zajímavé úrokyJistě je to v mnohým případech pravda, ale jak jinak získá hotovost a zaujme klienty, pokud by nabídla úroky stejné nebo nižší než konkurence (např. ING) Jediné čím teď zaujmuja, je její IB, které umožňovalo snadno blokovat účty klientů. |
![]() |
laverdaNevíte nic o potížích Reifeissenky???Dostala se ke mě informace, že Reifeisenka je v docela velkém průšvihu.Neví o tom někdo něco více ? Děkuji! |
![]() |
preaxikRe: Nevíte nic o potížích Reifeissenky???Nevim nic, ale par mych znamych najednou odamtud vybralo vse co tam meli a prevedli to jinam. |
![]() |
MarquiRe: Nevíte nic o potížích Reifeissenky???Přesně tak... raiffaisen začala vybírat poměrně zvláštní poplatky, které se po dotazech snaží skrývat za nějaké jiné poplatky v původní smlouvě... přiznám, že pracuji jako zde velmi neoblíbený finanční poradce, ale po jednání RB jsem také pár lidem ze svého okolí našel lepší podmínky (např. studentský účet u ČSOB,... - podotýkam STUDENTSKÝ!! :-) ) |
![]() |
Niky79Re: Nevíte nic o potížích Reifeissenky???Nejlepsi je mbank. Je to zdarma a nic lepsiho proste neni :) |
![]() |
preaxikRe: Nevíte nic o potížích Reifeissenky???I ty placenej propagatore. Ale jinak s tebou souhlasim. |
![]() |
jan.banosRe: Nevíte nic o potížích Reifeissenky???mBank je jiště dobrá volba, ale také má své masařky. Hlavně když nastane nějaký problém, či nestandardní situace je řešení bez zveřejnění na mFóru zdlouhavé. |
![]() |
FiliasProblematické bankyNj, když jsou tady jen velký banky, které permanentně vymýšlí nové a nové poplatky aby si vydělaly o milardu víc než minulý rok. A pak je tady spousta takovýhlech podovodníčků kteří sice mají na první pohled super nabídku, ale pak člověk zjistí co mají všechno ve smlouvách co nejde a pak jen kouká o peněz tam přišel.
0/0
11.2.2010 22:48
|
![]() |
ufounaxa uz nikdyAxa nema nikdy žádný problém a na mrtvého brouka si hraje nejak asi obecne. Z jistych duvodu jsem si u nich zridil jedno pojistěni a nevšiml si super vzorce pro vypocet "poplatku" pri zruseni. Toto je moje chyba, priznavam, a prehledl jsem tyto figle obecne znal. Co mne ovsem nadzvedlo bylo to, ze pri konzultaci o zruseni, mi nikdo z nich na poboce nic nerekl (ano uz na pobocce ne u agenta), a jeste se tvarili jak delam dobre... tomu rikam financni poradci :-),....ano pro ne... Takze zaverem, nejsem nastvanej na ztratu penez, za to si muzu sam, ale kvuli pristupu jejich zamestancu u Axy uz nikdy nic, i kdyby davala zlaty prase zadarmo....
0/0
11.2.2010 21:36
|
![]() |
kenxúroveň stránekJestli má přímé bankovnictví a backendy stejnou úroveň jako stránky volně přístupné, tak to bude asi stát za to. Koukám na ten zdroják RetailLoginHome.html a fakt síla, každý druhý řádek v javascriptu zakomentovaný pokus z vývoje, zbytek ani komentovat nebudu. Security audit ani code review se zjevně nekonalo. Teď jen nevím, zda bankovnictví nejede, protože se nedělaly unit testy nebo jen integraci zaskočilo množství dat (už do toho nekliká jeden uživatel). |
![]() |
isissRe: úroveň stránekAni se nedivím když vidím praxi sw firem ve kterých se kutí všecko na nereálné termíny a testy se provádí až po nasazení... Můj odhad - začne to fungovat nejdřív za 14 dní... |
![]() |
PussywagonA co byste od Francouzů jako čekali ?Když dělají 35 hodin týdně ? : ) |
![]() |
tomas__marnyRe: A co byste od Francouzů jako čekali ?35 hodin týdně ano, ale jen když nestávkují. Takže několikrát za rok se to povede :-) |
![]() |
dikobrasAni to nečtiPamatuji si jak jsem četl článek na idnesu o nové super bance AXA,která nabízí neskutečně vyhodné úroky a nevím co všechno.Napsal jsem příspěvek co si myslím o lidech,kteří na tento "špek" skočí!Kdo vám dá v dnešní době něco zadarmo? I když se jedná o banku(banka=lichvářství).Všichni si myslíte jaké to služby a půjčky banky nenabízí,pod tou krásnou šlupkou,kdy vám všechno ochotně vysvětlí,jak je vše jednoduché je nechutná,tekutá,hnisavá hmota,kterou musíte sníst až dokonce.Podepsat cokoliv bance,je stejné,jako podepsat smlouvu s ďáblem.Dělal jsem nějakou dobu pro jednu nejmenovanou banku,vím jak vše chodí.Musel jsem ale toho nechat,poněvadž jsem viděl lidi,kterým banka vzala všechny sny.Tuhle práci jsem nemohl dělat ,protože mám svou hrdsot a nejsem svině.Jediné co mám v dnešní době společné s bankou je můj účet,který je nutný pro mou novou a mnohem prospěšnější práci vůči lidem. |
