Diskuse k článku

Bankéř České spořitelny: George letos čeká na milion klientů, Servis24 končí

Česká spořitelna letos spustila nové internetové bankovnictví nazvané George. Novinku již aktivně využívá přes 400 tisíc lidí. Staré internetové bankovnictví Servis24 banka vypne pro drobné klienty a živnostníky ještě letos. „Přechod budeme dělat do konce roku ve vlnách,“ říká Filip Zeman, ředitel digitálních produktů a služeb České spořitelny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O11l71d16ř76i53c66h 73P22o40p40e66l53á32k 8382353814227

Bankéř čeká na příchozích milion klientů? Tam je chyba. Správně by mělo být odchozích. Já jsem další co s touto institucí končím. Od pátku ten slavnej george nefunguje. Chci zadat platbu, přihlásím se nastaveným kódem a Jiřík, pardon george mě napíše, že se vyskytla chyba a že to mám zkusit později. Když jsem zavolal na linku spořky, tak ten hňup ze mě dėlal hlupáka, že neumím zadat správně kód a dokonce, že jsem ho zadal třikrát špatně a účet jsem si zablokoval. Ale můžu si prý dojít na pobočku a oni mě to za pouhou stovečku odblokují. Od října to spustili. Tudíž každých čtrnáct dní šup šup na pobočku budeme za stovečku zprovozňovat. Tak, že bankéři, strč si george......ty určitě víš kam.;-€;-€;-€

+1/0
16.10.2018 8:22

D18r12a70h31o93m51í40r 52B72o98k61r 2455806216748

Zavedení George do ostrého provozu je normální průšvih. Dokonce bych to nazval sabotáží. Servis24 fungoval naprosto spolehlivě. Manželka přes George nedokázala provést ani ty nejjednodušší operace. Přitom přes Servis24 naprosto bez problémů. George je nesrozumitelný a z hlediska funkčnosti, přehlednosti a intuitivního ovládání daleko vzadu za Servisem24. Myslím si, že byl spuštěn naprosto předčasně a je špatně odzkoušený.

+1/0
8.10.2018 0:23

P31a32v42e88l 71V36á47v46r37a 2436645237596

!!!!Georg Go nefunguje!!!!!

!!!!!!!!!!Kdo můžete, zatím nepřestupujte!!!!!!!!!!!

dle mojí osobní zkušenosti neumí nový systém to co má a i přes urgence mi ČSas nechce vrátit možnost návratu do Servisu 24!!!

podle mě skandál!

abych byl konkrétní, systém nedokáže zpracovat jednoduchý TP, který jsem běžně v původní aplikaci zadával. Příkaz na stravné pro dcery do ŠJ, tedy měsíční periodicita s vynecháním na prázdniny.

Potřeboval jsem navýšit takový stávající TP, který jsem běžně zadal v servisu 24 a pokaždé to zahlásí jen chybu.

Nový příkaz pro druhou dceru zadat také nelze.

technická podpora mi sdělila, že se o problému ví, že to prostě nejde, a že mám počkat do konce října.

OK, ale ať mi do té doby vrátí servis 24!!!

t

0/0
24.9.2018 10:51

R86o89m33a39n 52Š18e20s29t78á17k 5304749333803

O analýzu výdajů a příjmů většina klientů nestojí. Podle mne o tyto analýzy stojí především banky, protože jsou to dobře prodejná data (byť i anonymizovaná) o klientech a jejich finančních zvyklostech.

A o to, aby si taxikář strhl peníze z mého účtu při vystupování z taxíku, aniž bych to explicitně schválil, tak o to doopravdy nestojím.

