Sobota 6. června 2020, svátek má Norbert
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Sobota 6. června 2020 Norbert

Diskuse k článku

Výraz solidarity, nebo zlehčování? Světové firmy modifikovaly svá loga

Společenská izolace a dodržování rozestupů alespoň dvou metrů – takové je poselství skryté za hrátkami s logy světově známých firem. Experti z oblasti reklamy a designu uvádí, že taková reklamní taktika má své plusy a minusy. Podle některých může v současnosti působit i jako zlehčování situace.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A52l42e87š 28N29o79v50á83k 5179221236874

i olympiáda už své kruhy rozdělila do bezpečné vzdálenosti...

0/0
31.3.2020 15:37

P42a18v96e73l 91K51r72á74l 5900449414778

Co je špatného na zlehčování?

+2/0
31.3.2020 13:00

Ř66e95h41o97ř 64K89r63á43l16í62č18e45k 5727751259198

Nechci se zastávat nadnárodních společností, ale když něco humorného na téma koronaviru, karantény, roušek, odstupu apod. udělá jednotlivec ať už známý nebo neznámý, tak to nikdo nepovažuje za zlehčování, ale naopak, viz nejrůznější videa, vtipy, memy aj. Ale pokud se o stejný vtip pokusí nějaká velká společnost, upraví své logo apod., tak hned se musí jednat o zlehčování situace?

Jinak u některých společností to fakt vypadá, že si na současné situaci přihřívají svou polívčičku. Fascinují mě třeba rouškové spoty T-Mobilu, ale i jiných, kde na začátku nezapomene paní z T-Mobile dojemně zmínit, jak využijí reklamní čas užitečněji. Nebo reklama Panadolu, donedávna se v reklamách nechlubili, že jeho účinnou složkou je paracetamol. Nebo předělanou reklamu na Kofolu s dokreslenými rouškami musel dělat fakt amatér ;-D.

+4/0
31.3.2020 10:08

A83l86e11š 83N86o75v23á58k 5969661976114

Kofola nasadila v reklamě s dvanácterákem roušku i koze

0/0
31.3.2020 15:38

Z43d65e56n78ě96k 58W81o57l18f 9211850987165

Žlutý zadek se změnil na žluté .... žlutá prsa.

0/0
31.3.2020 10:07
Foto

M57a17r29t78i42n93a 42L80e66v15o78v41á 6316837490795

Výraz trapnosti..

+2/−8
31.3.2020 9:45

R14o82s75t51i89s71l82a66v 55C72a57h81a 6183247357781

Trapna je naprosto zbytecna kritika....

+5/0
31.3.2020 10:03

F89i96l87i69p 64T50ř77e87b65a 6163100848896

Kdo v tomhle vidí něco negativního, nebyl zákazníkem ani předtím.

A pravděpodobně má i dostatečný sociální odstup tak nějak samo sebou...

+3/−2
31.3.2020 9:38

J72o28s27e59f 73U67l40m81a25n 8390160268575

Divided we stand united we fall.

+2/−1
31.3.2020 9:35
Foto

D94a75n 48R69u32b83í96n 4633163529

Samozřejmě jde o čistý kalkul a není v tom nic jinýho než snaha si vylepšit image a přihrát si polívku. Stejně jako ty celebrity co se nechají koupit u nás do reklamy s rouškou na ústech a povídají nám o solidaritě. Je mi z nich zle. Takové značky a lidi IGNORUJTE!

+5/−4
31.3.2020 8:55

R93o52s91t43i27s35l73a12v 15C75a65h69a 6823837627901

Jste si 100% jist, ze ta reklama je placena?

+1/0
31.3.2020 8:58
Foto

D64a61n 20R58u24b71í39n 4583333309

Samozřejmě to dělají zadarmo a ze stejně ryzího oumyslu nám jen sdělit, že jsou s námi. I celebrity jsou brandy a potřebují pozitivní PR. Tohle všecko je jak ze základní brožurky marketingu.

+4/−1
31.3.2020 9:01

R91o89s67t40i62s15l75a64v 20C17a78h25a 6483477977141

to, ze je to osobni PR neznamena nutne, ze musi byt zaplacene....

Takze si jisty nejste.

+1/0
31.3.2020 9:03
Foto

D42a24n 51R28u19b77í86n 4473313169

Tak vám to povím jinak. Sám jsem byl v týmech, které tyhle kampaně připravují a je to ode mne pokrytecký, ale věrte mi, že to “zadarmo” nedělají. Pro bono.

+3/−1
31.3.2020 9:05
Foto

D97a54n 41R44u37b29í14n 4683113529

Teda Quid pro quo :-D

0/0
31.3.2020 9:07

R19o25s18t34i17s76l18a97v 79C56a81h93a 6193757737351

To neni jen pokrytecke. To je svinstvo, pokud nekoho pomlouvate za neco, co jste delal sam.

