(ilustrační snímek)

(ilustrační snímek) | foto: MAFRA

Bavte se, my vám za to zaplatíme, láká mexická síť hotelů na práci snů

  • 15
Někdo na dovolenou šetří celý rok, jiný za roční pobyt u moře ještě dostane zaplaceno. Řetězec luxusních letovisek Vidanta v Mexiku zahájil marketingovou kampaň, kdy vybere zaměstnance, který bude mít jediný úkol: užívat si luxusní dovolenou a zážitky z ní sdílet na sociálních sítích.

Zaměstnanec, jehož hlavním posláním bude strávit roční dovolenou v luxusních plážových resortech hotelu Vidanta v Mexiku, bude zdarma cestovat, jíst i využívat veškeré služby těchto komplexů.

K bohatým lázeňským procedurám, snídaním do postele a relaxacím u bazénů dostane tento pracovník také 120 tisíc dolarů, tedy v přepočtu více než 2,7 milionu korun.

Na „mateřskou“ se psem. Společnosti lákají majitele zvířat na placené volno

„Vybraný kandidát projde výcvikem zaměstnanců, bude úzce spolupracovat s marketingovým týmem a vytvářet obsah pro sociální sítě. Musí také sledovat trendy a ovlivňovat,“ informuje server CNBC.

Videa a fotografie bude výherce pořizovat mimo jiné z mexických oblasti Riviera Maya, Los Cabos či Puerto Vallarta. Od prosince bude lákat nejen na hotel, ale také na aktivity v jeho okolí.

Blogeři na cestách

Podobný nápad měla letos také letecká společnost WOW air. Ta si na letní prázdniny najala dva dospělé brigádníky, jejichž hlavním úkolem bylo cestovat do míst, kam společnost létá, a z těchto destinací sdílet digitální obsah v podobě článků, videí a fotek (psali jsme zde).

Za mapování restaurací, kulturních atrakcí, nočního života či dopravy dostal každý plat 4 000 dolarů měsíčně. Od 1. června a 15. srpna vybraná dvojice navštívila například Berlín, Barcelonu či Island. Letecká společnost jim navíc uhradila veškeré výdaje za cestování a ubytování. 

Server CNBC uvádí, že existují i další pracovní pozice, které svým zaměstnancům umožní bezplatně cestovat do zahraničí.

Kromě pilotů či hotelových manažerů jsou neustále na cestě například cestovní poradci, kteří svým klientům prodávají vlastní zkušenosti z destinací a hotelů po celém světě.

Průměrný roční plat takového poradce je podle CNBC kolem 37 tisíc dolarů (822 tisíc korun). Ti nejlepší, kteří pracují s bohatými klienty a cestují do pětihvězdičkových hotelů, si ale přijdou až na téměř trojnásobek.

„Po dvou letech si vydělají i 100 tisíc dolarů ročně (asi 2,2 milionu korun),“ uvedl Jim Bendt, generální ředitel společnosti Pique Travel Design.

Mexiko

Mexiko