+1/0
31.8.2018 14:23

J16a38n 12Š64l11a53m34b68o95r 9135668776266

Pri kazde inovaci je spolecnost rozdelena na dva tabory, jedni se smeji a druzi breci, ja se radeji smeju ;)

0/−1
26.7.2018 18:55

K66a15r94e67l 51N87o93v86o30t66n47y 1544865894782

Kde lze najít info o to je GEORGE Klíč a jak to funguje? Je to obdoba ČSOB Smart klíče? Tam mi byla funkce fundovaně vysvětlena na přepážce, kdežto u ČSAS mi sdělili: "Jó, no to je to nový bankovnictví. To se teprve zavádí". Ja si tedy nainstaloval jen GEORGE GO, ale to asi není ono, že?

0/0
18.7.2018 10:25
Foto

Č91e93s53k94á 58S82p68o30ř25i36t30e54l70n76a 5229813138865

Dobrý den,

klienti, kteří se rozhodnou zcela opustit SERVIS 24 a začnou používat výhradně bankovnictví George, získají takzvanou novou Bankovní identitu.

Přejít do světa George je možné on-line nebo na pobočce České spořitelny. On-line přechod umožňujeme klientům ve vlnách.

Do první vlny byli zařazeni vybraní klienti, kteří už dnes používají převážně George a jejich obvyklým bankovním úkonům nestojí v cestě žádná případná nefunkčnost. Zjednodušeně řečeno – provádějí jen ty operace, které George už umožňuje. Těmto klientům se v internetovém bankovnictví objeví banner s výzvou k přechodu do Gerge. Stačí kliknout na tlačítko „Spustit on-line průvodce“.

On-line průvodce vysvětluje klientovi nový způsob přihlašování, kterému říkáme Bankovní IDentita, nastavení disponentů a jejich oprávnění.

Po této akci klient použije jako přihlašovací jméno své Klientské číslo a heslo, kterým se přihlašuje do internetbankingu. Defaultně je jako metoda přihlašování nastaveno Heslo + sms kód. Pokud klient chce, může si v takzvané Správě IDentity (odkaz nalezne dole na přihlašovací stránce George) nastavit své vlastní uživatelské jméno a změnit metodu přihlášení z „Hesla + sms“ na „George Klíč“.

Aplikace George klíč je náhradou přihlašovacích a ověřovacích SMS. Po zvolení této metody klient už nemusí opisovat složité kódy z telefonu do prohlížeče, vše potvrdí svým 6 místným PINem v aplikaci.

Jak začít používat aplikaci George Klíč píšeme zde: https://www.csas.cz/cs/caste-dotazy/jak-zacit-pouzivat-aplikaci-george-klic

Další detaily s vámi rádi probereme na našich kanálech - telefonu, chatu, sociálních sítích nebo e-mailu.

S pozdravem Jiřina Jančíková, ČS.

0/0
18.7.2018 13:08

P26e31t32r 42M22a37c96h 5238503855701

To automatické placení se minelíbí. Chci tobýt já, kdo se rízhoduje otom kímu a kolik zaplatím. Co když nebudu s taxi službou spokojen, protože mě taxikář vezme na okružní jízdu nebo naopak nedorazí do cíle?

+1/0
15.7.2018 19:40

K63a19r24e63l 55N75o12v58o70t29n42y 1964845784402

A taky je občas potřeba stvrzenka, tedy jaksi argument CSAS odborníků poněkud mimo.

0/0
18.7.2018 10:15

R30o42m33a19n 17V84i44t67h70o68u55s 3585801266970

Zajímalo by mne kdy, a zda vůbec, bude George umožňovat príci s klientskám certifikátem na čipové kartě, jako je tomu u Servis24?

V S24 mám zřízen přístup ke dvěma účtům, a to k účtu "firemnímu", kde je potřeba použít certifikát, a k účtu spolku, kde stačí klientské číslo + heslo. Přihlásím-li se v S24 certifikátem, mohu pracovat s oběma účty, pokud se přihlásím v S24 jen klientským číslem a heslem, tedy nižší úrovní zabezpečení, mohu pracovat jen s účtem spolku (a dříve s osobním). To mi přijde celkem logické chování.

