Podle ASA se už reklama nesmí ve vysílání znovu objevit. Poté, co rada obdržela pět stížností, rozhodla, že ačkoliv je jasné, že se jedná o fantaskní svět, u řízení ve videu byl vidět důraz na rychlost a nezodpovědnost a také velice pravděpodobně porušení silničního zákona.
Společnost Mars-Wrigley, která značku Twix vlastní, prohlašuje, že video představovalo absurdní svět odtržený od reality, což potvrdila i nevládní společnost Clearcast, jejímž úkolem je schvalovat reklamní spoty před vysíláním.
Reklama zobrazuje dlouhovlasého muže, jak v automobilové honičce ujíždí před dalším autem. Potom se skutálí ze srázu, a druhé auto mu přistane na střeše, čímž připomínají balení tyčinek Twix.
Nejen rychlá jízda. Policie Turka podezřívá, že jel bez dálniční známky![]() |
Problémy s reklamou na čokoládu řešilo v minulosti také Česko. Rada pro rozhlasové a televizní vysílání udělila v roce 2001 všem celoplošným televizím pokutu 500 tisíc korun za odvysílání reklamy na Fidorku. Rada reklamu považovala za ohrožení psychického a morálního vývoje dětí a mládeže.
Ve spotu malá dívka uhodí panenkou do čelního skla kabrioletu, jenž zastavil na červenou. Ve voze se nafouknou airbagy, které znehybní muže za volantem i jeho spolujezdkyni, která drží v ruce Fidorku. Dívka toho využije a oplatku jí ukradne.