Pokud v prodejně vracejí peníze již při druhé reklamaci stejné vady, dělají to jen z dobré vůle. Podle zákona vzniká právo na výměnu výrobku nebo vrácení peněz teprve poté, co se stejná vada objeví i po druhé opravě. T o znamená, že paní Hážová bude muset počkat, až se pásek potřetí přetrhne, a pak žádat vrácení peněz.
* Milena Bulínová ze Zlína si koupila zdravotní punčochy, u nichž se po měsíci nošení prodřel palec. Punčochy zašila, ale brzy se prodřel palec také na druhé noze. Šla je tedy reklamovat. Protože jí v prodejně odmítli s tím, že prý neměla punčochy zašívat, zajímalo ji, zda to bylo správné.
Paní Bulínová měla punčochy reklamovat, jakmile se prodřely. Jedním z předpokladů úspěšné reklamace je také to, že ji zákazník uplatní bez zbytečného odkladu. Zašíváním a dalším nošením se totiž mohly punčochy ještě více poškodit.