- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tesco nebrat. Využila jsem několikrát ještě před pandemii na konci v těhotenství. Náhrady jsem měla vždy nějaké. Kurýr, který vždy přijel byl takový otrávený. Nákup mi dal před prah v těch bedynkach. Takže jsem jen rychle odebrala věci na zem, aby mohl odjet. Neocekavala jsem, ze by mi to třeba donesl až do kuchyně, ale například nebýt nerudny a nespechat. Nebo když už spěchá, tak třeba pomoc podat. :D No, Tesco fakt nemohu doporučit. To už je lepší ten nákup naklikat a dojet si pro nej. To jsem využila u Tesco Skalka a bylo to fajn. Dokonce mi pomohli to dat do kufru.
Tak jsem dnes podruhé objednal v Košíku. Dva nákupy, dvakrát mi něco nepřivezli (ale započítali). Jednou asi za 23, dnes asi za 8 Kč. Až Tesco zase začne doručovat až ke dveřím, tak se vrátím...
Tesco nikdy!! Takovou aroganci jsrm nezažila :-((
Já chtěl jednou využít to Tesco, a po tom, co jsem si pracně navybíral položky mi to ukázalo kalendář, kde byl nejbližší možný termín doručení cca za 2 týdny .....
To bylo v době paniky 1. vlny, teď už posílili počet aut...
Za jak dlouho od objednávky zboží přivezou mě nezajímá - já stejně nákupy dělám týdenní ať v hypermarketu nebo s dovozem. Z iTesca objednávám už třetí rok v prosinci abych se vyhnul předvánočnímu šílenství v obchodě - termín si zarezervuji objednávkou pět, šest dní dopředu, upravím a doplním den předem večer a v požadovaný čas (někdy i dříve a jednou čekal až přijdu z procházky se psem asi deset minut) to kurýr přiveze. Já prostě nákup do dvou hodin nepotřebuji.
U Tesca jde opravit večer před dovezením ale u Košíku už odeslaný seznam zboží nezměníš - což celkem vadí. Pravidelně něco zapomenu :-)
Tesco v současnosti nedoručuje až domu ale jen před barák.
A to vadí? Já když si nakoupím a dojedu domů tak zaparkuji a nákup v taškách si z auta do domu musím donést také sám. Něchtěli by někteří lidé aby jim kurýr nákup poskládal do ledničky nebo špajzu podle toho co kam patří?
Teď zde kurýr byl - zeptal kam to má dát, já mu odpověděl ať to položí hned za brankou a domů si to odnesl sám. Nehledě na to, že mi jeden kurýr vyprávěl jak velký nákup dovlekl do čtvrtého patra a tam mu paní ještě vynadala že se mu cestou po schodech sesunula rouška z nosu.
Tak Košík i Rohlík bohužel končí pár km před mým domem. Tesco dokonce pár set metrů, takže co tam máte dál?
Musíte se přestěhovat, ten kousek snad zvládnete, to nebude problém.
V Praze nebo větších městech se to testuje. Jenže vyzkoušejte si takovéto nakupování na Moravě ve městě kolem 10.000 obyvatel. Jediný, kdo tu jakš takš něco dodává, je Tesco, které je ale velmi drahé a čekat musím 3 i více pracovních dní, což je naprosto nemyslitelné a Košík, který má ale v této oblasti naprosto nedostatečný sortiment potravin. Rohlík nic a o ostatních ani nemluvě. Já vím, že v Praze, Brně a dalších velkých městech se to dobře podniká a expanduje v této oblasti, ale Praha není Česko a Brno není celá Morava.
To je dan za to, ze nebydlite ve velkomeste, coz ma zase ale jine nevyhody. Vsude je holt neco +/-
Dříve jsme nakupovaly přes Košík. Pak jej na Ostravsku zrušili. Jak píše paní výše, tak často v tašce něco chybělo nebo nabývalo. Ale vždy byli ochotni peníze vrátit a zboží navíc jsme si mohly nechát. Kurýr neměl čas si pro něj přijet.
Později jsme testovaly Tesco... A hrůza, otřesné potraviny, dráha doprava a celkově jsme byli zvyklí na laťku z košíku.
V současnosti nakupujeme přes rohlík, máme i premium účet. Nemůžeme si stěžovat. Ceny vyšší o chlup. Ale už se nemusím tlačit někde v obchodě a stracet čas nakupováním. Pěkně si doma sednu udělám kafe a na počítači nebo mobilu nakoupím. Kdo si jednou zvykne, ten si těžko odvyká...
S Košíkem mám víceméně dobré zkušenosti - opravdu vynesou nákup až do bytu, člověk přesně ví, kdy přijedou, mají celkem velký sortiment a hlavně super komunikaci se zákazníky na jejich lince. Často se mi ale stávalo, že jsem něco objednala, zaplatila a v dodávce to prostě nebylo. Na druhou stranu vždy bez problémů vrátili peníze, a to i když jsem volala nějakou dobu po přebrání nákupu od kurýra.