„Děkuji za kompenzaci za několik dní, kdy jsme byli bez proudu. Ještě dříve, než si nechám šek proplatit – jste si stoprocentně jistí, že si to můžete dovolit?“ upozornil distributora elektrické energie na svém Twitteru jeden ze zákazníků, jemuž chtěla společnost uhradit kompenzaci ve výši 2 324 252 080 110 liber (67,4 bilionu korun).
Šeky pro vyplacení třináctimístné částky obdrželo 74 zákazníků. Podle vyjádření britského distributora šlo o administrativní chybu, společnost namísto částky, kterou chtěla zákazníkům uhradit, vyplnila do formulářů čísla elektroměrů.
„Zjišťovali jsme, jak k této chybě došlo, prováděli jsme kontroly předchozích plateb. Vše nasvědčuje tomu, že jde o ojedinělý případ,“ omluvil se mluvčí firmy.
„Děkujeme těm zákazníkům, kteří se zachovali čestně a kontaktovali nás, o víkendu jsme se spojili se všemi 74 dotčenými zákazníky, abychom je na to upozornili, omluvili se a ujistili je, že v pondělí jim bude vystaven šek ve správné výši,“ dodal mluvčí.