Pokud se ovšem v George pokusím přihlásit klientským číslem a heslem, obdržím chybovou hlášku: "K přihlášení nestačí uživatelské jméno a heslo, je třeba ověření certifikátem." Taková možnost však v George není, a tudíž se přes George nelze přihlásit ani k účtům, kde není vyšší úroveň zabezpečení dohodnuta. Asi by to chtělo dodělat, resp. předělat.

0/0
15.7.2018 17:16
Foto

Č45e42s82k58á 60S26p15o90ř25i11t19e33l41n67a 5829333478635

Dobrý den, do bankovnictví SERVIS 24 se nám za dobu jeho existence (bezmála 20 let) podařilo implementovat funkce, které byly vyžadovány našimi klienty a které umožňovaly obsluhu účtu z pohodlí domova. Technicky však už nestačil dnešnímu digitálnímu tempu, a proto je tu George. Stejně jako u stařičkého SERVISu 24 i teď nasloucháme uživatelům a upravujeme bankovní prostředí podle jejich přání. Mnohdy nasazujeme i funkce, které původně v plánu nebyly.

Jsme si vědomi, že zejména pro konzervativní klienty nemusí být přechod do nového světa úplně snadný, a proto jsme připraveni kdykoliv podat pomocnou ruku. Současně věříme, že George není krokem zpět a spousta pozitivních ohlasů nás v tom utvrzuje.

S pozdravem Jiřina Jančíková, ČS.

0/0
2.7.2018 20:31
Foto

Č81e16s63k89á 40S77p85o29ř51i53t94e98l26n30a 5429723838105

Dobrý den, internetové bankovnictví George je přívětivě nakloněno i těm uživatelům, kteří nevlastní chytrý telefon nebo tablet s nainstalovanou aplikací George Klíč. Klienti stále mohou do bankovnictví George vstupovat za pomoci zvoleného hesla a kódu z sms zprávy, kterou jim zašleme na mobilní telefon. Bezpečnostní metodu přihlašování, tedy to, zda vstoupí do George pomocí George Klíče nebo hesla + sms kódu, si volí každý uživatel sám podle svého zvážení a svých možností.

S pozdravem Jiřina Jančíková, ČS.

0/0
3.7.2018 9:13

K24a36r27e24l 24N51o18v18o96t61n12y 1104865444182

A což takhle konkrétní odpověď na můj příspěvek z 28.6. ve 14:20, místo nic neříkajícího ujištění;-)

0/0
6.7.2018 15:28

K94a98r19e44l 54N11o14v71o41t74n61y 1944255834882

Možná že ti ředitelé nepoužívejí výhody služeb ČSAS. Nejspíš mají peníze u nějaké pro klienty přívětivé banky, která s nimi jedná jako s VIP.;-D

+3/0
2.7.2018 8:32

E89v68a 83K82a19l21l45i67s90t21o81v32á 6797348266500

Čumim jak umim.... O nějakém Georgovi slyším poprvé, jsem patrně digitální tupec. Mobil mám taky jen blbej, nepotřebuju mobil, který by byl chytřejší než já :-P

K případným platbám a kontrolám účtu mi stačí noťas, už jen proto, že je na něm menší riziko překlepu.

A takže co? Budu od nového roku opět odkázaná na placení na poště složenkou a na zasílání výpisu z účtu poštou jenom kvůli absenci geniálního mobilu?

Tak to ať jde spořka do....... !;-€

Jdu hledat jinou banku ...

+1/−1
1.7.2018 4:33
Foto

Č65e60s90k31á 30S32p37o38ř97i19t63e85l48n62a 5559913348185

Dobrý den, internetové bankovnictví George je přívětivě nakloněno i těm uživatelům, kteří nevlastní chytrý telefon nebo tablet s nainstalovanou aplikací George Klíč. Klienti stále mohou do bankovnictví George vstupovat za pomoci zvoleného hesla a kódu z sms zprávy, kterou jim zašleme na mobilní telefon. Bezpečnostní metodu přihlašování, tedy to, zda vstoupí do George pomocí George Klíče nebo hesla + sms kódu, si volí každý uživatel sám podle svého zvážení a svých možností.

