Zmapovali jsme, kterým bankám rostou počty klientů a kde je úbytek

Část 2/2

Air Bank: V čem jste oproti konkurenci jiní?
„Od začátku je naším cílem být první bankou, kterou mohou mít lidé rádi. Proto věnujeme veškerou naši energii do vytváření jednoduchých a příjemných služeb, které budou lidé naprosto přirozeně a rádi používají a navíc jim šetří peníze. Peníze už dnes u nás klienti šetří nejen pomocí výhodných úroků nebo tím, že za běžné služby nemusí nic platit, ale poslední dva roky mohou od nás dokonce získat nějaké peníze zpátky ze svých nákupů. Náš lidmi i odborníky oceňovaný přístup ke klientům a jednoduché a příjemné služby ale jen tak s pomocí ceníku porovnat nejde. I proto jsme loni spustili jednoduchou možnost založení účtu přímo přes mobilní aplikaci, aby si naše služby mohli lidé snadno vyzkoušet a zažít si sami, jaké je to mít banku, kterou mohou mít rádi,“ říká Vladimír Komjati, mluvčí Air Bank

Banka CREDITAS: V čem jste oproti konkurenci jiní?
„Jsme česká banka a každý klient je pro nás důležitý. Klientům přinášíme maximální komfort pro každodenní transakce, kde prim hrají moderní technologie - skvělá mobilní aplikace a internetové bankovnictví, které toho umí o dost víc než ostatní. Například propojuje účty ve více než dvaceti českých a slovenských bankách. Klientům nabízíme celou škálu služeb a produktů zdarma a bez podmínek. Například běžný účet, nic se u nás neplatí za výběry ze všech bankomatů doma i ve světě, splacení části nebo celé hypotéky je také bez sankcí a poplatků. Pořád stavíme také na výborném zhodnocování úspor a schopnosti individuální péče. To vše v duchu sloganu: Chtějte víc od své banky,“ říká Lucie Brunclíková, ředitelka komunikace a marketingu Banky CREDITAS.

Česká spořitelna: V čem jste oproti konkurenci jiní?
„Jsme nejdostupnější bankou jak z hlediska velikosti naší pobočkové a bankomatové sítě tak z hlediska nonstop dostupnosti naší klientské péče po telefonu, e-mailu, chatu a na sociálních sítích. Jako jediná banka zároveň nabízíme péče osobního bankéře (v rámci služby Moje zdravé finance) všem klientům bez ohledu na jejich bonitu - každý z nich může mít mobilní telefon na svého bankéře,“ říká mluvčí České spořitelny Filip Hrubý.

ČSOB (skupina): V čem jste oproti konkurenci jiní?
„Nabízíme veškeré bankovní a pojišťovací služby na jednom místě – tedy na pobočce i v digitálu (všechny produkty jsou klientovi k dispozici v jeho internetovém bankovnictví i smartbankingu). V České republice jsme díky naší pobočkové síti i spolupráci s Českou Poštou nejdostupnější bankou. Téměř všechny produkty si u nás klient může zřídit i online. Klientům chceme usnadňovat život a přinést řešení šitá na míru, proto je naší vizí nabídnout klientům digitální asistentku. Chceme nabízet i některé nebankovní služby zjednodušující život, například jsme spustili možnost platby za parkování přes naší aplikaci DoKapsy, zatím pro Ústí nad Labem, ale další města budou přibývat. Klientům také přinášíme řešení, která jsou v souladu s udržitelností životního prostředí – nabízíme zelenou hypotéku, autopůjčku a investice. V říjnu představíme také jako první platební kartu z recyklovaného materiálu,“ říká Patrik Madle, mluvčí ČSOB a Poštovní spořitelny.

Equa bank: V čem jste oproti konkurenci jiní?
„Jednoduchost, transparentnost, důvěra, respekt – naše základní čtyři hodnoty, kterými se v Equa bank řídíme a na kterých stavíme naše služby. Za služby, které klientům zpoplatňujeme, nabízíme odpovídající hodnotu. Základní služby jsou však v naší bance zdarma. Od klientů za to dostáváme jejich důvěru, s níž nám svěřují své peníze pro každodenní život nebo své úspory. Dále klademe důraz na to, aby naše služby byly moderní a abychom byly vždy v čele – pokud jde o používané a klientům nabízené technologie. Naší vlajkovou lodí je mobilní aplikace, která je díky pohodlí a přehlednosti tou nejlepší bankovní mobilní aplikací, jakou v Česku dnes můžete mít,“ říká Ondřej Hák, ředitel retailového bankovnictví Equa bank.

