Poté, co na apríla na svém Instagramu společnost propagovala svůj okurkový speciál, na její adresu se sesypala suma stížností. Zákazníci se ho na pobočkách dožadovali. Její McPicke Burger měl být podle reklamy naplněn až po okraj křupavými okurkami, rozteklým sýrem a vložen mezi dva sendviče sypané sezamovým semínkem.
Součástí postu McDonald’s bylo i krátké video, jehož součástí bylo memorandum: „Milovníci okurek, je tady novinka, na kterou jste dlouho čekali. Je nám ctí ohlásit narození našeho nového brandu McPickle Burger. Je totiž nejvyšší čas ochutnat šťavnatý hamburger plněný křupavými okurkami, sýrem a kečupem mezi dvěma sezamovými houskami. Je jisté, že to bude výzva pro všechny vaše smysly,“ hlásala reklama McDonald’s.
Zatímco některým zákazníků bylo hned jasné, že jde o aprílový žert, mnoho zákazníků bylo rozhořčených, že okurkový burger nešlo koupit.
„Kéž by to byl jenom aprílový žert,“ napsal na Instagram jeden z diskutujících. „Nehraj si se mnou, McDonalde, zařiď ať ho dělají, napsal jiný. „Jestli je to jenom vtip, tak snad zešílím,“ zněla jedna z dalších reakcí na nový produkt natěšených zákazníků.
Druhá skupina příjemců zprávy se naopak s myšlenkou okurkového burgeru nechtěla smířit.
„I když jde jen o aprílový vtip, jenom pomyslet na takový burger a dělá se mi špatně,“ kritizoval jeden z diskutujících, zatímco jiný napsal: „Právě jsem se pozvracel.“
Korunu všemu nasadil další z diskutérů, který lakonicky oznámil, že ve srovnání s ostatními vegetariánskými burgery společnosti vypadá Okurkový speciál alespoň chutně.