VIDEO: Toaletní papír jako šmirgl? Jeho použití si budete pamatovat

  16:22aktualizováno  16:22
Abyste si návštěvu toalety pořádně zapamatovali. To je slogan, na který vsadila americká firma v humorně laděné reklamě na produkt, vracející se o sto let inovací zpět. Jedná se totiž o toaletní papír ze surového dřeva.

Autentický, surový, na zakázku vyrobený. Tak začíná reklama na toaletní papír ze dřeva od firmy Quilted Northern z Atlanty.

Žena dá na toaletu tento stylový toaletní papír a její malý syn se na nový výrobek dívá značně překvapeně. Když pak matka usedne mezi své přátele na pohovku, nevypadá po použití toalety úplně nadšeně. „Abyste si návštěvu toalety pořádně zapamatovali,“ říká k tomu vypravěč.

Reklamní agentura Droga5 vysvětluje, že pro zákazníka je toaletní papír produkt, u kterého záleží jen na tom, aby sloužil svému účelu. Když pak vytváří spoty na konkrétní značku toaletních papírů, snaží se o to, aby lidem tuto každodenní záležitost připomněli. Už loni agentura výrobci toaletních papírů vytvořila slogan „Navržen, aby byl zapomenut“.

Autor:

Nejčtenější

Saúdská Arábie přišla útokem o polovinu produkce ropy. Cena poletí vzhůru

Ve dvou ropných zařízeních na východě Saúdské Arábie vypukl požár. (14. září...

Útok na ropná zařízení společnosti Saudi Aramco na východě Saúdské Arábie uvrhl světový ropný trh do stavu, kterého se...

VIDEO: Účtenky i krabičky na jídlo. Nejčastější chyby při třídění odpadu

Papírové kelímky, plata na vejce ani použité obaly od pizzy do modrého...

Ruličky od toaletního papíru, účtenky nebo obaly na vajíčka jsou přece z papíru, tak patří do modrého kontejneru. Věta,...

Pozor na pohádky o suchu, píše v eseji agrární analytik Petr Havel

Takto vypadá v květnu 2018 vyschlá půda v areálu Všesportovního stadionu v...

Za sucho u nás nemůže méně srážek, nedostatek dešťů je jen jednou z pohádek o tom, jak Česko brzy zůstane bez vody....

Komunistické megastavby. Stačil příkaz soudruha, na práva lidí se nehledělo

Z výstavby jaderné elektrárny Dukovany. Stanislav Mihal, Jan Dvořák a Dušan...

Budování dálnic, elektráren či ropovodů v dobách socialismu nekomplikovaly stížnosti sousedů ani dohadování o ceně za...

Chceme dobýt malá města, říká šéf KFC. Řetězec se rozrůstá do regionů

Šéf řetězce KFC pro Česko a Rakousko Libor Hubík

Češi si mohou v tuzemsku koupit kuřecí z fastfoodového řetězce KFC už 25 let. Španělská společnost AmRest, která na...

Další z rubriky

Ze značky Prosecco těží masová produkce. Staří vinaři se přejmenovávají

Test prosecca

Na 800 letech tradice výroby Prosecca v oblasti měst Valdobbiadene a Conegliano parazituje levnější masová produkce,...

Co se kam vejde. K populární Tetris challenge se připojili i čeští hasiči

Tetris challenge v podání hasičů Středočeského kraje.

Záchranáři, policisté, hasiči, i příslušníci armády po celé Evropě se účastní populární výzvy na sociálních sítích...

Němci o kryptoměnu od Facebooku nestojí. Chtějí předejít problémům

Ilustrační snímek

Německá vláda ve středu schválila komplexní blockchainovou strategii. Slíbila v ní, že bude bojovat proti snaze firem...

Šéf Ryanairu proti sobě poštval akcionáře. Na opcích může získat miliardy

Šéf irských aerolinek Ryanair Michael O'Leary

Investoři nízkonákladového Ryanairu jsou jak na trní. Důvodem je schválený plán na odměňování excentrického šéfa...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz