náhledy
Čeští turisté začínají objevovat Balt. Jeho polské pobřeží zažívá v posledních letech boom, staví se letoviska, přibývá infrastruktura, staví se dálnice. Relativní blízkost Česku začíná oslovovat i české turisty. Z ústeckého kraje se sem dá dojet už za 6 hodin. Mezi davy Němců a Poláků tak začíná být slyšet i čeština. Ceny v top destinacích jsou srovnatelné s těmi u nás (ceny potravin, paliv jsou v obchodech nižší). Služby jsou nastaveny na mnohdy vyšší úroveň než v Česku. Poloostrov Hel je rájem windsurfařů a kajtystů.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Čtenář Tomáš Vít hledal místo, kam se dalo jet na pár dní i v době pandemie bez testů a karantény.
Autor: Archiv soutěže
Čeští turisté začínají objevovat Balt. Jeho polské pobřeží zažívá v posledních letech boom, staví se letoviska, přibývá infrastruktura, staví se dálnice. Relativní blízkost Česku začíná oslovovat i české turisty. Z ústeckého kraje se sem dá dojet už za 6 hodin. Mezi davy Němců a Poláků tak začíná být slyšet i čeština. Ceny v top destinacích jsou srovnatelné s těmi u nás (ceny potravin, paliv jsou v obchodech nižší). Služby jsou nastaveny na mnohdy vyšší úroveň než v Česku. Poloostrov Hel je rájem windsurfařů a kajtystů.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Čeští turisté začínají objevovat Balt. Jeho polské pobřeží zažívá v posledních letech boom, staví se letoviska, přibývá infrastruktura, staví se dálnice. Relativní blízkost Česku začíná oslovovat i české turisty. Z ústeckého kraje se sem dá dojet už za 6 hodin. Mezi davy Němců a Poláků tak začíná být slyšet i čeština. Ceny v top destinacích jsou srovnatelné s těmi u nás (ceny potravin, paliv jsou v obchodech nižší). Služby jsou nastaveny na mnohdy vyšší úroveň než v Česku. Poloostrov Hel je rájem windsurfařů a kajtystů.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Čeští turisté začínají objevovat Balt. Jeho polské pobřeží zažívá v posledních letech boom, staví se letoviska, přibývá infrastruktura, staví se dálnice. Relativní blízkost Česku začíná oslovovat i české turisty. Z ústeckého kraje se sem dá dojet už za 6 hodin. Mezi davy Němců a Poláků tak začíná být slyšet i čeština. Ceny v top destinacích jsou srovnatelné s těmi u nás (ceny potravin, paliv jsou v obchodech nižší). Služby jsou nastaveny na mnohdy vyšší úroveň než v Česku. Poloostrov Hel je rájem windsurfařů a kajtystů.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Čeští turisté začínají objevovat Balt. Jeho polské pobřeží zažívá v posledních letech boom, staví se letoviska, přibývá infrastruktura, staví se dálnice. Relativní blízkost Česku začíná oslovovat i české turisty. Z ústeckého kraje se sem dá dojet už za 6 hodin. Mezi davy Němců a Poláků tak začíná být slyšet i čeština. Ceny v top destinacích jsou srovnatelné s těmi u nás (ceny potravin, paliv jsou v obchodech nižší). Služby jsou nastaveny na mnohdy vyšší úroveň než v Česku. Poloostrov Hel je rájem windsurfařů a kajtystů.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Čeští turisté začínají objevovat Balt. Jeho polské pobřeží zažívá v posledních letech boom, staví se letoviska, přibývá infrastruktura, staví se dálnice. Relativní blízkost Česku začíná oslovovat i české turisty. Z ústeckého kraje se sem dá dojet už za 6 hodin. Mezi davy Němců a Poláků tak začíná být slyšet i čeština. Ceny v top destinacích jsou srovnatelné s těmi u nás (ceny potravin, paliv jsou v obchodech nižší). Služby jsou nastaveny na mnohdy vyšší úroveň než v Česku. Poloostrov Hel je rájem windsurfařů a kajtystů.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Čeští turisté začínají objevovat Balt. Jeho polské pobřeží zažívá v posledních letech boom, staví se letoviska, přibývá infrastruktura, staví se dálnice. Relativní blízkost Česku začíná oslovovat i české turisty. Z ústeckého kraje se sem dá dojet už za 6 hodin. Mezi davy Němců a Poláků tak začíná být slyšet i čeština. Ceny v top destinacích jsou srovnatelné s těmi u nás (ceny potravin, paliv jsou v obchodech nižší). Služby jsou nastaveny na mnohdy vyšší úroveň než v Česku. Poloostrov Hel je rájem windsurfařů a kajtystů.