Fio banka: V čem jste oproti konkurenci jiní?
„Mezi tzv. novými bankami nabízíme našim klientům vlastně všechny služby, které najdou u tradičních bankovních domů a vše u nás mohou vyřídit pod jednou střechou. Nabízíme jim běžný účet bez poplatků pro běžné klienty i podnikatele, hypotéky, rozsáhlé možnosti investování, síť poboček, bankomatů a vkladomatů, stejně jako digitální „verzi“ banky, kdy mohou prakticky vše vyřídit online. Zároveň jsme stabilní v naší poplatkové politice, neměníme podmínky a klienti u nás vědí, že se na nás mohou spolehnout. I proto jsme letos, kdy slavíme desetileté výročí od získání bankovní licence, přivítali miliontého klienta. Jsme praktickou bankou, která klientovi nechce stát v cestě, ale spíš ho světem financí provázet a být mu po ruce,“ říká mluvčí Fio banky Jakub Heřmánek.

Hello bank!: V čem jste oproti konkurenci jiní?
„Hlavním posláním Hello bank! je zjednodušovat klientům jejich život s financemi. Naše bankovní produkty jsou jednoduché, jasné a bez zbytečných podmínek. Nedělíme nabídky na ty výhodnější pro nové klienty a ty druhé. Stávajících klientů si vážíme a vždy jim nabízíme něco navíc. Naše produkty se dají sjednat rychle online či po telefonu. Dlouhodobě také držíme atraktivní úroky u běžného účtu 0,6% p.a., i Hello spoření 1% p.a.
Hello bank! je jediná banka, která nabízí prodej na splátky u více než 1 800 partnerů přímo v místě jejich nákupu. To vše vytváří netradiční mix služeb a individuálního přístupu ke klientovi, který je jedinečný i v rámci naší mateřské skupiny BNP PARIBAS, „říká mluvčí Hello bank! Gabriela Pithartová.

ING Bank: V čem jste oproti konkurenci jiní?
„Budoucnost bankovnictví je ve stále jednodušším, intuitivním a uživatelsky přívětivém ovládání osobních financí. Z banky se zároveň stává osobní poradce klienta v oblasti jeho financí. Funkce banky se tak integruje i do jeho nákupních či obdobných životních rozhodnutí. Naše banka si klade za cíl pomáhat lidem být vždy o krok napřed. Nebojíme se odvážných rozhodnutí. Na český trh jsme vstoupili ve stejném roce, kdy se země připojila k internetu a o přibližně třicet let později jsme se rozhodli uzavřít prakticky všechny pobočky a obsluhovat klienty pouze telefonicky a online. Naše ING Konto bylo prvním spořicím účtem na českém trhu a klienti se mohou těšit na naše další novinky,“ říká Radek Sedlář, ředitel Retailové sekce banky ING.

Komerční banka: V čem jste oproti konkurenci jiní?
„Budoucnost bankovnictví je jednoznačně v digitalizaci. Proto významně investujeme do urychlení rozvoje digitalizace tak, aby většinu běžných bankovních činností bylo možné jednoduše a pohodlně vyřídit z domova nebo odkudkoliv to pro klienta bude výhodné. 

Jako jedna z mála bank v ČR podporuje KB všechny platformy mobilního placení - Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay a Fitbit Pay. Umožňujeme svým klientům okamžité platby nejenom přijímat, ale také zadávat. Klienti mohou své korunové platby převádět na účty jiných bank během několika málo sekund. Z celkového počtu více než 800 bankomatů jich více než polovina umožňuje přijímat vklady a téměř 300 je bezkontaktních. Naši klienti mohou v internetovém bankovnictví nahlížet na své účty v dalších 14 bankách,“ říká mluvčí KB Michal Teubner.

mBank: V čem jste oproti konkurenci jiní?
„mBank se snaží narušovat zaběhané pořádky a postupy na trzích, kde působí. Jak bylo zmíněno, Mobilitu má mBank přímo v názvu, proto z pohledu komunikace s klienty kombinujeme všechny kanály – jak ty online, tak telefonické či fyzické. Každý z nich má totiž specifické přednosti, které je možné využít v komunikaci a nabídce různých typů produktů.

