Na snímek si podle regulačního úřadu stěžovali dva lidé, podle nichž zpěvačku nevhodně sexualizuje. Britská organizace pro standardy v reklamě (ASA – Advertising Standards Authority) s nimi souhlasila. „Reklama použila nahotu a zaměřila se na fyzické rysy modelky místo na oblečení. Prezentovala ji jako stereotypní sexuální objekt,“ uvedla v prohlášení.
Zpráva organizace také dodává, že kompozice obrazu soustředila pozornost diváků na tělo modelky namísto na oblečení. Reklama, která se poprvé objevila v dubnu 2023, je podle ASA neodpovědná a pravděpodobně urážlivá. Podle rozhodnutí se nesmí již znovu zveřejňovat.
Oba stěžovatelé měli námitky i ke dvěma dalším reklamám značky Calvin Klein, tentokrát s modelkou Kendall Jennerovou. Ty však ASA vyhodnotila jako přijatelné. Jeden z vizuálů, na němž si Jennerová drží ňadra, nebyl podle ASA proveden způsobem, který by ji zobrazil jako sexuální objekt, druhý spadal do mezí přijatelné reklamy na spodní prádlo.
Značka Calvin Klein obhajoval reklamu se zpěvačkou tak, že fotografie nebyla vulgární a zobrazovala sebevědomou a silnou ženu. Póza je podle firmy přirozená a neutrální. „Reklamy jsou podobné těm, které již řadu let zveřejňujeme ve Velké Británii, jsme dobře známí jako průkopnická a progresivní značka,“ uvedla firma. Obě modelky podle ní spolupracovaly se značkou na tvorbě snímků a před zveřejněním je schválily.
Reklamní snímek brzy poté podpořila na svém instagramu i sama FKA twigs. „Nevnímám se jako stereotypní sexuální objekt, jak mě označili. Vidím krásnou silnou ženu, jejíž úžasné tělo překonalo více bolesti, než si dokážete představit,“ prohlásila. Odvolala se přitom na Josephine Bakerovou nebo Grace Jonesovou.