V únoru roku 1998 jsem si v pražské prodejně VAX koupila formou půjčky vysavač téměř za třináct tisíc korun. Vybrala jsem si typ Rapid Plus 5150, bubnový vysavač se sadou filtračních vložek a šamponovačem, který koberce i propírá. Po dvou měsících se však sací výkon vysavače podstatně snížil. V záruční oprav ně přístroj přezkoušeli, prý je vše v pořádku, a doporučili mi častěji měnit papírové sáčky. I když jsem se řídila touto radou, výkonnost vysavače zůstala stejně slabá. Když byl nový, nedala se totiž hubice od koberce vůbec zvednout, dnes to dokážu velmi lehce. V současné době už uplynula záruční doba, takže tím pravděpodobně vše skončilo a mně zůstane nevýkonný, drahý vysavač.
Marie Dousková, Praha
V srpnu 1998 nás zákaznice informovala o údajných problémech se svým vysavačem ztráta výkonu. V září téhož roku se zákaznice ozvala se stejným problémem. V obou případech naši technici shledali přístroj bez závad. Je nám velice líto, že se až v polovině roku 1999 dozvídáme o trvalé nespokojenosti naší zákaznice. I když jsme nadále přesvědčeni, že náš výrobek je bez závad a již dávno uplynula záruční doba, jsme ochotni odstoupit od smlouvy a zákaznici vrátit peníze.