Naším cílem je přinášet klientům jednoduchá a přitom spolehlivá a technologicky řešení jejich finančních a bankovních služeb v digitálním prostředí. Rozkročení přes tři trhy střední a východní Evropy (Polsko, Česká republika, Slovensko) nám dává unikátní lokální expertízu a umožňuje přinášet ta nejlepší řešení z okolních trhů,“ říká mluvčí mBank Štěpán Dlouhý.

MONETA Money Bank: V čem jste oproti konkurenci jiní?
„Jsme průkopníci digitálního bankovnictví u nás. Jsme vždy mezi prvními v nejrůznějších technologických novinkách, ať již jde o Goggle Pay, Apple Pay, Fitbit nebo Garmin. Naše mobilní aplikace Smart Banka je již několik let jedničkou mezi bankovními aplikacemi v mobilu, kromě jiného nabízí multibanking, online směnárnu nebo investice do předních světových investičních fondů. Jako jediní v zemi a dokonce v Evropě nabízíme online refinancování hypoték prostřednictvím aplikace Refinanso. 

Kromě domácností se silně orientujeme na živnostníky a malé podnikatele, kterým se již tradičně snažíme pomáhat s financováním jejich podnikání.
„říká Zuzana Filipová, mluvčí Moneta Money Bank

Raiffeisenbank: V čem jste oproti konkurenci jiní?
„Nedávná zkušenost s omezeními v nouzovém stavu nám všem ukázala, jak je důležité vytvářet si finanční rezervu, kterou je zároveň dobré chytře zhodnocovat. Proto jsme se rozhodli znovu nabídnout klientům spořicí účet se sazbou 3 % p. a. V nabídce máme dále i Chytrý účet, který je zdarma a bez podmínek, což je ovšem již standardem. 

Spustili jsme také službu RB směnárna, která klientům umožňuje měnové konverze výhodnějším kurzem. V kombinaci s vedením účtu až v 19 měnách najednou pod jedním číslem účtu jde o zcela unikátní službu na trhu a ocení ji každý klient, který využívá více měn. Neustále také vylepšujeme naše mobilní a internetové bankovnictví tak, aby si naši klienti mohli většinu služeb zařídit pohodlně sami a online,“ říká Jan Figlovský, segmentový manažer Raiffeisenbank.

Sberbank: V čem jste oproti konkurenci jiní?
„Sberbank se snaží poskytovat klientům inovativní produkty, které jim přinesou co nejlepší podmínky. Díky tomu došlo k výraznému nárůstu zájemců o běžné účty. Od dubna naše banka přišla na trh s novinkou v podobě unikátního běžného účtu s odměnou 1 234 korun vyplácených každý rok za věrnost a 1 234 korun jednorázově za přechod z jiné banky. Počet klientů s běžným účtem se tak meziměsíčně zvýšil o 40 %. Potvrdilo se tak, že účet je atraktivní a jedinečný. Odměna za věrnost a mobilitu ve výši 2 468 korun první rok jsou špičkou na trhu a klienti to oceňují. 

Nejběžnější FÉR účet PLUS je zdarma, poskytuje neomezené výběry z bankomatů v ČR i zahraničí, samozřejmostí jsou i neomezené platby, platební karta a zvýhodněný kontokorent a zvýhodněná úroková sazba na spořicím účtu,“ říká mluvčí Sberbank Radka Černá.

Trinity Bank: V čem jste oproti konkurenci jiní?
„V době, kdy se všichni přesouvají především na online, klade naše banka i nadále velký důraz na budování osobních vztahů s klienty, posilování důvěry a vysokou úroveň péče o klienty. Každý klient tak má svého privátního bankéře, který je vždy schopen připravit konkrétní řešení na míru dle potřeb klienta. Mnoho konkurenčních subjektů klade důraz spíše na kvantitu než kvalitu, u nás je tomu opačně. Necílíme na stovky tisíc klientů, ale desítkám tisíc našich klientů chceme nabídnout vysokou úroveň péče a i nadále nadstandardní zhodnocení jejich úspor,“ říká mluvčí Trinity Bank Eva Čerešňáková.

UniCredit Bank: V čem jste oproti konkurenci jiní?
„Jsme stále univerzální bankou, která nabízí klientovi a celé jeho rodině jednoduché produkty a kompletní služby s velkou flexibilitou a silnou pozicí v bankovních segmentech retailového, privátního, firemního a investičního bankovnictví. Jsme banka pro každého, kdo hledá efektivní a inovativní řešení z oblasti digitalizace, jednoduché mobilní bankovnictví, sjednání služeb online a kvalitní zákaznický servis. Víme, že bez kvalitní péče o klienta se bankovnictví neobejde. Naším standardem, který klienti oceňují, je proto i rodinný přístup,“ říká Petr Plocek, mluvčí UniCredit Bank.