S pozdravem Jiřina Jančíková, ČS.

0/0
3.7.2018 9:29

Z70u42z26a14n34a 96E59r41b27e32n71o78v33á 9479248334945

Účelem nového bankovnictví je zjistit o klientovi ještě více citlivých informací, aby mohl být řádně oškubán a ještě za to poděkoval.

+2/0
30.6.2018 5:54
Foto

Č44e34s62k67á 67S40p54o83ř98i56t59e28l38n65a 5899963718635

Dobrý den, George pracuje s daty, která máme od klientů k dispozici. Nezáleží, zda pro obsluhu účtu použijete službu SERVIS 24 nebo nové internetové bankovnictví George. Jedná se pouze o nový způsob vizualizace dat, která jsou již v prostředí banky uložena.

S pozdravem Jiřina Jančíková, ČS.

0/0
3.7.2018 9:29

J83a34n 61B35u93b70i88k 9142151652297

Existuje takové léty osvědčené pořekadlo "Never Change Running System", česky "nešťourej do toho, co funguje". Každý profík se ho snaží držet, věda proč. Možná by si ho měli vzít za své i nejrůznější manažeři neustále přicházející s novými a novými vizemi.

+10/0
29.6.2018 13:46

R85a26d70e25k 66B21l67a71ž50í12č12e70k 7307350498103

Problém je v tom že skoro každý manažer dělá exkrement, jen přemýšlí jak koho oškubat(zákazník=větší prémie, ev. zaměstnavatele). Protože není vidět že by něco dělal, čas od času propadne panice a aby zaměstnavatel viděl že opravdu něco dělá, rozhodne se překopat stánky firmy, loga firmy, intenet banking, vzhled jiného ve firmě užívaného SW... Jinými slovy šikovně zvrtat co se dá. Má to i své výhody, až propadne po čase opět nové panice, bude mít co dělat - vrátit zpatlanosti a blbosti zase zpět...;-O

+3/0
4.7.2018 22:14

J23a88n 66S81v80a61t83e40k 4988436188406

Jen bych rád věděl, jak budou mít zajištěný přístup do internetového bankovnictví, pokud klient nemá a nechce používat chytrý mobil (dosud to šlo za použití SMS)...

+1/0
29.6.2018 11:10
Foto

Č90e78s62k34á 88S63p23o40ř87i13t70e53l31n35a 5319603808625

Dobrý den, přihlašování bude stále možné po zadání hesla a sms kódu. Pokud tedy nechcete používat chytrý telefon s aplikací George Klíč, můžete setrvat u tradiční metody.

S pozdravem Jiřina Jančíková, ČS.

0/0
3.7.2018 9:48
Foto

T40o10m53á70š 74B25e48r82n47a34t 8417408259326

"Vaše zadané platby jsme přesunuly." No nic, nějaké tipy na banku s přívětivým i.bankovnictvím, kde se s Jungmannovým odkazem ztotožnili alespoň na základní úrovni?

+2/0
29.6.2018 5:52

L12a37d79a 70N49o76v81a65k 4212193217

mít účet u ČS je diagnoza sama o sobě... Jestli využívají servis24, nebo džordže je jen interní členění klientů...

+1/−2
29.6.2018 0:36

L19a27d22a 59N55o40v32a58k 4452133187

možná by v čs mohlo managementu docvaknout, že ty důchodce nebudou mít navěky..., ale dělejte jak myslíte, kluci...