+2/−3
31.3.2020 9:11
Foto

D26a19n 77R72u79b88í53n 4243833699

Jako zaměstnanec Pr týmu jste za to placený společně s desítkami dalších. Celá reklama a Pr je pokrytectví i když vám budou tvrdit opak. Funguje to asi takhle. Je tu situace X, musíme jako značka reagovat. Firemní kodex má tyto priority. Zadejte agentuře brief na kreativní zpracování, aktivujte tváře se kterými spolupracujeme a chceme se identifikovat. Připravte tiskové zprávy, změnte strategie na sociálních sítích, zadejte mediálkám vysílací plán. Očekávaný primární výsledek zvýšení povědomí o značce a utužení sociálního postavení, sekundární výsledek udržení postavení na trhu a zisku. Analýza a zpětná vazba do času X, přehodnocení a výsledky, grafy, tvrdá data, čisla a jedeme dál...

+4/0
31.3.2020 9:17
Foto

I65g64o74r 43H87r28u43b38e13c 4880141364202

ovce se na to chytej dycky

0/0
31.3.2020 9:31

R83o70s19t39i32s35l50a72v 46C35a60h55a 6773517907741

Ano, vy je nekritizujete jako zamestnanec, ale jako osoba..... Podobne, jako kdybyste jako pasak kritizoval prostitutky.

+2/0
31.3.2020 9:37

A45n44t28o80n91í92n 48P41o24l80i47c16k89ý 9420442321377

Je to zaplacené např. udržením se v povědomí lidí = lepší role + lepší honoráře. U celebrit.

0/0
31.3.2020 10:21

R14o50s62t94i28s44l84a60v 44C24a91h38a 6183367727651

To ja treba nevim.... Klidne si to predstavit dokazu. Rubin tvrdi, ze za to ma prachy a kritizuje je za to, nacez se sam PRIZNA ze bere prachy za totez.... Proste pasak kritizuje sve ovce za sex za penize i za sex zdarma.... Z takove situace ale jako ten zaporny vychazi PASAK.

0/0
31.3.2020 10:27

A86l21e23š 67N91o90v13á77k 5259891896204

jenže ta kritika spočívá v tom sloganu TEĎ JE ČAS NA DŮLEŽITĚJŠÍ VĚCI NEŽ REKLAMA... ona je to pořád reklama.

Ti samí lidé po odeznění nákazy sejmou roušky a budou vystupovat v reklamách téže firmy.

0/0
31.3.2020 15:57

M68i34c39h44a28l 21K55r24á86s33n82ý 5481985461172

Ještě bych takto udělal Čínu, kde by byl oddělen Hong Kong, Taiwan a Tibet.;-)

+7/0
31.3.2020 8:42

J41a14n 26Š31p52a39t79n27ý 7767571216239

Kdo jim ta loga asi tak dela? Nejspis nejaci chemici nebo drogisti - pak maji kritici pravdu, radsi by meli vyrabet dezinfekci

+4/0
31.3.2020 8:36

A45n58t70o91n50í28n 93Z69e33l55e67n97ý 2734173611196

Ještě není tak zle.

Jedni mají čas a náladu hrát si s logy, druzí zase ty prvé kritizovat.

+8/0
31.3.2020 8:30

J72a33k89u84b 52Č91u66b70a 9830856727

Ten pan Obluk... žije v realitě?

0/0
31.3.2020 8:19

J26a94k58u27b 51R63e43i10t50e74r 2215560588274

Soudružky Akmanové bych se zeptal: máte mozek? A mohu ho vidět? A co smysl pro humor? Ten kvetl i v koncentráku.

+5/0
31.3.2020 7:55

V22á70c79l70a63v 53K65a72f65t66a84n 7865329603156

Výborný :)

+1/0
31.3.2020 7:54
Foto

K78a34t79e44ř17i95n45a 38M72a48r55t64í97n75k71o82v25á 8737957421489

Nápad dobrý, loga se mi líbí, ale že je někdo řeší... Zbytečné.

+15/0
31.3.2020 6:57

M57a22r16t12i34n71a 39Z85a60h84o78ř56a76n89s68k41á 6312781823

Mně se to líbí, je to zajímavý nápad. A mám pocit že někteří lidi poslední dobou obrblají úplně všechno.

+44/0
31.3.2020 5:05

B15r74o44n42i90s14l19a17v 67G89a22b13r17y85š 2192459851

To víte, doma se nudí, tak čtou i to, co by jinak nikdy nečetli.

0/0
31.3.2020 8:50
Foto

D31a32n 11R93u21b66í43n 4623933799

Chléb a hry.

+2/0
31.3.2020 8:57

R28o28s93t92i56s41l73a63v 65C52a47h71a 6693437667291

Tusite, co to, co jste napsal, znamena????

Tyka se to vlad, zejmena diktatorskych. Jak se zmena log tyka vlad???

