Diskuze
Za smrt pasažérky po pádu na eskalátoru musí aerolinky zaplatit 70 milionů
Děkujeme za pochopení.
M97i93l88a15n 80Č53í86ž85e54k
Já nějak přestávat rozumět řeči tady pisálek, ten text pod video možná vy lépe upravit...
"Pád přežila a ze zranění se upravila, nicméně o tři měsíce později zemřela na infekci. Její rodina poodešla žalobu na Alaska Airlines."
J67a27n 25K87o54l53a17r
neni nahodou vjeti s vozikem na eskalator celkem "hruba" nedbalost? ... Kdyby zenska vyjela z letistni haly a skoncila pod autem, tak za to taky muzou aerolinky? ...
M88a26t47ě42j 75F85i82l63i11p
A četl jste článek? Nikdo nepopírá, že si za to paní může sama. O to tu ale nejde. Jde o to, že rodina žádala asistenční pomoc a ta nebyla poskytnutá. A tak paní pak bez dozoru vjela na eskalátory. I když vlastní vinou.
Ono je to se staršíma lidma celé složitější. Předpokládám, z vlastní zkušenosti se staršími lidmi, a z informací z článku, že paní pomoc nabídli ale ta to odmítla, že to proběhlo nějak následovně:
Rodina zažádala aerolinky o pomoc paní. Paní pomoc několikrát odmítla (umím si představit, že na letišti ztropila scénu a začala na personál sprostě křičet, že žádnou pomoc nechce, že je zcela soběstačná). Personál tedy usoudil, že tu pomoc asi opravdu nepotřebuje, že to zvládne sama. A jak to dopadlo víme. Rodina teď žaluje aerolinky, že pomoc neposkytli, aerolinky tvrdí, že pomoc poskytli ale paní odmítla... Zde vidím chybu v tom, že se personál nechal tak lehce odbýt a uvěřil paní, že fakt pomoc nechce. A chybu rodiny v tom, že personál dostatečně nevarovali, že paní bude hodně sprostá a protivná ale že tu pomoc fakt potřebuje i když bude tvrdit, že ne.
J91a59r69e64k 71J27a11k62u50b74č56e18k
Takze rodina se nepostarala o nesobestacneho clena, ale odskodne by se jim libilo.
O15n86d53ř94e13j 34Z80e21m20á35n14e88k
Péče o osobu s tak špatným mentálním zdravím, že je schopná na vozíku vjet na eskalátor, je snad za hranicí služeb, které by měli přepravci běžně poskytovat. Příbuzní jí měli zajistit doprovod, který by se jí trvale věnoval a dohlížel na ni, ale vykašlali se na to. Ale aspoň jim to hodilo slušné prachy, tak to příště třeba udělají zas.
Š92t27e30f81a49n 26F61r47i78č95a
Na eskalátorech nebo ve výtahu se asistence poskytuje běžně. Všude ve světě.
L97u98k52á84š 72M32a55r33e96d31a
Rceni "za hloupost se plati" je zakerne, protoze uplne nerika kdo presne ma platit a komu :)
Š33t26e63f77a28n 32F96r37i68č63a
Jestliže ta cestující trpěla demencí, a bylo to předem nahlášeno, pak ji měl personál převzít a neměl ji opouštět, dokud by ji nepředal personálu letadla. S dementním člověkem se nemůžu na ničem domlouvat. A už vůbec ne na tom, že ji opustím. To je naprosto irelevantní taková domluva.
J46i82ř85í 83H68a51v32e58l19k49a
Pokud někdo trpí demencí tak nemá sám v přepravě co dělat.
Platit by měla rodina.
J27a30n 64Č18e88r53n52ý
Banda b lbů pošle ještě větší b lbku samotnou na letiště, ona vjede s invalidním vozíkem na jezdicí schody a ještě za to dostanou 3 mega dolarů.... Výborný.
T27o61m57á65š 85T37a81t64í76č62e52k
Aha, takže aerolinky jsou zodpovědné za kohosi - ať zůstanu korektní -, kdo sjíždí na kolečkovém křesle eskalátor. No, to je jak s tou kočkou v mikrovlnce.
Š62t26e28f33a77n 24F59r25i23č67a
Ona měla tu letenku jako jeden let s přestupem. Takže se o ni měli postarat. Zvláště, když o to žádala předem. Je to totéž, jako speciální přístup pro lidi se specifickou dietou. Pokud to nahlásí předem, musí obdržet stravu připravenou podle specifické diety. Pokud by to letecká společnost nedodržela, klient by jim na palubě mohl těžce zkolabovat.
V30l10a95d24i57s14l12a60v 55G87r73y79c
Drzost tu máte kripla a starejte se.
M79i75l21a97n 59C55e13p29e90k
Ne, tohle všechno je v ceně letenky i starost o pasažéra který pomoc potřebuje. Nekomentuji to, že rodina se snaží na smrti vydělat, to je mi dost odporné
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho
Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Průmyslová produkce Polska klesla. Je to jen krátkodobý trend, tvrdí experti
Produkce polského průmyslu v březnu zaznamenala největší propad od dubna loňského roku. V...
Pražská burza vystoupala nejvýš od roku 2008
Pražská burza vystoupala nejvýš za posledních téměř šestnáct let. Index PX posílil během úterního...
Nesnězeno zachránilo přes dva miliony balíčků jídla, funguje v několika zemích
Platforma pro záchranu jídla Nesnězeno spolupracuje s více než třemi tisíci partnery, mezi něž...
Ostře sledované sudy. Jak se v Koreji kousek od pláže skladuje jaderný odpad
Silný vítr zvedá mořské vlny, které se rozbíjejí o velké skály. Několik návštěvníků této turisticky...