„Milí zákazníci, moc nás to mrzí, ale kvůli technickým komplikacím je naše služba dočasně nedostupná. Na nápravě usilovně pracujeme a snažíme se dělat vše pro to, abyste opět mohli pohodlně nakupovat,“ uvedl Rohlík.cz na Facebooku. O problémech online supermarketu informovala televize Nova.
Zákazníci internetové služby následně zasypali Facebook společnosti vážnějšími i odlehčenými komentáři. „Doporučuji upravit z ‚Jenom něco upravíme a za minutku zase pojedeme.‘ na ‚Jenom něco upravíme, zítra zase pojedeme.‘“ napsala uživatelka Martina.
Markéta byla o něco smířlivější. „I technika občas stávkuje. Každý normální člověk to pochopí. Držím palce,“ uvedla klientka. V pátek odpoledne se chod internetových stránek Rohlíku plynule rozjel.
Některé zákazníky ani toto vysvětlení příliš neuspokojilo. „K čemu to je, když nejbližší volný rozvoz je zítra v 8 ráno?,“ napsala zákaznice Jana.
„No než jsem to celé znovu naklikala, tak je rozvoz plný. Mám smůlu,“ napsala Kateřina s tím, že půjde raději nakoupit do kamenné prodejny. Klient Lukáš pro změnu Rohlíku vzkázal, že objedná u konkurenčního Tesca.
Ne všichni byli ale tak příkří. Zákaznice Helena Rohlíku vzkázala, že mu „drží palce“ a že „má hlad“.