![]() |
lynxxxRe: Ani to nečtiNechápu co od bank čekáš. 3% p.a. není žádná skvělá slupka. Je to obyč nabídka, nic moc, ale jsou horší. Lidi jako ty by v bance pracovat neměli, spíše se obětuj někde za méně peněz. |
![]() |
dikobrasRe: Ani to nečti3% z 100 000=3000Kč,jenže bance musíš platit měsíční paušál za vedení účtu,pokud si navolíš jejich "výhodný" účet je tento paušál ještě větší.Dále ti strhávají peníze za výběr z automatu,za výchozí transakci atd.Tato firma má navíc "super" službu Call centrum,která je také zpoplatněná |
![]() |
Mak76Re: Ani to nečtiA co jsi pro tu banku dělal? Utíral podlahu...? |
![]() |
AlechinRe: Ani to nečtitaky jsem mel ten pocit. delal jsem v IT pro tri banky, ted budu pro dalsi. Ano, pravda je v tom, ze nemaji pro sporeni idealni reseni, ale copak to je jedina cesta na financnim trhu, jak zhodnotit penize? a nuto cloveka nekdo k tomu, aby vyuzival takove ci jine sluzby? kazdy si muze rozhodnout sam... a jestli chce nekdo poradit, at mi klidne napise, dam si ten cas a neco doporucim. |
![]() |
dikobrasRe: Ani to nečtiNež mě budete krititzovat,radši si zkontrolujte pravopis.Asi ani nemá cenu odpovídat na Vaše tupé příspěvky.S lidmi jako vy ,nikdy žádná domluva nebude. |
![]() |
Extra Želvazatloukat, zatloukat, zatloukatZatloukat, zatloukat, zatloukat a ono se to nakonec vyřeší :)
0/0
11.2.2010 15:59
|
![]() |
FoDaAxu nikdy !bratr měl u nich úrazové pojištění. Když mělo dojít k pojistnému plnění, ač se jednalo o případ, který spadal do podmínek pojistné smlouvy (úraz prstu, delší pracovní neschopnost), po delší době zkoumání mu sdělili, že na základě jejich interních směrnic nedostane nic. Podle jakých směrnic ? Tyto informace klientům neposkytujeme ! |
![]() |
ludeknRe: Axu nikdy !Soud? Smlouvu uzavřete raz dva a kdekoliv, při likvidaci hrajou zdržovací taktiku. Zkoumají a zkoumají, i když jde jen o výplatu naspořené částky, bez rizikového pojištění. Jestlipak se tahle bude chovat i jejich banka? |
![]() |
FoDaRe: Axu nikdy !ano, je to na soud, ale záleží na nátuře člověka a už je to beztak myslím promlčené. Každopádně naprosto neuvěřitelná prasárna: podle smlouvy by jste měl dostat odškodnění, ale podle našich interních předpisů, do kterých vám nic není a které vám nesdělíme, nedostanete nic |
![]() |
mukrRe: Axu nikdy !Hm. No musim rici ze co se tyka pojistoven, to tohohle bych rozhodne nesel. Mozna to bude znit jako stupidni reklama, ale mel jsem nekolik pojistnych udalosti (zlomena noha, zlomena ruka, rozfrkla slacha, vyron v kotniku) + par trosku pochroumanou fasadu po zimne s pojistnym plnenim nebyl zadny problem (CPOJ a Pojistovna CS). |
![]() |
josefbadtady to taky nejak nefunguje.Tady to taky nejak nefunguje. Posledni odstavec clanku psal nepravdu, tak jsem to kritizoval. Uz to opravili, ale muj prispevek smazali.
0/0
11.2.2010 15:41
|
![]() |
jakobinkickNečekal jsem, že se to vytelí tak rychle když jsem to tu nedávno chválil.
0/0
11.2.2010 15:18
|
![]() |
petrphz takovejch šetřílkůco by si chtěli hned po pár dnech peníze ze spořícího účtu převést někam jinam banka nic nemá. Hádám že tak za pů roku, rok to zprovozněj..
0/0
11.2.2010 14:49
|
![]() |
Pjotr_PjotrovicBanka v nefunkčnosti webového rozhraní problém nevidí?Tak to je skvělý přístup banky, když nevidí problém v nefunkčnosti webového rozhraní pro obsluhu účtu. Za tenhle výrok bych zodpovědné osobě nafackoval. Takovou reakci si mohl pan tiskový mluvčí odpustit. |
![]() |
I come from Lake Titicaca!Re: Banka v nefunkčnosti webového rozhraní problém nevidí?To je fakt podivný výrok. Ten moc klientů nepřiláká. |
![]() |
1bearRe: to je u internet bankingu docela zásadní konstrukční vadabeha to krasne, ale neseje |
Finance.iDNES.cz radí
Víte, že připojení na pult centrální ochrany objektu snižuje cenu pojištění domácnosti?
Další rady k nezaplaceníDopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!
V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.
Vstupte do obchoduPoraďte se s odborníkem
Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.
Vstoupit do poradny