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Čeští turisté začínají objevovat Balt. Jeho polské pobřeží zažívá v posledních letech boom, staví se letoviska, přibývá infrastruktura, staví se dálnice. Relativní blízkost Česku začíná oslovovat i české turisty. Z ústeckého kraje se sem dá dojet už za 6 hodin. Mezi davy Němců a Poláků tak začíná být slyšet i čeština. Ceny v top destinacích jsou srovnatelné s těmi u nás (ceny potravin, paliv jsou v obchodech nižší). Služby jsou nastaveny na mnohdy vyšší úroveň než v Česku. Poloostrov Hel je rájem windsurfařů a kajtystů.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Čeští turisté začínají objevovat Balt. Jeho polské pobřeží zažívá v posledních letech boom, staví se letoviska, přibývá infrastruktura, staví se dálnice. Relativní blízkost Česku začíná oslovovat i české turisty. Z ústeckého kraje se sem dá dojet už za 6 hodin. Mezi davy Němců a Poláků tak začíná být slyšet i čeština. Ceny v top destinacích jsou srovnatelné s těmi u nás (ceny potravin, paliv jsou v obchodech nižší). Služby jsou nastaveny na mnohdy vyšší úroveň než v Česku. Poloostrov Hel je rájem windsurfařů a kajtystů.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Čeští turisté začínají objevovat Balt. Jeho polské pobřeží zažívá v posledních letech boom, staví se letoviska, přibývá infrastruktura, staví se dálnice. Relativní blízkost Česku začíná oslovovat i české turisty. Z ústeckého kraje se sem dá dojet už za 6 hodin. Mezi davy Němců a Poláků tak začíná být slyšet i čeština. Ceny v top destinacích jsou srovnatelné s těmi u nás (ceny potravin, paliv jsou v obchodech nižší). Služby jsou nastaveny na mnohdy vyšší úroveň než v Česku. Poloostrov Hel je rájem windsurfařů a kajtystů.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Čeští turisté začínají objevovat Balt. Jeho polské pobřeží zažívá v posledních letech boom, staví se letoviska, přibývá infrastruktura, staví se dálnice. Relativní blízkost Česku začíná oslovovat i české turisty. Z ústeckého kraje se sem dá dojet už za 6 hodin. Mezi davy Němců a Poláků tak začíná být slyšet i čeština. Ceny v top destinacích jsou srovnatelné s těmi u nás (ceny potravin, paliv jsou v obchodech nižší). Služby jsou nastaveny na mnohdy vyšší úroveň než v Česku. Poloostrov Hel je rájem windsurfařů a kajtystů.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Čeští turisté začínají objevovat Balt. Jeho polské pobřeží zažívá v posledních letech boom, staví se letoviska, přibývá infrastruktura, staví se dálnice. Relativní blízkost Česku začíná oslovovat i české turisty. Z ústeckého kraje se sem dá dojet už za 6 hodin. Mezi davy Němců a Poláků tak začíná být slyšet i čeština. Ceny v top destinacích jsou srovnatelné s těmi u nás (ceny potravin, paliv jsou v obchodech nižší). Služby jsou nastaveny na mnohdy vyšší úroveň než v Česku. Poloostrov Hel je rájem windsurfařů a kajtystů.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Čeští turisté začínají objevovat Balt. Jeho polské pobřeží zažívá v posledních letech boom, staví se letoviska, přibývá infrastruktura, staví se dálnice. Relativní blízkost Česku začíná oslovovat i české turisty. Z ústeckého kraje se sem dá dojet už za 6 hodin. Mezi davy Němců a Poláků tak začíná být slyšet i čeština. Ceny v top destinacích jsou srovnatelné s těmi u nás (ceny potravin, paliv jsou v obchodech nižší). Služby jsou nastaveny na mnohdy vyšší úroveň než v Česku. Poloostrov Hel je rájem windsurfařů a kajtystů.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Čeští turisté začínají objevovat Balt. Jeho polské pobřeží zažívá v posledních letech boom, staví se letoviska, přibývá infrastruktura, staví se dálnice. Relativní blízkost Česku začíná oslovovat i české turisty. Z ústeckého kraje se sem dá dojet už za 6 hodin. Mezi davy Němců a Poláků tak začíná být slyšet i čeština. Ceny v top destinacích jsou srovnatelné s těmi u nás (ceny potravin, paliv jsou v obchodech nižší). Služby jsou nastaveny na mnohdy vyšší úroveň než v Česku. Poloostrov Hel je rájem windsurfařů a kajtystů.