Marta Horká, Teplice
Reklamaci od paní Horké jsem skutečně obdržela 4. března 1999. Následujícího dne jsem podklady s příslušným textem reklamačního dopisu zaslala výrobci - firmě Madoc jeans z Prahy 10. Naše firma totiž nemá odborníky k posouzení a nechtěla jsem zákazníka poškodit. Odpověď přišla až 7. dubna. K uvedenému problému mohu za naši společnost pouze dodat, že se paní Horké omlouváme za překročení lhůty o sedm dní, jež zapříčinilo prodlení u výrobce.
Markéta Brožíková, BONA Litvínov
Zákaznice má v tomto případě pravdu. Zákon o ochraně spotřebitele totiž říká, že pokud prodávající nevyřídí reklamaci do 30 dnů, má zákazník právo žádat buď vrácení peněz, nebo výměnu věci. Záleží zcela na jeho úvaze, kterou z možností si vybere.