Diskuse k článku

100 milionů korun za reklamu. Firmy na Super Bowlu se předháněly, kdo zaplatí víc

Amerika má za sebou každoročně nejsledovanější akci v americké televizi. Liga amerického fotbalu Super Bowl, která k obrazovkám každoročně přitáhne až třetinu Američanů, je pro několik společností skvělou příležitostí ke zviditelnění. Není to ale zadarmo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R89o55m80a41n 49D71o96r66s54k54ý 1166544170368

Perfektní :-) Tide u mě vede. Ani si nevzpomenu, kdy jsem se u reklamy zasmál a pustil si ji podruhé !!! :))))

0/0
7.2.2018 9:34

P55e58t54r 94D38y91n37t57a35r 8304899681275

Budwaiser utratil x milionu dolaru za reklamu o tom, ze rozdal vodu za x set tisic

0/0
6.2.2018 13:48

P36a13u71l 79J25a85r48o46s 2593108760

Proc nedodal tech x plechovek piva misto vody?

0/0
7.2.2018 8:26

Najdete na iDNES.cz