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Čeští turisté začínají objevovat Balt. Jeho polské pobřeží zažívá v posledních letech boom, staví se letoviska, přibývá infrastruktura, staví se dálnice. Relativní blízkost Česku začíná oslovovat i české turisty. Z ústeckého kraje se sem dá dojet už za 6 hodin. Mezi davy Němců a Poláků tak začíná být slyšet i čeština. Ceny v top destinacích jsou srovnatelné s těmi u nás (ceny potravin, paliv jsou v obchodech nižší). Služby jsou nastaveny na mnohdy vyšší úroveň než v Česku.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Čeští turisté začínají objevovat Balt. Jeho polské pobřeží zažívá v posledních letech boom, staví se letoviska, přibývá infrastruktura, staví se dálnice. Relativní blízkost Česku začíná oslovovat i české turisty. Z ústeckého kraje se sem dá dojet už za 6 hodin. Mezi davy Němců a Poláků tak začíná být slyšet i čeština. Ceny v top destinacích jsou srovnatelné s těmi u nás (ceny potravin, paliv jsou v obchodech nižší). Služby jsou nastaveny na mnohdy vyšší úroveň než v Česku.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Čeští turisté začínají objevovat Balt. Jeho polské pobřeží zažívá v posledních letech boom, staví se letoviska, přibývá infrastruktura, staví se dálnice. Relativní blízkost Česku začíná oslovovat i české turisty. Z ústeckého kraje se sem dá dojet už za 6 hodin. Mezi davy Němců a Poláků tak začíná být slyšet i čeština. Ceny v top destinacích jsou srovnatelné s těmi u nás (ceny potravin, paliv jsou v obchodech nižší). Služby jsou nastaveny na mnohdy vyšší úroveň než v Česku.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Čeští turisté začínají objevovat Balt. Jeho polské pobřeží zažívá v posledních letech boom, staví se letoviska, přibývá infrastruktura, staví se dálnice. Relativní blízkost Česku začíná oslovovat i české turisty. Z ústeckého kraje se sem dá dojet už za 6 hodin. Mezi davy Němců a Poláků tak začíná být slyšet i čeština. Ceny v top destinacích jsou srovnatelné s těmi u nás (ceny potravin, paliv jsou v obchodech nižší). Služby jsou nastaveny na mnohdy vyšší úroveň než v Česku.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Čeští turisté začínají objevovat Balt. Jeho polské pobřeží zažívá v posledních letech boom, staví se letoviska, přibývá infrastruktura, staví se dálnice. Relativní blízkost Česku začíná oslovovat i české turisty. Z ústeckého kraje se sem dá dojet už za 6 hodin. Mezi davy Němců a Poláků tak začíná být slyšet i čeština. Ceny v top destinacích jsou srovnatelné s těmi u nás (ceny potravin, paliv jsou v obchodech nižší). Služby jsou nastaveny na mnohdy vyšší úroveň než v Česku.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Češi u Baltu. Čeští turisté začínají objevovat Balt. Jeho polské pobřeží zažívá v posledních letech boom, staví se letoviska, přibývá infrastruktura, staví se dálnice. Relativní blízkost Česku začíná oslovovat i české turisty. Z ústeckého kraje se sem dá dojet už za 6 hodin. Mezi davy Němců a Poláků tak začíná být slyšet i čeština. Ceny v top destinacích jsou srovnatelné s těmi u nás (ceny potravin, paliv jsou v obchodech nižší). Služby jsou nastaveny na mnohdy vyšší úroveň než v Česku.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Čeští turisté začínají objevovat Balt. Jeho polské pobřeží zažívá v posledních letech boom, staví se letoviska, přibývá infrastruktura, staví se dálnice. Relativní blízkost Česku začíná oslovovat i české turisty. Z ústeckého kraje se sem dá dojet už za 6 hodin. Mezi davy Němců a Poláků tak začíná být slyšet i čeština. Ceny v top destinacích jsou srovnatelné s těmi u nás (ceny potravin, paliv jsou v obchodech nižší). Služby jsou nastaveny na mnohdy vyšší úroveň než v Česku.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Léto ve městě Gdaňsk (25. června 2023)
Autor: Profimedia.cz
Letní provoz na dálnici vedoucí do města Gdaňsk. Během horkého letního pátku se lidé z celé země snažili dostat do přímořského města Gdaňsk a dalších pobřežních měst. (7. července 2023)
Autor: Profimedia.cz
Pláž v polském městě Sopoty (8. června 2023)
Autor: Profimedia.cz
Pláž v polském městě Gdyně (12. července 2023)
Autor: Profimedia.cz