McValue představuje menu za pět dolarů, v přepočtu 120 korun. Složit se dá ze sendviče McDouble nebo McChicken, malých hranolků, čtyř kousků kuřecích McNuggets a malé limonády.
Vedle toho na vybrané produkty McDonald’s zavádí i akci „Kup jeden kus a přidej k němu další za 1 dolar“. Ta zahrnuje i některé položky ze snídaňového menu.
Další zvýhodněné nabídky pak zákazníci mohou najít v mobilní aplikaci. Nové menu chce McDonald’s podpořit i marketingovou kampaní, do níž zapojil herce a zápasníka Johna Cenu, uvedla firma v tiskové zprávě.
McDonald’s mění cenovou strategii. Navzdory slevám odchází zákazníci i tržby |
Podle CNN.se McDonald’s snaží znovu nastartovat růst po několika neúspěšných čtvrtletích. Od firmy se odvrátili zákazníci citliví na cenu, protože průměrné ceny jednotlivých položek vzrostly od roku 2019 asi o 40 procent. Společnost to zdůvodňuje rostoucími náklady.
„Celonárodní zavedení McValue pomáhá „posílit širší image McDonald’s jako značky orientované na hodnotu,“ uvedl pro CNN David Henkes, hlavní analytik společnosti Technomic, která se zabývá poradenstvím v potravinářském průmyslu.
„Inflace zůstává vysoká a vytvoření strukturovanější a dlouhodobější zvýhodněné nabídky naznačuje, že McDonald’s skutečně vidí příležitost v zaměření na zákazníky s omezeným rozpočtem.“