V současné době je v Kauflandu.cz 5,9 milionu online položek od přibližně 4 700 prodejců. Přibližně čtvrtina prodejců pochází z České republiky. Tržiště navštěvuje zhruba 5,5 milionu návštěvníků měsíčně.
Největší zájem je o produkty z kategorie: Zahrada a kutilství, Nábytek a Sport a outdoor. V posledních týdnech se těší velké oblibě zejména paddleboardy, zahradní sprchy, chladicí boxy a patrové postele, sdělil obchodník.
Kaufland přenese své online tržiště. Do České republiky dorazí příští rok |
Nyní Kaufland rozšiřuje své působení. Od léta vstoupil se svým online tržištěm na polský trh a nyní svůj ostrý provoz spustil v Rakousku. Maloobchodníci mohou nyní prodávat současně na Kaufland.de, Kaufland.cz, Kaufland.sk, Kaufland.pl a Kaufland.at, čímž mohou potenciálně oslovit více než 81 milionů online zákazníků.
Ambiciózní expanze
„V České republice a na Slovensku jsme se během velmi krátké doby rychle rozrostli a v obou zemích již patříme mezi největší hráče na trhu. Nyní se stejnými ambicemi vstupujeme do Rakouska a Polska,“ říká Gerald Schönbucher, člen představenstva společnosti Kaufland e-commerce.
Díky této expanzi bude mít společnost zastoupení v pěti zemích. „Jsme velmi rádi, že nyní můžeme zpřístupnit naše tržiště milionům lidí v Polsku a Rakousku a že naši prodejci mohou dále rozšiřovat svou přítomnost v Evropě,“ říká Miroslava Birešová, vedoucí týmu operativního prodeje CZ a SK Marketplace Management.
Aby neujel vlak. Velké řetězce šlapou do online byznysu, zisk bývá problém |
Podle ní největší rozdíl mezi Rakouskem a Polskem spočívá v tom, že Kaufland nemá v Rakousku prodejny. Přesto zná značku Kaufland v této zemi téměř polovina lidí
„Kromě toho v Rakousku zatím téměř neexistují místní poskytovatelé online tržiště s podobně širokým sortimentem. Této příležitosti chceme využít s naším tržištěm. Dalšími online prodejci v Rakousku jsou Amazon.de, universal.at, ebay.at a shoepping.at,“ uvádí k rakouské expanzi Miroslava Birešová.