Diskuze

Řetězce nasazují vozíky s umělou inteligencí, placení bude ve vteřinách

Řetězec Makro ve velkém nasadí inteligentní nákupní systém, který zákazníkům umožní, aby placení proběhlo v řádu vteřin a nemuseli vyndávat zboží z vozíků. Zákazníci nakupují se skenery a s vozíky ve finále přijedu na kontrolní váhu. V pilotním provozu se brzy novinka objeví i v dalším českém řetězci.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak já už myslel, že Makro přešlo na RFID čipy ve zboží a ono je to obyčejné skenování a vážení jako v Globusu. :-P Takže šikovní zloději budou mít zase usnadněnou práci. Už teď je možno na netu sehnat popis metod, jak krást při těchto typech nákupu, kdy se pro kontrolu zboží váží. A to v Globusu to musí lidi všechno vyskládávat na váhu po kusech, tady to bude ještě jednodušší.;-)

0 0
možnosti

Pisálek by se měl probudit a ne blábolit o umělé inteligenci. To by vypadalo úplně jinak: v rozích vozíku by dovnitř ukládacícho prostotu směrovaly kamery a ty by nejdříve odfiltrovalu ruku, pak podle tvaru a barvy zboží poznaly, co to je za výrobek a ten by i s cenou naskočil na displeji u držadla, aby to mohl zákazník zkontrolovat. Taktéž by poznal, že něco vytahuji z košíku a vracím.

0 0
možnosti

Jsem pro rychlost, jenže je to opravdu rychlejší? Doba nákupu se prodlouží značně si myslím.

0 0
možnosti

scan and go je mnohem rychlejsi. A uz notne starsi....

0 0
možnosti

já čekal nějakej zázrak a ono je to v podstatě to stejný, co je v tescu, jenom tady musím k pokladně a v tescu nákup zaplatím přímo v aplikaci bez jakéhokoliv čekání ve frontě. Takže sice pěkný promo makra, ale v podstatě je to to stejný, co umí většina obchodů.

0 0
možnosti
Foto

Koukam, ze v titulklu teto reklamy na Lakro jiz neni ten blabol, ze to bude desetkrat rychlejsi ;-D

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
3 1
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 3
možnosti

V Makru to asi může fungovat, tam asi větší část nakupujících bere od všeho paletu a pak to naloží rovnou do dodávky a nepotřebují to skládat do tašek.

Někde v Albertu by se asi za pokladnami začal tvořit chumel lidí, kteří sice bleskově projdou pokladnou, ale pak si potřebují věci nataškovat.

Ačkoliv i v tom Makru poslední dobou vídám docela dost lidí, kteří si tam jdou pro pár věcí a pak se dvěma taškami odjedou MHD.

3 0
možnosti

A pokladní Lenka nebude mít co žrát.

3 0
možnosti

F84i46l19i55p 55M91u80s31i41l

4. 12. 2020 14:55

Aplikaci používám k nakupování v Makru již přes rok. Funguje docela dobře. Ale problém jsou kupony z vrácených lahví, kde to nejde dělat automaticky, ale čekáte na obsluhu, která to musí zadat. A ti lidé prostě nejsou, takže jsem čekal i přes 10 minut, než si na mě našli čas a kupon nahráli.

1 0
možnosti

I65v45o 14Č65á98n

4. 12. 2020 20:35

Ano, teď jste to trefil - lidé nejsou, resp. nebyli, a tak zavedli tento systém, to samé jinde, kde mají samoobslužné pokladny...

0 0
možnosti