- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pěstují se tak miliony adeptů na nákup hrnců a dek v pozdějším věku...
Když mladí posměšně kroutí hlavou nad důvěřivýma babičkama, ani netuší, že kroutí hlavou i nad sebou...
Proč se nedrží reklamního sloganu..: "Buďte sama sebou". Tak 90% holek bez namalovaného obličeje na ksichtu by si to ani nemohly dovolit.
zajímavé, jak se sebevědomá mládež chová v podstatě jako brutálně manipulovatelné stádo ovcí....
řešíme kraviny... pokud je někdo taková ovce, že kupuje všechno, co mu kdo chce prodat, aniž by používal vlastní mozek, jestli to chce nebo jestli to potřebuje, tak mu nic nepomůže..
máme daleko větší zla, než to, že je někdo manipulován marketingem... vždyť vlastně o nic nejde, pokud tam není skrytá reklama na kouření atd.