+2/0
29.6.2018 0:38

J85a29n 13S47y85s15e26l 4881979575865

Nadáváte tu na banku, na george atd., ale co chudáci bankéři? Sami tomu mnohdy moc nerozumí a ještě se musí tvářit jak je to všechno hrozně super. Hlavně ten přechod z S24 na George. Pro klienta na přepážce chvilka čekání, ale pro poradce orosené čelo nad další novinkou, kterou si na ně jejich zaměstnavatel připravil, stres a vaření z vody.

+1/0
28.6.2018 22:49

J47i51ř93í 54F59o21g14e79l 2730871436592

Tak jsem si to dnes vyzkoušel a žádný velký rozdíl oproti S24 nevidím. Asi je to trochu pomalejší.

+2/0
28.6.2018 22:24

M65a96r36t32i90n 93P18o80s79p29í92š50i60l 8675111896767

George je hezký, ale třeba když chci dát příkaz, jdu do servis24, tam je to jasné, v tom novém, není to intuitivní. A nevím tedy o jakém zabezpečení mluví ten pán, servis24 tam mám pro přístup asi 12-místný kód, do George lze nastavit jen 4-místný.

+3/0
28.6.2018 21:32

R49a32d21e63k 32A 79I70v64a11n79a 21N53o65v38á30k51o69v47i 9491590819344

George vyzkoušen a okamžitě odinstalován. Nepřehledný, nespolehlivý, naprosto k ničemu. Stav na účtu ukazuje tak nepřesné, že člověk vlastně ani nevi2 kolik peněz má k dispozici.. Proč to staré a spolehlivé co funguje se vždycky zruší a nahradí se moderním nefunkčním paskvilem

+6/−1
28.6.2018 21:21
Foto

Č94e88s75k17á 27S57p53o93ř91i19t24e13l34n64a 5329943428275

Dobrý den, George by měl ukazovat stejné informace o stavu účtu, jaké vidíte ve službě SERVIS 24. Pokud se setkáte s nějakým nesouladem, budeme rádi, když nám pošlete ofocené obrazovky s bližším popisem na adresu george@csas.cz.

S pozdravem Jiřina Jančíková, ČS.

0/0
3.7.2018 10:02

V64l66a89d23i96m37í24r 90O72d97s89t30r60č40i93l 6240374318870

Onehdy mBank začla používat 3dSecure. Nezaplatil jsem nic, protože to prostě nefungovalo. Světe div se, musel jsem si nainstalovat jiný prohlížeč. Jejich arbitr mi s klidem oznámil, že je rád, že jsem nakonec zaplatil a že to dokazuje, že chyba byla u mě :-D takže nové technologie jsou super. Pro nadšence... A co babičky a dědové? Co filozofové a rozjimači? Ti už teda platit nebudou?

+2/−4
28.6.2018 18:59

A25n61n22a 21K16i87r12š39o61v13á 9646280735143

Proč všechny změny vedou k horšímu? Mám účet u mbank - zkraje jednoduché, přehledné bankovnictví...po změně hrůza. To samé čsob Rv

+5/−3
28.6.2018 15:30

K32a93r24e43l 80N91o48v92o36t83n54y 1144705574822

Jo jo tam jsem taky byl, pak jsem přešel k ZUNO- to mě zase odešlo k Raifce, tam mě naprdli, takže teď jako druhou banku mám EQUA. Zatím po půl roce OK.:-)

0/0
28.6.2018 15:32

P18e20t36r 11N17o27v64á52k 1551837342

Vše je jen o zvyku. Mbank má i po změně spolu s Fio naprosto perfektní bankovnictví a hlavně bez poplatků. U spořky jsem platil v průměru měsíčně poplatky 120 Kč, za rok 1400Kč. Pryč jsem už 10 let, ušetřeno 14000 Kč!!! Za celou dobu nebylo třeba navštívit pobočku.

Spořitelna nenabízí nic navíc, co ostatní banky. Žije pouze ze setrvačnosti lidí, kteří nemají rádi změnu např můj táta.

