Diskuze

Kosmetické firmy sázejí na video bloggery. Děti nevědí, že jde o reklamu

Miliony lidí po celém světě denně sledují na sociálních sítích videonávody, jak používat různé kosmetické přípravky. Je přitom jedno, jestli jde o drahou řasenku nebo řadový pleťový korektor, a jestli ho tzv. vloggeři nanášejí luxusním štětečkem, nebo konečky prstů. Videa cílí hlavně na mladší zákazníky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Pěstují se tak miliony adeptů na nákup hrnců a dek v pozdějším věku...

Když mladí posměšně kroutí hlavou nad důvěřivýma babičkama, ani netuší, že kroutí hlavou i nad sebou... ;-D

0 0
možnosti
Foto

Proč se nedrží reklamního sloganu..: "Buďte sama sebou". Tak 90% holek bez namalovaného obličeje na ksichtu by si to ani nemohly dovolit.

2 0
možnosti
LN

L43a84d25a 55N80o39v44a45k

14. 6. 2018 18:33

zajímavé, jak se sebevědomá mládež chová v podstatě jako brutálně manipulovatelné stádo ovcí....;-)

8 0
možnosti
RS

řešíme kraviny... pokud je někdo taková ovce, že kupuje všechno, co mu kdo chce prodat, aniž by používal vlastní mozek, jestli to chce nebo jestli to potřebuje, tak mu nic nepomůže..

máme daleko větší zla, než to, že je někdo manipulován marketingem... vždyť vlastně o nic nejde, pokud tam není skrytá reklama na kouření atd.

3 2
možnosti