+4/−4
31.3.2020 8:59
Foto

I78g92o93r 65H52r69u13b58e94c 4450561604132

ja to chapu ze myslel ze lidi jsou ovce a tupe stado a koupite si je snadno, obzvlast v dobe krize

+3/0
31.3.2020 9:32
Foto

D79a33n 74R56u51b24í37n 4483713289

Si vystihl podstatu nástrojů marketingu. Dnes tyto procesy fungujou i v politickém marketingu. Vzájemně opisujou.

+2/0
31.3.2020 9:35

R20o60s54t45i81s29l78a84v 38C34a76h98a 6233837117841

Chleb a hry s tim nesouvisi. Chleb a hry je METODA vlady. Tj. ze si lidi kupovat NEMUSITE, staci, kdyz jim zajistite, ze nehladovi a maji zabavu...

To s marketingem firem opravdu NIJAK nesouvisi.

+1/−3
31.3.2020 9:40
Foto

D62a75n 33R88u96b45í37n 4163153489

Chcete tu rozvíjet filozofickou debatu nad tím, co je metodika vládnutí a nástroje kapitalismu? Divil by jste se jak je např propaganda a PR blízký obor. Jak je manipulace s občanem a zákazníkem podobná... atd.

+1/0
31.3.2020 10:00

R66o48s93t85i24s15l50a54v 32C47a41h19a 6583237237251

Nechci tu rozvijet nic. Jen poukazuji, ze spojitost marketingu soukromych firem s metodou vladnuti chleb a hry je nulova.

0/−1
31.3.2020 10:03

R77o74s74t54i55s74l43a67v 23C51a84h95a 6933317627181

Mimochodem - propaganda a PR je TOTEZ.

0/0
31.3.2020 10:06
Foto

D17a74n 24R39u27b89í40n 4903833179

No vidíš tak si utíkej dobít kredit k T-mobile nebo si kup něco od hodných lidí z McD. Kluci z analytickýho už se teší na data a prémie.

+1/0
31.3.2020 10:08

R42o55s62t25i43s24l40a83v 31C22a38h39a 6733217917281

a proc bych to delal? Ja na ty vase kraviny z PR nenaskakuju.

0/−1
31.3.2020 10:21

A52l56e91š 97N68o36v52á20k 5569491156484

naskakujete...jen o tom nevíte...dobře dělají svou práci...:o)

0/0
31.3.2020 16:09
Foto

J10a47k57u83b 24B63e89z35n34o66s88k69a 9617793896

Naopak, loga mají nápad, je to super:-)

+15/0
31.3.2020 4:52

T85o94m45á84š 65P15o97k21o48r37n25ý 2430850356710

Na marketingové kreativitě není nic špatného. Spíš by mě zajímalo, kolik "meníček" dala zdarma potřebným dáma z Twitteru.

+37/−2
31.3.2020 1:20

P32e66t89e78r 82K21o90t80r88č95k38a 5375261311

A vy?

0/−17
31.3.2020 4:47

A34d19a98m 73Ř72e30ž78á62b20e13k 5252800510850

Já žádné (0ks). A taky nikoho nekritizuju, že nedává.

+3/0
31.3.2020 9:32

K13a25r62e19l 90M79o62k96r39ý 9220984979135

Tak žluta zadel už není žultá zadel?!

Poslední jistota světa a naší civlizace právě padla.. :-/

+15/0
31.3.2020 0:45

M82a54r13i75e 18Č69e82c31h15o89v34á 6867619982122

Mně to přijde pěkné, zvlášť pokud jsou tyto obří firmy solidární se svými zaměstnanci (a to i tam, jde že zákona nemusí, např US).

+20/0
31.3.2020 0:44

K51a43r13e85l 53M69o53k60r20ý 9620514329465

Je to jen píár.

A součást reklamy. Která je zdarma.;-)

+3/−2
31.3.2020 0:56

J81i21r69k90a 81H57á72č24e69k 9695984958241

Mě se to líbí. Přijde mě to docela vtipné a trefné. Jako šáhnout si na logo a upravit ho, to už je velký signál, že to dnes už není sranda. Nechápu, že se vždy musí najít nějaký "odborník" a začne takovou věc napadat a řešit...

+53/0
31.3.2020 0:29

Virus se mění pod rukama. Přírodní izoláty se tak nechovají, vysvětluje Peková

Premium Do povědomí širší veřejnosti se molekulární bioložka a viroložka Soňa Peková z laboratoře Tilia dostala pro své neshody...

Xaver: Klobouk dolů před Klausem. V ČRo zůstávám, spory s ČT házím do jímky

Premium Ve středu ho poslanci zvolili do Rady České televize. Přesto, že spolu s ním byli zvoleni i Hana Lipovská a Pavel...

Prezidentova nemoc. Neuropatie je tichá epidemie moderní doby, říká lékař

Premium Brnění nohou, mravenčení, vrávoravá chůze, zakopávání a pády, ale i krutá bolest chodidel. To je hrubý výčet příznaků...

Najdete na iDNES.cz