+3/0
28.6.2018 22:40

K93a96r61e87l 18N78o25v25o37t46n79y 1794565394492

Ještě takový malý poznatek. Chtěl jsem použít vkladový bankomat pobočky, nebyl funkční. Nechtěl jsem tahat peníze celý den a tak jsem šel na přepážku je uložit. No a pak jsem na Georgeovi zjistil, že mi naběhl poplatek za peněžní úkony na přepážce.

Hádejte jak dlouho mi trvalo, než jsem ČSAS přesvědčil, že to byl jejich nesmyslný požadavek8-o

+1/0
28.6.2018 15:29

D31a35n38i65e12l 26Ř53e56h53á91č37e27k 5667863671517

... ještě je přesvědčujete... ;-D

+4/0
28.6.2018 19:45

J68i59ř56í 96K50o41h48o75u75t 3874551293465

Co to stálo, vklad na pobočce?

0/0
29.6.2018 0:13

K38a40r79e70l 67N94o39v24o88t80n17y 1504505174942

80,- Kč, za 25000,- za služby na přepážce,ale n!!ejde o ty peníze ,ale o princip:-/

0/0
29.6.2018 18:25

J79i60ř57í 37K69o93h20o29u10t 3424971893855

Mne by o ně šlo.

0/0
30.6.2018 16:38

J61a89n 23D69l33o19u25h61ý 7564569980909

Jo jo chlapci, mate uz cca 6 mesicu po dead line, ktera mela byt 31.12.2017 R^ Ja na radu "bankere" nedal a nepodnikal zadne kroky k tomu abych si poridil George. Jedu stale servis24. Vlastne ani nevim, proc bych na nej mel prechazet. Servis24 funguje perfektne a zadna "zasadni" funkcionalita mi tam nechybi R^ Prejdu na to, az sama CS mi servis24 zavre.

+10/−1
28.6.2018 15:23

K37a37r78e77l 48N56o10v33o52t94n24y 1394275584512

Ano, dead line je v pytli. Zato pan ředitel je pěkně vysmátý;-D

+2/0
28.6.2018 15:30

K27a20r79e38l 69N15o52v61o98t67n47y 1264405904422

Pan ředitel má hezký úsměv, ale asi mu zmrzne na tváři.

Mohl by mi někdo z Georga konečně odpovědět na mé dotazy, které jsem jim tam poslal? To opravdu chtějí Servis 24 rušit, aniž by Georga dopracovali?

A/ Změnu hesla, ke kterému mě Georg nabádal, jsem byl nucen udělat v Servis 24, neb Georg NEUMÍ!!To mi napsali z Georga!!

B/Georg dodnes NEUMÍ namalovat grafy jako v portfoliu SERVIS 24 ( žádal jsem info jak od call centra GEORGA, tak od osobního bankéře ČSAS- bez výsledku.

C/ Celý ten SW se mi zdá jaksi chaotický, špatně strukturovaný

D/ Jediné co snad mohu pochválit jsou informace do mobilu (ale i tady mám výhrady).

SW Equa Banky se mi zdá jaksi intuitivnější.

E/ A i ta reklama v TV není nic moc:-/

+3/0
28.6.2018 14:25
Foto

Č33e14s58k46á 42S66p41o50ř61i85t96e65l43n66a 5749823528735

Dobrý den, omlouváme se, v množství příspěvků vaše dotazy unikly naší pozornosti.

Ad A/ Pokud jste ještě zcela nepřešel do nového světa, to znamená, pokud máte stále možnost používat souběžně George i SERVIS 24, je změna hesla opravdu možná jen v internetovém bankovnictví SERVIS 24. Zřídíte-li si však novou Bankovní identitu, čímž přejdete natrvalo do světa George, budete svá hesla spravovat v takzvané Správě Identity. Pro jistotu ještě jednou zdůrazním - pokud se rozhodnete zřídit Bankovní identitu, je potřeba, abyste v tu chvíli vzal na vědomí, že tímto krokem navždy přijdete o možnost používat SERVIS 24. Pokud vám tato skutečnost nevadí, zvolíte si následně metodu přihlašování, a to buď heslem + sms nebo pomocí aplikace George klíč.

