zavřít
Dohodu o vybudování podmořského tunelu mezi Velkou Británií a Francií podepsali Margaret Thatcherová a Francois Mitterrand. (29. července 1987)
Autor:
Getty Images
Vyústění podmořského tunelu u anglického Folkestone.(1989)
Autor:
Getty Images
Stavba eurotunelu pod Lamanšským průlivem v listopadu 1987.
Autor:
Getty Images
Stavba eurotunelu pod Lamanšským průlivem v červnu 1991.
Autor:
Getty Images
První rychlovlak vjíždí do eurotunelu. (20. června 1993)
Autor:
Getty Images
První přeprava osobních automobilů eurotunelem proběhla 22. prosince 1994 (na snímku).
Autor:
Getty Images
Automobily na palubě vlaku spojujícího Francii a Velkou Británií.
Autor:
Depositphotos
Vlaky Eurostar na londýnském nádraží Waterloo. (listopad 2007)
Autor:
Getty Images
Noční pohled na terminál eurotunelu v anglickém Folkestone.
Autor:
Getty Images
S myšlenkou tunelu pod Lamanšským průlivem pracovali vojenští stratégové již v roce 1803. Na rytině je zachycen útok francouzských vojáků na Anglii.
Autor:
Getty Images
Návrh na podmořský železniční tunel mezi Francií a Velkou Británií z roku 1866.
Autor:
Getty Images
Související články
Stovka migrantů vnikla do Eurotunelu. Útok byl dobře koordinovaný
Kvůli požáru dodávky se zastavila doprava v podmořském Eurotunelu
V Eurotunelu mezi Británií a Francií hořelo, oheň zachvátil jeden z vlaků
Nefunkční vlak se stovkami lidí se na sedm hodin zasekl před Eurotunelem
zpět na článek