Autor:
  • Nejčtenější

Opustili původní profese a včelaří. Už mají 200 úlů a milionové obraty

16. března 2024

Ze svého koníčka udělali manželé Kölblovi rodinný byznys. Na Vysočině vybudovali medovou farmu a...

Jak financovat pobyt v lázních? Nenechte se odbýt, možná na něj máte nárok

15. března 2024

Premium Léčebný pobyt v lázních může pomoct s nejrůznějšími zdravotními neduhy. Na své si tam však přijdou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Půjčených 50 tisíc bratr nevrátil. Můžu ho žalovat, i když nemáme smlouvu?

13. března 2024

Premium Jsou tací, kteří říkají, že máme půjčovat jen tolik peněz, o kolik jsme ochotni přijít. Na druhou...

Zmapovali jsme, na co letos přispívají všechny zdravotní pojišťovny

15. března 2024

Všechny zdravotní pojišťovny se snaží motivovat klienty, aby pečovali o své zdraví a využívali i...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Jak umět říkat druhým „ne“ a necítit se přitom provinile

18. března 2024

Dvě jednoduchá písmena, jedno jednoduché slovo: „Ne!“ Vyslovit ho však bývá často obtížné. Pro...

VIDEO: Střílej po mně! Kameraman natočil téměř celý útok v centru Prahy

Premium Ve čtvrtek zemřelo rukou střelce Davida K. 14 obětí, 25 lidí je zraněných, z toho deset lidí těžce. Jedním z prvních na...

Máma ji dala do pasťáku, je na pervitinu a šlape. Elišku čekají Vánoce na ulici

Premium Noční Smíchov. Na zádech růžový batoh, v ruce svítící balónek, vánoční LED svíčky na baterky kolem krku. Vypadá na...

Test světlých lahvových ležáků: I dobré pivo zestárne v obchodě mnohem rychleji

Premium Ležáky z hypermarketů zklamaly. Jestli si chcete pochutnat, běžte do hospody. Sudová piva totiž dopadla před časem...

Čím je dlouhodobý investiční produkt výhodný i pro padesátníky?

19. března 2024

Jak už sám název napovídá, dlouhodobý investiční produkt (DIP) je primárně koncipován jako...

Splatili hypotéku, za výmaz z katastru zaplatili dvojnásobný poplatek

19. března 2024

Majitelé rozdílně zastavených nemovitostí kvůli hypotéce si za vklad do katastru nemovitostí při...

Nemovitosti jsou jistota. Investovat se dá i s malým kapitálem

18. března 2024

Advertorial Pokud si chcete zafixovat vysoký výnos v době klesajících úrokových sazeb, není na co čekat. Do...

Jak umět říkat druhým „ne“ a necítit se přitom provinile

18. března 2024

Dvě jednoduchá písmena, jedno jednoduché slovo: „Ne!“ Vyslovit ho však bývá často obtížné. Pro...

Nutný výchovný pohlavek, souhlasí Bouček i Havlová s přerušením projevu na Lvu

Moderátor Libor Bouček ostře zareagoval na kauzu ohledně délky proslovu režisérky Darji Kaščejevové na předávání cen...

Švábi, vši a nevychované děti. Výměna manželek skončila už po pěti dnech

Nová Výměna manželek trvala jen pět dní, přesto přinesla spoustu vyhrocených situací. Martina ze Znojma se pokoušela...

Vyzkoušeli jsme podvod z Aliexpressu. Může vás přijít draho, i po letech

Nakoupili jsme na Aliexpressu a pěkně se spálili. Jednu USB paměť, dvě externí SSD a jeden externí HDD. Ve třech...

Chtěli, abych se vyspala s Baldwinem kvůli jeho výkonu, říká Sharon Stone

Herečka Sharon Stone (66) jmenovala producenta, který jí řekl, aby se vyspala s hercem Williamem Baldwinem (61). Měla...

Byla to láska na první pohled, říká hvězda Gilmorek o manželství s modelkou

Milo Ventimiglia (46), představitel Jesse ze seriálu Gilmorova děvčata nebo Jacka Pearsona ze seriálu Tohle jsme my, je...