Ad B/ Zkuste si, prosím, aktivovat doplněk „Přehled“. V internetovém bankovnictví George klikněte na horní liště na ozubené kolečko, vyberte „Aktivované doplňky“ a aktivujte „Přehled“. Je možné, že tím bude váš požadavek vyřešen.

Ad C/ Je to vždy o subjektivních pocitech. Pokud zjistíme, že nějaká (ne)funkčnost vadí nebo je vyžadována větším množstvím uživatelů, nebráníme se úpravám bankovního prostředí. Připomínky a náměty sbíráme na adrese george@csas.cz

Ad D/ Díky za pochvalu. I zde platí – pokud zjistíme, že našim uživatelům ve velké míře nevyhovují naše informace, nebráníme se změnám.

Ad E/ Na reklamu jsme hrdí J

S pozdravem Jiřina Jančíková, ČS.

0/0
9.7.2018 8:48

K67a97r51e75l 28N38o85v83o75t78n20y 1104395694422

Bohužel odpověď neuspokojivá:

ad A/ Což takhle klientům vysvětlit krok po kroku jak se dělá nová identita?Třeba i do starého IB 24 dát info? Ani váš(můj) osobní bankéř netuší:-/

ab B/ V Přehledu/Aktivované doplňky je jen zmínka o tom, že je aktivní od 14.12.17, a jsou tam jen mé výdaje ( ty si dokáži ohlídat sám) - nikoliv grafy vývoje finančních produktů (fondy, akcie) které u Vás mám.To IB 24 dalo!

ad C/ připomínkoval jsem to jak osobnímu bankéři tak i do Georga, zřejmě něco v CSAS nefunguje.

ad D/ když se něco povede proč nepochválit

ad E/ Bohužel reklama nic moc, do poslední chvíle divák neví o co jde ( snad ten mrňous na konci a jeho "simple" řešení je vtipné). Testival jsem jak v rodině tak i u známých zda ví o co tak jde, výsledek asi z 10 pouze jeden tušil, a jen proto, že je též u CSAS a reklamu jako bakalář studoval

Takže celkově opravdu:-/, jen ten vysmátý bankéř je ;-D

+1/0
18.7.2018 10:14

P20e70t20r 80Š80e26s84t84á68k 6286523711488

Lidi si žádali zážitkové bankovnictví, tak ho tedy dostanou. Zažijete trochu dobrodružství, něco nového se naučíte, poznáte nové lidi z helpline... A to jen za drobný měsíční poplatek, prostě k nezaplacení.

+13/0
28.6.2018 14:20

J93a33n 83N93á51d72v92o90r56n85í29k 7603578905617

Je to pecka. Strojové učení, 21. století je tady.

0/0
28.6.2018 14:03

M40a60r55t36i33n 32S94e64d12l70á57č82e22k 1810569740664

To si snad dělají kozy? To jako, že člověk s normálním telefonem (od kterého čeká překvapivě jen telefonování a SMS) má smůlu? Co je tohle za dutohlava???8-o8-o8-o

+2/−1
28.6.2018 13:56

L46u74b80o54š 36N16a86l96e48z28í24n33e60k 8309678927320

člověk, který čeká od telefonu jen hovory a SMS se nemůže divit, že neumí bankovnictví ;-D

0/−3
28.6.2018 22:14

M38a67r95t45i24n 85S97e68d80l32á92č89e79k 1180989200624

???

+1/0
29.6.2018 4:08

J23a82n 19S17y14s53e67l 4391839145805

Člověk s normálním telefonem nemusí používat George klíč, ale nechat si posílat autorizační sms pro přihlášení.

+1/−1
28.6.2018 22:45

Finance.iDNES.cz radí

Víte, že půjčku můžete vyřídit kompletně on-line?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz