- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jo tak ekologických snah Ale aspoň mají nadčasové logo, rudá hvězda na zeleném podkladu a už jenom stanovit politické, tedy dnes správně řečeno ekologické cíle na 3-5 letky a podpořit to nějakým úderným heslem. To by bylo aby to soudruzi, tedy manažeři nedokázali! Ale vážně, tahle zelená ideologie už se rozlejzá jako mor a místo prosperity firmy budou raději vymýšlet takové ptákoviny.
Jejich pivo nic moc a tak ať zelenají, mohou být třeba jako hastrmani.
Vyhrál bych to tím, že do toho začnu místo piva plnit vodu.
Už jen toho oxidu uhličitého, co je v bublinkách!
Ked zavru firmu, eliminuju svoje emisie na nulu.
Za pitelnost toho piva to totiž nejde.
Heineken, je neskutečná břečka, tak si jej obarvěte třeba na růžovo, pitelnej stejně nebude.
Kdysi byli manažeři hodnoceni podle ekonomického přínosu pro firmu
Vidím to na intenzívny ekologický kurz pre pivné kvasinky, že fermentácia podľa sociologickej fyziky ide i bez produkcie CO2.