Technologický gigant upustil od svého původního loga po více než pěti letech. Místo nákupního košíku a nápisu Amazon je na něm vyobrazena hnědá krabice připomínající klasický kartonový balík s modrou páskou, ikona je navíc doplněna amazonskou šipkou ve tvaru úsměvu. Ta v logu společnosti ve skrytém sdělení symbolizuje také rozsah služeb od A do Z.
„Navrhli jsme novou ikonu. Když zákazníci zahajují nákup na svých mobilních telefonech, měla by u nich měla vyvolat očekávání, vzrušení a pocit radosti, uvedl mluvčí Amazonu a zároveň dodal, že podobné pocity by měli zákazníci zažívat, jakmile zahlédnou krabice Amazonu na schodech přede dveřmi.
Amazon testoval nové logo pouze v některých zemích. Podle deníku CNN mohli logo „s knírkem“ zaznamenat pouze uživatelé operačního systému iOS ve Velké Británii, Španělsku, Itálii a Nizozemsku. Společnost po četných připomínkách zákazníků logo upravila, zahraniční média hovoří o „tiché změně designu“ ze strany Amazonu.
To potvrzuje i Alex Hern, reportér deníku The Guardian. Na svém Twitteru uvedl, že tiskové oddělení Amazonu „nepřekvapivě nezaslalo deníku tiskovou zprávu s informací o druhém redesignu loga“.
Aktualizované logo mohli zaznamenat všichni uživatelé operačního systému iOS na celém světě již minulý týden. Uživatelé Androidu by měli nové logo spatřit již během tohoto týdne.